Photo by Markus Winkler on Unsplash
Photo by Markus Winkler on Unsplash

Κίνα: Ανακάμπτει ταχύτατα ο εξερχόμενος Τουρισμός | 97% θέλουν να εμβολιαστούν!!!

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Κίνα θα σημειώσει αύξηση πάνω από 200% στις διεθνείς αναχωρήσεις το 2021, σε σύγκριση με το 2020, φτάνοντας περίπου στα 30 εκατομμύρια διεθνείς αναχωρήσεις, ενώ στα προ Covid επίπεδα εκτιμάται ότι θα επανέλθει έως το 2023, με την πρόβλεψη εξερχόμενων αναχωρήσεων να φτάνει τα 88 εκατομμύρια.

Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα της τελευταίας έρευνας για την κινεζική αγορά που πραγματοποιήθηκε από τον ελβετικό ερευνητικό οργανισμό m1nd-set, σύμφωνα με την οποία είναι πολύ θετικές οι προοπτικές ανάπτυξης του Τουρισμού στην Κίνα το 2021, παρά τους ανανεωμένους ταξιδιωτικούς περιορισμούς που επιβλήθηκαν κατά τη διάρκεια των εορτών του νέου έτους. 

Ο ελβετικός ερευνητικός οργανισμός καταδεικνύει στη μελέτη που επικεντρώνεται στην Κίνα ότι υπό το φως της εμπιστοσύνης των καταναλωτών, των αλλαγών στη συμπεριφορά των αγοραστών και της αδιάκοπης επιθυμίας του Κινέζου καταναλωτή να ταξιδέψει, το 2021, θα σηματοδοτήσει την αρχή μιας ισχυρής επιστροφής στην ανάπτυξη για τον τομέα λιανικής για ταξίδια στην Κίνα. 

Σύμφωνα με την έρευνα, η Κίνα θα σημειώσει αύξηση πάνω από 200% στις διεθνείς αναχωρήσεις το 2021, για να φτάσει περίπου 30 εκατομμύρια διεθνείς αναχωρήσεις. 

Τα επίπεδα πριν από τον COVID-19 αναμένεται να επιστρέψουν έως το 2023, όταν η εξερχόμενη κίνηση αναμένεται να φτάσει τα 88 εκατομμύρια, μετά από αύξηση 108% το 2022 και 44% το 2023. Οι προβλέψεις ανάπτυξης έρχονται παρά τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς που επιβλήθηκαν πριν από τις διακοπές της Κινέζικης Πρωτοχρονιάς, η οποία “βρήκε” 28 εκατομμύρια Κινέζους καταναλωτές σε “κλειδώματα”, μετά από ένα νέο ξέσπασμα της πανδημίας COVID-19 στις βόρειες επαρχίες Heilongjiang και Hebei.

Η έρευνα αγοράς της Κίνας περιγράφει επίσης λεπτομερώς το προφίλ του Κινέζου ταξιδιώτη, τον αντίκτυπο της πανδημίας στην καθημερινή του ζωή, και ειδικότερα τον αντίκτυπο στην ταξιδιωτική του συμπεριφορά.

Η έρευνα αναφέρει ότι τα βελτιωμένα μέτρα ελέγχου και περιορισμού, συνοδευόμενα από την κυκλοφορία του εμβολίου, δείχνουν ότι το τελευταίο ξέσπασμα δεν αναμένεται να προκαλέσει τόσο σημαντικό πλήγμα, όσο όταν η πανδημία ξέσπασε για πρώτη φορά πριν από 12 μήνες.

ksd Κίνα
adv

Οι τάσεις συμπεριφοράς των ταξιδιωτών έχουν αλλάξει σημαντικά στην Κίνα από το ξέσπασμα της πανδημίας και οι Κινέζοι ταξιδιώτες δίνουν τώρα πολύ μεγαλύτερη προσοχή στα μέτρα υγείας και ασφάλειας, εφαρμόζοντας τους κανόνες υγιεινής όταν ταξιδεύουν. Η επίδραση του εμβολίου COVID-19 και πώς θα επηρεάσει την επιθυμία των Κινέζων ταξιδιωτών να ταξιδέψουν και την προγραμματισμένη αγοραστική τους συμπεριφορά αναλύονται επίσης στην έρευνα.

Περισσότεροι από τους μισούς (53%) των Κινέζων ταξιδιωτών που ερωτήθηκαν, δήλωσαν ότι το εισόδημα των νοικοκυριών τους επηρεάστηκε αρνητικά ως αποτέλεσμα της πανδημίας, λίγο χαμηλότερο από τον παγκόσμιο μέσο όρο του 55%, με πτώση μεταξύ 5% και 20% σε σύγκριση με τα προ-COVID -19 επίπεδα στην Κίνα. Όσον αφορά στη διάθεση για διεθνή ταξίδια, το ένα τρίτο των Κινέζων ταξιδιωτών δήλωσε ότι θα ταξιδέψει ξανά όχι αμέσως, αλλά εντός των πρώτων 6 μηνών από την άρση των περιορισμών. 

Το εμβόλιο COVID-19 έχει αναπόφευκτα πολύ θετικό αντίκτυπο στην Κίνα, καθώς το 97% των Κινέζων ταξιδιωτών είναι πρόθυμοι να λάβουν το εμβόλιο και η πλειονότητα των οποίων είπε ότι θα προτιμούσαν να εμβολιαστούν όσο το δυνατόν νωρίτερα. Οι Κινέζοι είναι πιο πιθανό να εξετάσουν το ενδεχόμενο να ταξιδέψουν ξανά εάν έχουν λάβει το εμβόλιο σε σύγκριση με τους ταξιδιώτες παγκοσμίως (39% έναντι 31%).

Όταν τελικά ταξιδεύουν διεθνώς, η έρευνα αποκαλύπτει τόσο θετικές τάσεις, όσο και προκλήσεις. Ενώ το 80% των ταξιδιωτών που επισκέπτονται συνήθως τα καταστήματα αφορολόγητων ειδών θα το κάνουν και πάλι, σε μελλοντικά διεθνή ταξίδια, ποσοστό υψηλότερο από τον παγκόσμιο μέσο όρο που είναι στο 73%, τα δύο τρίτα των Κινέζων ταξιδιωτών δήλωσαν ότι θα περάσουν λιγότερο χρόνο στα αεροδρόμια, σε σύγκριση με πριν. Περίπου το 27% θα ξοδέψει λιγότερο χρόνο σε καταστήματα και περισσότεροι από τους μισούς θα προσπαθήσουν να απομονωθούν από τα πλήθη, περισσότερο από τον μέσο ταξιδιώτη σε όλες τις περιοχές του κόσμου.

Η Διευθύντρια της Travel Retail Research του m1nd-set, Clara Susset, σχολίασε: «Η επικοινωνία είναι το κλειδί για την ανάκαμψη μετά τον COVID-19 στην Κίνα. Ο κλάδος θα πρέπει να εργαστεί συλλογικά για να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών και να τους δελεάσει στα καταστήματα. Θα είναι απαραίτητο να παρέχεται εύκολη πρόσβαση σε σαφείς πληροφορίες σχετικά με τα μέτρα υγείας και ασφάλειας στα αεροδρόμια και πιθανές καθυστερήσεις καθ ‘όλη τη διάρκεια του ταξιδιού του αεροδρομίου λόγω τροποποιημένων μέτρων και διαδικασιών ασφαλείας. Οι Κινέζοι ταξιδιώτες εκφράζουν σαφή προτίμηση – και μεγαλύτερη τάση από τους παγκόσμιους ταξιδιώτες – για ψηφιακή τεχνολογία”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *