Την πρόθεσή της να αντιμετωπίζει ισότιμα τα συνεργαζόμενα καταστήματα με τα δικά της, ανακοίνωσε δια στόματος του διευθύνοντος συμβούλου της, Derek Jones, η Kuoni.
Η εταιρία επιβεβαίωσε πρόσφατα την απόλυση τεσσάρων ατόμων από το προσωπικό του τηλεφωνικού της κέντρου στο Dorking, μετά την απόφασή της να προχωρήσει στη δημιουργία ενός κομβικού σημείου εξυπηρέτησης των συνεργαζόμενων καταστημάτων της και των βασικών λογαριασμών της. Το νέο αυτό σημείο, θα στελεχωθεί από επτά άτομα προσωπικό, ειδικούς στα προσωπικά ταξίδια, από την 1η Μαΐου.
Ο Derek Jones περιέγραψε την αναδιοργάνωση ως επένδυση, η οποία θα φέρει τους εταίρους πιο κοντά. Μάλιστα, είπε ότι «μέσα από αυτό το νέο σημείο εξυπηρέτησης, θα μπορούμε να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στους συνεργάτες μας».