Μετονομάζεται σε Vista η Hays Travel | Τριπλασιασμός κερδών και νέες ευκαιρίες

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η Hays Travel Tour Operator Ltd (HTOL) μετονομάζεται σε Vista από το τέλος του 2023. Εν τω μεταξύ αισιόδοξες παραμένουν οι προοπτικές για το 2024, αφού ο όμιλος τριπλασίασε τα κέρδη του για το οικονομικό έτος 2022-23.

Η HTOL ιδρύθηκε το 2012, αλλά η Hays Travel αποφάσισε να αλλάξει την επωνυμία του τουριστικού της πράκτορα, που απευθύνεται στο εμπόριο, επεκτείνοντας παράλληλα την γκάμα των προϊόντων και επιδιώκοντας περαιτέρω ανάπτυξη.

Η Kathleen Molloy θα αναλάβει επικεφαλής πωλήσεων και προϊόντος ενώ η Tracey Luke θα αναλάβει επικεφαλής  λειτουργίας της Vista. Και οι δύο έχουν σήμερα τους ίδιους ρόλους στην HTOL.

Η διευθύντρια στρατηγικής της Hays, Lisa McAuley, δήλωσε: “Είναι η κατάλληλη στιγμή για να ανανεώσουμε και να επαναλανσάρουμε την HTOL και είμαστε ενθουσιασμένοι να δούμε τις ευκαιρίες που θα προκύψουν καθώς θα αναπτύσσουμε τη Vista ως αυτόνομη επωνυμία B2B”.

Η ειδική εσωτερική ομάδα προϊόντων της Vista θα δει την τουριστική επιχείρηση της Hays να επεκτείνεται πέρα από τα ταξίδια στην πόλη και τις διακοπές στην παραλία. Η κρουαζιέρα, οι περιηγήσεις και τα ταξίδια περιπέτειας θα αποτελέσουν ιδιαίτερα σημαντικές προσθήκες.

Σε άνοδο κέρδη και συναλλαγές

Αισιόδοξες παραμένουν οι προοπτικές για την Hays Travel το 2024, αφού ο όμιλος διπλασίασε την αξία των συναλλαγών του και τριπλασίασε τα κέρδη του για το οικονομικό έτος 2022-23, σε σύγκριση με το 2021-22.

Το μεγαλύτερο ανεξάρτητο ταξιδιωτικό πρακτορείο του Ηνωμένου Βασιλείου είχε επιστρέψει στα κέρδη το 2021-22 για πρώτη φορά από την έναρξη της πανδημίας, με κέρδη προ φόρων 14,35 εκατ. στερλίνες από τις δραστηριότητές του στο λιανικό εμπόριο, τα διαδικτυακά κέντρα εξυπηρέτησης, την κατ’ οίκον εργασία, το franchise, το συνάλλαγμα και τον όμιλο Independence Group. Ο όμιλος είχε επίσης επιτύχει αξία συναλλαγών ύψους 1,07 δισεκατομμυρίων λιρών το 2021-22, για τους 12 μήνες που έληξαν στις 30 Απριλίου 2022.

Ο διπλασιασμός του κύκλου εργασιών και ο τριπλασιασμός των κερδών αποκαλύφθηκε στο συνέδριο λιανικού εμπορίου της Hays Travel στο Αλγκάρβε της Πορτογαλίας, από την πρόεδρο της Hays Travel, Dame Irene Hays.

“Ο ισολογισμός μας είναι απίστευτος, δεν έχουμε καθόλου χρέος”, δήλωσε.

Αυξημένες οι δαπάνες για ταξίδια

Επισημαίνοντας τη θετική έρευνα της PwC, είπε ότι υπάρχει μια ανεκμετάλλευτη αγορά ταξιδιωτών που δεν έχουν κλείσει ακόμη διακοπές -και όσοι ταξιδεύουν εξακολουθούν να δίνουν προτεραιότητα στις δαπάνες τους για διακοπές αναψυχής.

Είπε ότι η έρευνα έδειξε ότι περίπου το 70% των καταναλωτών σκοπεύουν να ξοδέψουν περισσότερα ή τα ίδια χρήματα για διακοπές το επόμενο έτος με αυτά που ξόδεψαν φέτος και επισήμανε την ευκαιρία μετατροπής των πωλήσεων από το υπόλοιπο 30%.

“Σε όλα τα τμήματα που εξυπηρετούμε, διαπιστώνεται τεράστια διάθεση για ταξίδια”, πρόσθεσε.

Σημείωσε πιέσεις όπως ο υψηλός πληθωρισμός, η πολιτική αβεβαιότητα και το γεγονός ότι κάποια συσσωρευμένη ζήτηση μετά την περίοδο της πανδημίας μπορεί να ξεδιπλωθεί, αλλά επισήμανε το γεγονός ότι οι καταναλωτές δίνουν προτεραιότητα στις δαπάνες για διακοπές και ότι οι πιέσεις του κόστους ζωής χαλαρώνουν.

Επιπλέον, καθώς η Hays Travel ανακάμπτει από την πανδημία, όπως είπε, έως και το 53% των πελατών είναι νέοι στην εταιρία. Ειδικότερα, την περασμένη εβδομάδα, έως και 36% των πελατών της Hays Travel ήταν νέοι.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *