spain
Photo by Julian Dik on Unsplash

Οι αλλαγές στις ταξιδιωτικές οδηγίες και η καραντίνα, τα μεγαλύτερα εμπόδια για τους Βρετανούς ταξιδιωτικούς πράκτορες

ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί, με κυρίαρχη την πιθανότητα καραντίνας και η αλλαγή των ταξιδιωτικών οδηγιών, ανά πάσα στιγμή, συνιστούν τα μεγαλύτερα εμπόδια που συναντούν οι ταξιδιωτικοί πράκτορες και οι τουριστικοί οργανισμοί που πωλούν ταξίδια στο εξωτερικό.

Τα ευρήματα προέκυψαν από μια έρευνα που σχεδιάστηκε για να μετρήσει την αντίληψη της Ανδαλουσίας ως προορισμού επισκεπτών από το Ηνωμένο Βασίλειο, στο πλαίσιο του Covid-19.

Σύμφωνα με την έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 75 ταξιδιωτικοί πράκτορες, 22 τουριστικοί οργανισμοί και πέντε όμιλοι με επίκεντρο τα μέσα ενημέρωσης, για την περιοχή της νότιας Ισπανίας επικρατεί η αντίληψη ότι είναι μια ασφαλής περιοχή.

Σε ερώτηση σχετικά με το ποιους ισπανικούς προορισμούς θα συνιστούσαν στους πελάτες τους, το 48% των συμμετεχόντων στην έρευνα επέλεξαν προορισμούς εντός της Ανδαλουσίας, το 13% επέλεξαν τις Βαλεαρίδες Νήσους, το 11% τα Κανάρια Νησιά, το 11% την Καταλονία και το 10% την περιοχή της Βαλένθιας.

Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων (81%) εμφανίστηκαν σίγουροι για την πώληση της Ανδαλουσίας, με το μεγαλύτερο εμπόδιο να συνιστούν οι τρέχοντες ταξιδιωτικοί περιορισμοί.

Η μικρότερη ανησυχία προκύπτει αναφορικά με τα περιστατικά Covid και την ασφάλεια στην Ισπανία και την Ανδαλουσία, με 72 από τους 75 ταξιδιωτικούς πράκτορες να δηλώνουν ότι θα ένιωθαν άνετα να επισκεφθούν τη χώρα, εφέτος, μόλις ανοίξουν τα δρομολόγια.

ksd PRIMAGEL εμπόδια
adv

Η μελέτη διαπίστωσε ότι το 80% των τουριστικών οργανισμών είναι σίγουροι για την πώληση του προορισμού, ο οποίος περιλαμβάνει την Costa del Sol και θέρετρα όπως η Marbella.

Πάνω από τα δύο τρίτα (70%) των ερωτηθέντων τουριστικών οργανισμών έδειξαν ενδιαφέρον να επεκτείνουν το προϊόν της Ανδαλουσίας.

Οι βασικές συστάσεις για την επανεκκίνηση του τουρισμού στην περιοχή περιελάμβαναν κοινή εκπαίδευση, εκστρατείες συν-μάρκετινγκ, fam trips και πληροφορίες με τη μορφή ενημερωτικών δελτίων, κ.ο.κ..

Τα μέλη των μέσων ενημέρωσης αναγνώρισαν τον πολιτισμό και την κληρονομιά ως το κορυφαίο “ατού” της περιοχής και σημείωσαν, επίσης, ότι οι προκλήσεις και τα εμπόδια στην πώληση της Ανδαλουσίας περιλαμβάνουν τα τεστ PCR, με τις συναφείς επιπτώσεις στο κόστος του ταξιδιού και την καραντίνα.

“Το Ηνωμένο Βασίλειο είναι μια από τις κύριες αγορές τουριστών μας και είναι επιτακτική ανάγκη να συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε στενά με την ταξιδιωτική βιομηχανία του Ηνωμένου Βασιλείου και να κατανοούμε τις τρέχουσες ανάγκες και προκλήσεις. Τα ευρήματα αυτής της έρευνας μας δείχνουν ότι η βρετανική αγορά θα ανακάμψει άμεσα, μόλις η Ισπανία μετακινηθεί στην “πράσινη λίστα” της βρετανικής κυβέρνησης. Λαμβάνουμε όλες τις συστάσεις των ταξιδιωτικών πρακτόρων και των τουριστικών οργανισμών προκειμένου να αναθεωρήσουμε την ακολουθούμενη στρατηγική μας μάρκετινγκ”, δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού της Ανδαλουσίας, Juan Marin.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *