Photo by Kampus Production on Pexels

Οι “εξουθενωμένοι” Βρετανοί 55άρηδες δίνουν ώθηση στα ταξίδια

ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι εξαντλημένοι παππούδες και γιαγιάδες στο Ην. Βασίλειο, που κουράστηκαν να φροντίζουν τα εγγόνια τους, “οδηγούν” σε μια “έκρηξη” των πωλήσεων για ταξίδια και διακοπές μετά το πέρας του καλοκαιριού, όπως αποκαλύπτουν στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Not Just Travel.

Σύμφωνα με τα στοιχεία κρατήσεων του homeworking τουριστικού πράκτορα, οι πωλήσεις μεταξύ των ατόμων άνω των 55 ετών, από την 1η Σεπτεμβρίου, έχουν αυξηθεί κατά 34% σε σχέση με πέρυσι, με την εταιρεία να καταρρίπτει το ρεκόρ πωλήσεων του Αυγούστου στα μισά του μήνα.

Η Not Just Travel ανέφερε ότι το 42% των κρατήσεων τις τελευταίες δύο εβδομάδες αφορούσαν προορισμούς μεγάλων αποστάσεων, ενώ οι πωλήσεις κρουαζιέρας του ομίλου τον Αύγουστο αυξήθηκαν κατά 41% σε ετήσια βάση, με τον μέσο όρο ηλικίας των πελατών κρουαζιέρας να είναι τα 56 έτη.

Ο συνιδρυτής της εταιρίας, Steve Witt, δήλωσε ότι λόγω της υψηλής δραστηριότητας της εταιρίας στην αγορά των ώριμων ζευγαριών, το 46% των κρατήσεων αφορά διακοπές που αναχωρούν τις επόμενες οκτώ εβδομάδες.

Οι πωλήσεις στα τέλη Αυγούστου σε όλους τους τύπους διακοπών αυξήθηκαν πάνω από 25% ,σε σχέση με πέρυσι και οι δαπάνες των καταναλωτών αυξήθηκαν, επίσης, κατά μέσο όρο κατά 607 λίρες ανά κράτηση.

Οι κορυφαίοι προορισμοί μεταξύ των ταξιδιωτών άνω των 55 ετών είναι η Ισπανία, η Τουρκία, η Κύπρος, η Φλόριντα, ο Μαυρίκιος και οι Μαλδίβες.

“Το υψηλό κόστος διαβίωσης και η φροντίδα των παιδιών ωθεί τους παππούδες και τις γιαγιάδες να καταφεύγουν στις διακοπές περισσότερο από ποτέ. Βλέπουμε την τάση οι εξαντλημένοι ώριμοι ταξιδιώτες να επιβραβεύουν τη σκληρή δουλειά τους με ταξίδια στο εξωτερικό”, δήλωσε ο κ. Witt.

“Οι εξαντλημένοι παππούδες και οι γιαγιάδες επωφελούνται επίσης από την πτώση των τιμών, τις εξαιρετικές προσφορές και την εξαιρετική αξία που προσφέρει η συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά κρουαζιέρας, ιδίως κατά τους μήνες του ενδιάμεσου διαστήματος”, είπε, προσθέτοντας πως η εταιρία βλέπει επίσης “μια έξαρση” στις κρατήσεις για το 2024 για διακοπές πολλών γενεών.

Σημειώνεται ότι, η Not Just Travel εγκαινίασε τη δική της εφαρμογή προσφορών για smartphone, διανέμοντας νέες προσφορές στους πράκτορές της για να τις κοινοποιούν στους πελάτες τους.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *