Αυτές είναι οι βέλτιστες πρακτικές για το 2020, στο ξενοδοχειακό marketing

Αυτές είναι οι βέλτιστες πρακτικές για το 2020, στο ξενοδοχειακό marketing

kipriotis

Το μάρκετινγκ αποσκοπεί στην επικοινωνία προκειμένου να προσελκύσει πελάτες. Ωστόσο, σήμερα, είναι επιτακτική η υπέρβαση των «λέξεων» και των «εικόνων». Για να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, τα ξενοδοχεία πρέπει να προσθέσουν «εμπειρία» στη στρατηγική μάρκετινγκ που ακολουθούν.

Το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ έχει εξελιχθεί σε κάτι πολύ περισσότερο από τη δημιουργία  «διαφημιστικής καμπάνιας» και τη σύνταξη αναρτήσεων σε διαφορετικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Παρά το γεγονός ότι η δημιουργία σχετικού περιεχομένου είναι σημαντική, οι marketers  θα πρέπει να προσανατολιστούν πέρα από την απλή προσέλκυση εν δυνάμει πελατών.

Οι σύμβουλοι ή managers ξενοδοχείων θα πρέπει να προσανατολίζονται στο πως θα βελτιώσουν τους τρόπους προσέλκυσης πελατών ακόμη και πριν γίνουν επισκέπτες.

Στον απλό οδηγό, που ακολουθεί, μπορείτε να βρείτε τις καλύτερες πρακτικές μάρκετινγκ ξενοδοχείων για το 2020, ώστε να παρέχετε, στους δυνητικούς πελάτες σας, την καλύτερη εμπειρία online marketing και τον μετασχηματιμσό της σε πωλήσεις.

Μια καλή ιστοσελίδα ξενοδοχείου είναι κάτι παραπάνω από «σχεδιασμός»

Η διάταξη και ο σχεδιασμός μιας ιστοσελίδας είναι ζωτικής σημασίας, αλλά δεν αρκούν. Πέρα από την οπτική εμφάνιση, θα πρέπει να εμφανίζει όλες τις χρήσιμες πληροφορίες, να είναι εύκολη στην πλοήγηση και να είναι φιλική προς το κινητό.

Μία λειτουργική ιστοσελίδα, σε συνδυασμό με μια καλή στρατηγική μάρκετινγκ, μπορεί να αυξήσει τις online κρατήσεις για τα ξενοδοχεία. Η διαδικασία κράτησης πρέπει να είναι απλή και βολική για τον επισκέπτη, ενθαρρύνοντάς τον να κάνει απευθείας κράτηση, καθώς οι άνθρωποι αναζητούν πλέον τις αγορές τους μέσω smartphone.

Το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ 2020 έχει να κάνει πλέον με την «εμπειρία»

Η ξενοδοχειακή βιομηχανία περιστρέφεται γύρω από την εμπειρία του επισκέπτη και μπορεί να εφαρμοστεί ακόμα και πριν από τη διαμονή. Η ομάδα μάρκετινγκ πρέπει να συμπεριλάβει τον παράγοντα «εμπειρία» στη στρατηγική της. Μετά από όλα, οι επισκέπτες δεν «ενοικιάζουν» ένα δωμάτιο, αλλά μια εμπειρία.

Για το λόγο αυτό, μια από τις τάσεις για το 2020 σχετικά με την εμπειρία των επισκεπτών στην ιστοσελίδα είναι η εικονική πραγματικότητα. Για παράδειγμα, ένα ξενοδοχείο μπορεί να προσφέρει μέσω της περιήγησης της μια εικονική πραγματικότητα, επιτρέποντας στους υποψήφιους επισκέπτες να βιώσουν πώς είναι στη πραγματικότητα το εσωτερικό του ξενοδοχείου και να προχωρήσουν σε κράτηση.

Ένας άλλος τρόπος που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως «στρατηγική», είναι μέσω του «μάρκετινγκ επιρροής». Άτομα με  σημαντική παρουσία στο διαδίκτυο, που έχουν απήχηση σε συγκεκριμένα target groups, μπορούν να αποδειχτούν πολύτιμα για να προσελκύσουν νέους πελάτες. Αξίζει να σημειωθεί ότι με τον ίδιο τρόπο που κάτι τέτοιο μπορεί να αποφέρει οφέλη, μπορεί επίσης να λειτουργήσει αρνητικά, αν η προσέγγιση δεν γίνει προσεκτικά και με σύνεση.

Η «εικόνα» πουλάει, αλλά ο « εποικοδομητικός λόγος» πουλάει περισσότερο

Ένας αποτελεσματικός τρόπος για να δυναμώσετε τις προσπάθειες μάρκετινγκ είναι μέσω ενός chatbot στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου, καθώς οι πελάτες τείνουν να αλληλοεπηρεάζονται. Τα chatbots- με την υποστήριξη της Τεχνητής Νοημοσύνης-μπορούν να προσφέρουν μια ιδανική εμπειρία προ-παραμονής σε πιθανούς επισκέπτες και να απαντούν γρήγορα σε όλα τα ερωτήματα ενθαρρύνοντας τις απευθείας κρατήσεις.

Τα Chatbots -εφαρμογές οι οποίες «συνομιλούν» online με χρήστες, μέσω αποστολής αυτοματοποιημένων μηνυμάτων-, μεγιστοποιούν τις προσπάθειες μάρκετινγκ ενός ξενοδοχείου, καθώς δίνουν τη δυνατότητα να αναλυθούν τα δεδομένα που συλλέχθηκαν, έτσι ώστε να μπορούν να ληφθούν αποτελεσματικότερα αποφάσεις σχετικά με την εξυπηρέτηση πελατών. Τα chatbots σύμφωνα με έρευνα, έχουν υψηλότερη χρήση από το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

Δώστε «ζωή» στο ξενοδοχειακό marketing

Το μάρκετινγκ εξακολουθεί να αποτελεί ισχυρό κανάλι μέσω του οποίου τα ξενοδοχεία προσελκύουν νέους πιθανούς πελάτες. Και υπάρχουν πολλές στρατηγικές μάρκετινγκ που έχουν αποδειχθεί αποτελεσματικές. Παρά την αυξημένη χρήση της τεχνολογίας όμως, πυρήνας του μάρκετινγκ παραμένει η επικοινωνία με τον πελάτη.

Ανεξάρτητα από το ποια στρατηγική το ξενοδοχείο επιλέγει να εφαρμόσει, ένα πράγμα είναι βέβαιο: ο ιστότοπος του ξενοδοχείου είναι ο πυλώνας της online στρατηγικής που τον αντικατοπτρίζει. Στόχος είναι η μετατροπή της επισκεψιμότητας του website σε «φυσικούς πελάτες» ακόμη και μέσω διαφόρων στρατηγικών, όπως η εικονική πραγματικότητα ή τα chatbots.

Ο καλύτερος τρόπος προσέγγισης για να γίνει η μετατροπή αυτή είναι να προσφερθεί μια καταπληκτική εμπειρία στους δυνητικούς επισκέπτες πριν φτάσουν στο lobby του ξενοδοχείου.

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Ενδιαφέρον άρθρο το οποίο σωστά δίνει έμφαση στην κατασκευή μιας αποτελεσματικής ιστοσελίδας για τα ξενοδοχεία. Σημαντικη παράμετρος ειναι και η προώθηση της, όπου εκτός από την online διαφήμιση και την προώθηση μέσω των OTA υπάρχει και το SEO, με το οποίο εμφανίζεται η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σε υψηλη κατάταξη στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Μια σημαντική εξελιξη που μπορεί να συμβάλλει στην υψηλη κατάταξη είναι και η εφαρμογή των εξειδικευμενων structured data που έχουν δημιουργηθεί για τις σελίδες των δωματίων των ξενοδοχείων.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ