Η έρευνα της CWT, εταιρείας διαχείρισης επαγγελματικών ταξιδίων, δείχνει ότι οι ταξιδιώτες προτιμούν να διαχειρίζονται τις ταξιδιωτικές τους συναλλαγές ψηφιακά μέσω μιας εφαρμογής ή ενός προγράμματος περιήγησης.
Για την έρευνα
Το 69% των επιχειρηματιών προτιμούν να κλείσουν τις πτήσεις τους ψηφιακά. Αυτό συνεχίζει να αυξάνεται για τις κρατήσεις των ξενοδοχείων (78%), τις υπηρεσίες εδάφους (71%) και τον έλεγχο για τις πτήσεις (68%).
Συνολικά, οι ταξιδιώτες της Ασίας-Ειρηνικού έχουν περισσότερες πιθανότητες να επιλέξουν την τεχνολογία έναντι της προσωπικής επαφής – το 73% προτιμά να κλείσει τις πτήσεις τους ψηφιακά, έναντι του 71% των ταξιδιωτών της Αμερικής και του 61% των Ευρωπαίων. Εν τω μεταξύ, το 84% των ταξιδιωτών της Ασίας-Ειρηνικού προτιμούν να κλείσουν ξενοδοχεία ψηφιακά, έναντι 77% αυτών από την Αμερική και το 70% των Ευρωπαίων.
Όταν ταξιδεύουν, οι ταξιδιώτες από την Αμερική έχουν την τάση να χρησιμοποιούν τεχνολογία για προσωπική επαφή: το 73% δήλωσε ότι προτιμά την τεχνολογία, έναντι του 66% των Ευρωπαίων και 65% των ταξιδιωτών της Ασίας-Ειρηνικού.
Smartphones και υπολογιστές
Η έρευνα της CWT δείχνει επίσης ότι ένα σημαντικό ποσοστό ταξιδιού εξακολουθεί να κλείνει ταξίδια μέσω υπολογιστή – 45% το 2019 έναντι 53% το 2018 και 52% το 2017. Ωστόσο, τα smartphones παρουσιάζουν τα εξής: 41% το 2019 έναντι 34% το 2018 και 32 % το 2017.
Τα στοιχεία αποκαλύπτουν ότι οι ευρωπαίοι ταξιδιώτες έχουν την τάση να κάνουν κράτηση σε επιτραπέζιο ή φορητό υπολογιστή (55%), ακολουθούμενοι από ταξιδιώτες από την Αμερική (49%) και ταξιδιώτες από την Ασία (36%).
Αντίθετα, το 53% των ταξιδιωτών στην Ασία-Ειρηνικό προτιμούν να κάνουν κράτηση με τα smartphones τους, σε σύγκριση με το 40% των ταξιδιωτών της Αμερικής και μόνο το 26% των Ευρωπαίων.
Τέλος, η μελέτη αποκάλυψε επίσης ότι οκτώ στους δέκα επιχειρηματίες ταξιδιώτες χρησιμοποίησαν την τεχνολογία αντί να ταξιδεύουν για επαγγελματικούς σκοπούς.