Photo by Craig Adderley on Pexels

Πυρκαγιά στη Ρόδο: Τι γίνεται με τις αποσκευές των ταξιδιωτών που απομακρύνθηκαν από τα ξενοδοχεία

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με τους ταξιδιώτες που επηρεάστηκαν από την καταστροφική πυρκαγιά στη Ρόδο να έχουν μετακινηθεί σε νέα ξενοδοχεία ή να επαναπατρίζονται σιγά – σιγά, ένα θέμα που απασχολεί τους ίδιους και αποτελεί μεγάλη πρόκληση για τους τουριστικούς πράκτορες είναι αυτό της παράδοσης των αποσκευών τους, τις οποίες άφησαν πίσω τους, κατά την απομάκρυνση από τα ξενοδοχεία που διέμεναν.

Παρόλο που το ζήτημα έχει πλέον χαρακτηριστεί ως προτεραιότητα, θα χρειαστούν πιθανώς εβδομάδες μέχρι οι πελάτες να παραλάβουν τις αποσκευές τους, καθώς μόνο όταν επαναλειτουργήσουν τα κλειστά προς το παρόν καταλύματα μπορεί να γίνει απογραφή. Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της TUI, Aage Dünhaupt, αποτελεί μεγάλη πρόκληση η επανένωση των πελατών και των αποσκευών. Οι πληγέντες θα λάβουν ένα έγγραφο με κωδικό QR, είτε επί τόπου κατά τη διαμονή τους στη Ρόδο, από τον ξεναγό τους, είτε μετά την επιστροφή τους στην πατρίδα τους.

Όπως η TUI, έτσι και άλλοι τουριστικοί πράκτορες, όπως ο Schauinsland-Reisen, εργάζονται επίσης με όλες τους τις δυνάμεις για να εξασφαλίσουν ότι οι πελάτες τους θα πάρουν πίσω τις αποσκευές τους το συντομότερο δυνατό. “Ετοιμάζουμε ένα ερωτηματολόγιο για τους επισκέπτες που θα επικοινωνήσουν μαζί μας σχετικά με το θέμα, προκειμένου να λάβουμε τις απαραίτητες πληροφορίες”, αναφέρει εκπρόσωπος του Schauinsland. Ωστόσο, όπως εξηγεί, δεδομένου ότι πολλοί επισκέπτες αναγκάστηκαν να φύγουν άρον – άρον από τα ξενοδοχεία και ορισμένοι έπρεπε να αφήσουν τις αποσκευές τους στην παραλία, η συγκέντρωση και η ταξινόμησή τους θα πάρει αρκετό χρόνο.

Επιπλέον, ο ίδιος δήλωσε ότι πρέπει να διευκρινιστούν γραφειοκρατικά ζητήματα σχετικά με τον επαναπατρισμό των αποσκευών, στην περίπτωση πουοι  ασυνόδευτες αποσκευές μεταφέρονται με κάποια πτήση. “Λυπούμαστε που μπορεί να υπάρξουν καθυστερήσεις εξαιτίας αυτού του γεγονότος και ως εκ τούτου ζητάμε αντίστοιχα από τους επισκέπτες μας κατανόηση και υπομονή”, είπε.

Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο του Schauinsland-Reisen, οι αποσκευές που έχουν αφεθεί στην παραλία Γεννάδι έχουν παραληφθεί από τις τοπικές αρχές και έχουν μεταφερθεί στο Δημαρχείο της Ρόδου. Το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών έχει κοινοποιήσει για τον σκοπό αυτό τον αριθμό τηλεφώνου +30 224 1361200 και η ελληνική Πολιτική Προστασία είναι επίσης διαθέσιμη στα τηλέφωνα +30 210 368 1259 και +30 210 368 1350.

Εν τω μεταξύ, ο FTI ενημέρωσε ότι οι περισσότεροι επισκέπτες μπόρεσαν να παραλάβουν τις βαλίτσες τους από τα ξενοδοχεία τη Δευτέρα. Επιπλέον, οργανώθηκαν μεταφορές στα σημεία παραλαβής αποσκευών για τους πελάτες που έπρεπε να αφήσουν τις βαλίτσες τους στην παραλία κατά τη διάρκεια της εκκένωσης. “Εάν κάποια αποσκευή έμεινε πίσω, η ομάδα μας στο χώρο θα φροντίσει για τη μετέπειτα μεταφορά”, αναφέρει εκπρόσωπος του tour operator.

Πολλοί Γερμανοί παραθεριστές παραμένουν στη Ρόδο

Πολλοί τουριστικοί πράκτορες δεν μεταφέρουν νέους επισκέπτες στο νησί, προς το παρόν, και οργανώνουν ειδικές πτήσεις για τον επαναπατρισμό των πελατών τους. Όμως, παρόλο που οι πυρκαγιές δεν έχουν ακόμη τεθεί υπό έλεγχο, δεν έχουν εκφράσει όλοι οι παραθεριστές την επιθυμία να επιστρέψουν στην πατρίδα τους, σύμφωνα με τα ταξιδιωτικά γραφεία. “Οι πελάτες μας μας είπαν ότι όλα είναι καλά και ότι απολαμβάνουν τις διακοπές τους”, λέει μια υπάλληλος ταξιδιωτικού γραφείου στη γερμανική εφημερίδα touristik aktuell.

Το ίδιο αναφέρει και ο εκπρόσωπος της TUI, κ. Dünhaupt: “Πολλοί πελάτες μας που πλέον φιλοξενούνται σε άλλα ξενοδοχεία, για παράδειγμα στα βόρεια της Ρόδου, θέλουν να παραμείνουν, αφενός για να πάρουν τις αποσκευές τους όταν ανοίξουν ξανά τα ξενοδοχεία που διέμεναν αρχικά, αφετέρου, για να απολαύσουν τις διακοπές τους. Κι αυτό είναι απολύτως εφικτό σε πολλές περιοχές του νησιού”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *