Έτοιμο και το Χ&Τ για την ΧΕΝΙΑ

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ


Με συνέντευξη του Κων/νου Μίχαλου και βαρυσήμαντο άρθρο του Γιώργου Κολέτσου για το Branding του ελληνικού τουρισμού, κυκλοφόρησε το τεύχος Νοεμβρίου του ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ που θα συμμετάσχει στην έκθεση ΧΕΝΙΑ.

Στο τεύχος μπορείτε να διαβάσετε μεταξύ άλλων:

— Σε πορεία ανόδου ο παγκόσμιος Τουρισμός
Συνέχισε και το 2011 η ανοδική πορεία του Τουρισμού σε παγκόσμιο επίπεδο, με τις διεθνείς τουριστικές αφίξεις να διαμορφώνονται, ως φαίνεται, αυξημένες κατά 4,0% με 4,5% και την Ευρώπη να κρατάει και πάλι τα «σκήπτρα».
— Κωνσταντίνος Μίχαλος: Χωρίς ημίμετρα οι μεταρρυθμίσεις για την ανάπτυξη του Τουρισμού
Ο μοναδικός υποψήφιος για το χρίσμα του προέδρου του ΕΒΕΑ στις επικείμενες επιμελητηριακές εκλογές, το Δεκέμβριο, και νυν πρόεδρος του Επιµελητηρίου, κ. Κωνσταντίνος Μίχαλος, σε συνέντευξή του στο «Χ&Τ» ασκεί δριμύ κατηγορώ στην πολιτική της κυβέρνησης Παπανδρέου, που είχε σαν αποτέλεσμα να «στερέψει» η φοροδοτική ικανότητα των επιχειρήσεων και των νοικοκυριών.
— SECURESHOP-FLEXIBOOK: Η επανάσταση που ανατρέπει τα δεδομένα και απογειώνει τις κρατήσεις μέσω internet, iphone, ipad
Τις δυνατότητες του νέου πρωτοποριακού προϊόντος με την ονομασία Flexibook, της SecureShop αναλύει σε συνέντευξή του στο «Χ&Τ» ο ιθύνων νους της επιχείρησης και δημιουργός της νέας πρωτοποριακής πλατφόρμας ηλεκτρονικών κρατήσεων, κ. Δημήτρης Μάτζιος.
— ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΟΛΕΤΣΟΣ: Οι εξελίξεις στη διεθνή τουριστική αγορά και το branding
του ελληνικού Τουρισμού
Για τη νέα στρατηγική για τον ελληνικό τουρισμό και τους παράγοντες εκείνους οι οποίοι έχουν ουσιαστικό ρόλο στη διαμόρφωση του branding της χώρας, μιλάει σε άρθρο του ο γενικός γραμματέας του Ε.Ο.Τ., κ. Γεώργιος Κολέτσος.
— W.T.M.: Το κλίμα αυξημένης αβεβαιότητας «παγώνει» την τουριστική αγορά
Οι ενδείξεις για επιστροφή της ύφεσης στην Ευρώπη και το κλίμα αυξημένης αβεβαιότητας, κυριάρχησαν στη φετινή World Travel Market, ενώ αυξημένο ήταν το ενδιαφέρον και για τις πολιτικές εξελίξεις στη χώρα μας.