money tourism photo
© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το αεροδρόμιο Gatwick ανακάμπτει στο 90% των προ-πανδημικών επιπέδων

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Πτήσεις προς 172 προορισμούς θα πραγματοποιήσει το βρετανικό αεροδρόμιο Gatwick κατά τη διάρκεια των σχολικών διακοπών του Οκτωβρίου, φτάνοντας το 87% του αριθμού που εξυπηρετούσε την ίδια περίοδο το 2019.

Την επόμενη εβδομάδα θα ξεκινήσει επίσης το νέο δρομολόγιο της Bamboo Airways προς το Ανόι στο Βιετνάμ και μια επιπλέον καθημερινή σύνδεση με τη Νέα Υόρκη με την JetBlue.

Στους κορυφαίους προορισμούς για αποδράσεις κατά τη διάρκεια των σχολικών διακοπών του Οκτωβρίου περιλαμβάνονται το Δουβλίνο, η Βαρκελώνη και η Μάλαγα, ενώ το Ντουμπάι, η Νέα Υόρκη και το Ορλάντο βρίσκονται στην κορυφή των προορισμών μεγάλων αποστάσεων.

Επί του παρόντος, το αεροδρόμιο πραγματοποιεί περισσότερες από 50 εβδομαδιαίες πτήσεις προς τις ΗΠΑ.

Σε δηλώσεις του ο Jonathan Pollard, εμπορικός διευθυντής του Gatwick, είπε: “Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι που βλέπουμε τον αριθμό των προορισμών στους οποίους πετάμε να επιστρέφει σχεδόν στα προ-πανδημικά επίπεδα. Το καλοκαίρι ήταν απίστευτα πολυάσχολο και λάβαμε μέτρα για να παρέχουμε μεγαλύτερη ασφάλεια στους επιβάτες, συμπεριλαμβανομένης της πρόσληψης περισσότερων από 400 νέους υπαλλήλους στον τομέα της ασφάλειας, έτσι ώστε να είμαστε καλά εξοπλισμένοι για τις διακοπές του Οκτωβρίου και μετά”.

Τα νέα για την ανάκαμψη του Gatwick έρχονται καθώς η Advantage Travel Partnership αναφέρει ότι υπάρχει “τεράστια όρεξη” για ταξίδια ενόψει των αποδράσεων του Οκτωβρίου.

Σύμφωνα με την Ένωση, οι πωλήσεις ταξιδιών έχουν αυξηθεί κατά 5%, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα πριν από την πανδημία, με τους Βρετανούς να αποδεικνύουν ότι εξακολουθούν να έχουν τεράστια διάθεση για ταξίδια, παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον.

Στους δημοφιλείς προορισμούς διακοπών αυτό το διάστημα για τους Βρετανούς περιλαμβάνονται το Λανζαρότε, η Τενερίφη και το Αλικάντε, με πολλές οικογένειες να επιλέγουν πακέτα all-inclusive.

Η μέση τιμή των πακέτων είναι κατά μέσο όρο 16% υψηλότερη, σε σύγκριση με το 2019, ενώ το 94% των πρακτόρων-μελών της Advantage “βλέπουν “αύξηση των νέων πελατών, το 30% των οποίων προέρχεται από άτομα ηλικίας 35 έως 44 ετών.

“Τα ταξίδια μετά τον Covid και το Brexit παραμένουν πολύπλοκα και διαπιστώνουμε ότι οι παραθεριστές αναζητούν περισσότερο από ποτέ την προσωπική, ανθρώπινη αλληλεπίδραση όταν κάνουν τις ταξιδιωτικές τους συμφωνίες”, πρόσθεσε η επικεφαλής της Advantage.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *