money tourism copyright photo
© money tourism copyright photo

Βρετανία: Η ιστοσελίδα “Which?” ξεκαθαρίζει τη διαφορά μεταξύ ταξιδιωτικών πρακτόρων και tour operators

ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Η ιστοσελίδα καταναλωτών Which? στη Βρετανία ενημερώνει με δημοσίευμά της, για τα δικαιώματα των καταναλωτών σε αποζημίωση, σε περίπτωση ακύρωσης των διακοπών τους, λόγω της πανδημίας του Κορωνοϊού, και εξηγεί τη διαφορά μεταξύ ταξιδιωτικών πρακτόρων και tour operators.

Η συνληθως καλά ενημερωμένη σελίδα του Which?, αναφέρει, ότι οι “ταξιδιωτικοί πράκτορες  που αρνούνται ή καθυστερούν τις αποζημιώσεις παρανομούν”, και επικεντρώνει στο STA Travel, την TUI, καθώς και στον OTA Loveholidays.

Ο Βρετανικός Σύνδεσμος Ταξιδιωτικών Πρακτόρων ABTA έχει ήδη εκδώσει οδηγία προς τα μέλη του και τα συμβουλεύει να παρέχουν πιστωτικά, ενώ είναι δυνατή και η παροχή αποζημίωσης από τις 31 Ιουλίου.

Ο Richard Dixon, συνιδρυτής της Holidaysplease και ο Richard Slater, Πρόεδρος της ABTA στα νοτιοδυτικά και ιδιοκτήτης του Henbury Travel, επικοινώνησαν με το Which?  και ανέφεραν ότι το εν λόγω άρθρο δεν ξεκαθαρίζει  τη διαφορά μεταξύ ταξιδιωτικών πρακτόρων και tour operators.  Το γεγονός αυτό είναι άδικο για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες, οι οποίοι πωλούν πακέτα διακοπών εκ μέρους tour operator για τα οποία δεν είναι υπεύθυνοι, όσον αφορά στους όρους αποζημίωσης.

Το Which? πρόσθεσε στο άρθρο του ένα επιπλέον κείμενο με τίτλο “tour operator και ταξιδιωτικοί πράκτορες”, στο οποίο εξηγεί ποιος είναι υπεύθυνος για τις αποζημιώσεις.

Το κείμενο έχει ως εξής: “Θα χρειαστεί να εξακριβώσετε ότι ζητάτε την αποζημίωση από την κατάλληλη εταιρία, η οποία είναι κατά βάση αυτή που σας πούλησε το πακέτο διακοπών, όπως συμβαίνει με τα Loveholidays και  STA Travel. Και οι 2 εταιρίες λειτουργούν ως ταξιδιωτικοί πράκτορες (πωλούν το πακέτο διακοπών) και ως tour operators (παρέχουν τις διακοπές).

Ωστόσο, υπάρχουν και εξαιρέσεις, καθώς υπάρχουν ταξιδιωτικοί πράκτορες, οι οποίοι πωλούν πακέτα διακοπών, τα οποία έχουν διαμορφώσει άλλοι tour operators. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να απευθυνθείτε στον αρμόδιο tour operator, τον οποίο μπορείτε να βρείτε μέσω του πιστοποιητικού Atol”.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *