money tourism copyright photo
© money tourism copyright photo

Βρετανία: Συνεχίζεται ο “πόλεμος” για τις αποζημιώσεις μεταξύ ABTA και VIVID Travel

ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Περισσότερο λάδι στη φωτιά ρίχνει ο επικεφαλής του VIVID Travel από τη Βρετανία, Kane Pirie, ο οποίος προτρέπει την ABTA να αναθεωρήσει την περίοδο επιστροφής χρημάτων για κρατήσεις που ακυρώθηκαν λόγω του Κορωνοϊού.

Η διαμάχη του VIVID Travel με την ABTA έφτασε στο αποκορύφωμά της με την αποχώρηση του πρώτου από την Ένωση Βρετανικών Ταξιδιωτικών Πρακτόρων, την προηγούμενη εβδομάδα.

Ο Kane Pirie σε επιστολή του προς τον CEO της ΑΒΤΑ, Mark Tanzer, αναφέρει ότι προχώρησε σε διάλογο με μέλη της βρετανικής κυβέρνησης, τα οποία υποστηρίζουν την εκστρατεία του, “Right to Refund”, και τα οποία ήταν εμβρόντητα με την πρόταση της ABTA.

H εκστρατεία του VIVID Travel μετονομάστηκε από “It’s Right to Refund” (“Είναι σωστό να αποζημιώνεις”) σε “Right to Refund” (“το δικαίωμα για αποζημίωση”) με “οικονομική στήριξη” από σημαντικούς “ηγέτες του κλάδου των ταξιδιών”, οι οποίοι δεν κατονομάστηκαν. Ταυτόχρονα μια διαφημιστική εκστρατεία βρίσκεται σε στάδιο προετοιμασίας, ενώ υπάρχει νομικό τμήμα και τμήμα δημοσίων σχέσεων.

Περισσότεροι από 18500 καταναλωτές υποστηρίζουν την εκστρατεία αυτή και δε συμφωνούν με αυτή του ABTA, η οποία επί του πρακτέου οδηγεί σε αναμονή έως και 12 μήνες για τη λήψη της αποζημίωσης.

Ο Kane Pirie συμφωνεί με την καθυστέρηση των αποζημιώσεων προκείμενου να επιβιώσει ο κλάδος και να μην υπάρχουν προβλήματα ρευστότητας. Ωστόσο, το χρονικό διάστημα που θα πρέπει να περιμένει ο πελάτης οφείλει να είναι από 14 ημέρες έως και 6 μήνες από την ημερομηνία ακύρωσης, εάν και εφόσον ο καταναλωτής μπορεί να περιμένει έως τότε. Για παράδειγμα, ένας πελάτης, του οποίου η κράτηση ακυρώθηκε κατά την 1η Μαίου θα πρέπει να λάβει αποζημίωση στο διάστημα μεταξύ 14 Μαΐου και 17 Σεπτεμβρίου.

Ο Kane Pirie, του οποίου οι δικηγόροι έχουν επικοινωνήσει με τον Βρετανό Υπουργό Μεταφορών Grant Shapps, αναφέρεται επίσης στην οικονομική αδυναμία των πελατών των ταξιδιωτικών γραφείων εν μέσω της κρίσης, η οποία έχει φέρει ως αποτέλεσμα τις απώλειες θέσεων εργασίας, των εισοδημάτων και των επενδύσεών τους.Για αυτό το λόγο και οι καταναλωτές τάσσονται με το μέρος της εκστρατείας του VIVID Travel.

Επίσης, ο επικεφαλής του tour operator θεωρεί, ότι 6 επιπλέον μήνες δε θα λύσουν ως δια μαγείας τα οικονομικά προβλήματα των ταξιδιωτικών γραφείων, αλλά αντιθέτως θα υπάρχουν το 2021 πρακτορεία “ζόμπι”, τα οποία θα δέχονται κρατήσεις, ενώ ο κίνδυνος για χρεοκοπία και πλήρη απώλεια των χρημάτων των καταναλωτών θα είναι υπαρκτός.

Η επιστολή προς την ABTA κλείνει αναφέροντας, ότι είναι κατανοητή η ανησυχία για το μέλλον των επιχειρήσεων λόγω της αδυναμίας καταβολής των αποζημιώσεων, αλλά το αποτέλεσμα δεν μπορεί να είναι ένα συνονθύλευμα επωνυμιών και επιχειρήσεων, το οποίο θα αποξενώσει τους πελάτες από τα μέλη της ABTA. Επίσης, τους καλεί να έρθουν “από τη δική του πλευρά της καταναλωτικής όχθης”, ώστε να μην πληγεί ανεπανόρθωτα η εμπιστοσύνη των πελατών προς τις ταξιδιωτικές εταιρίες.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *