money tourism photo
© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

YouGov: Οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί το μεγαλύτερο εμπόδιο απέναντι στα ταξίδια|Το 56% των Βρετανών εμφανίζονται μπερδεμένοι με τις ταξιδιωτικές οδηγίες

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί και η έλλειψη σαφήνειας των ταξιδιωτικών κανόνων, σε πολλές περιπτώσεις, είναι ο μεγαλύτερος ανασταλτικός παράγοντας στην απόφαση των ανθρώπων να ταξιδέψουν εν καιρό πανδημίας. Αυτό υποστηρίζει η έρευνα για το προφίλ των παγκόσμιων ταξιδιών, που διεξήγαγε η YouGov.

Σύμφωνα με την έρευνα, τον Ιούνιο, τρεις στους πέντε ενήλικες στο Ηνωμένο Βασίλειο δήλωσαν ότι οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί τους εμπόδισαν να ταξιδέψουν. Όμως, το γεγονός ότι από εχθές τα άτομα που είναι πλήρως εμβολιασμένα δεν χρειάζεται πλέον να μπαίνουν σε καραντίνα όταν επιστρέφουν από μια “πορτοκαλί” χώρα ή προορισμό, πίσω στο Ην. Βασίλειο, δημιουργεί νέες προοπτικές για τα ταξίδια στο εξωτερικό, αυτό το καλοκαίρι.

“Η βρετανική κυβέρνηση έχει προβεί σε πληθώρα ανακοινώσεων τους τελευταίους μήνες, από την ανακοίνωση του συστήματος φωτεινού σηματοδότη και τον καθορισμό των χωρών που είναι διαθέσιμες για ταξίδια χωρίς καραντίνα έως την ενημέρωση των κανόνων και την κατάργηση προορισμών από την “πράσινη”, ταξιδιωτική λίστα, προκαλώντας πολλές φορές σύγχυση και αποθαρρύνοντας τους ανθρώπους να ταξιδέψουν, ακόμη και σε προορισμούς που επιτρέπεται”, υπογραμμίζει η YouGov.

Έτσι, τον Ιούνιο, μόνο το ένα τρίτο (32%) των ενηλίκων δήλωσε στην έρευνα της YouGov ότι, οι κανόνες του Ην. Βασιλείου για την έξοδο και την είσοδο στη χώρα ήταν σαφείς, με περισσότερους από τους μισούς συμμετέχοντες (56%) να εμφανίζονται μπερδεμένοι με τις οδηγίες και τους περιορισμούς.

Η εξέταση των δεδομένων ανά ηλικία έδειξε κάποιες βασικές διαφορές μεταξύ των ηλικιακών ομάδων, με τους 55 ετών και άνω να υποστηρίζουν σε ποσοστό 36% ότι οι κανόνες είναι σαφείς, ενώ σχεδόν τρεις στους πέντε (58%), σε αυτό το ηλικιακό εύρος, εξακολουθούν να θεωρούν τους κανόνες ασαφείς.

Οι νεαροί ενήλικες, ηλικίας 18-34 ετών, υποστηρίζουν σε μικρότερο ότι οι κυβερνητικές ταξιδιωτικές οδηγίες είναι σαφείς (26%). Ωστόσο, οι νεότεροι ταξιδιώτες είναι πιο πιθανό να εκφράσουν την επιθυμία τους να ταξιδέψουν (32%).

Σύμφωνα με τη YouGov, τα ταξιδιωτικά σήματα μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο, βοηθώντας τους παραθεριστές να κατανοήσουν τα ταξιδιωτικά πρωτόκολλα και οδηγίες. Μπορούν να αλληλεπιδράσουν με πιθανούς ταξιδιώτες, σε διάφορα στάδια του ταξιδιού, να εμβαθύνουν τη σχέση τους με τους πελάτες -από την προειδοποίηση για τις χώρες που είναι διαθέσιμες για ταξίδια στο εξωτερικό και εντάσσονται στην “πράσινη” και “πορτοκαλί”, ταξιδιωτική λίστα έως τη διασφάλιση ότι έχουν παραγγείλει ένα τεστ Covid, κατά την άφιξή τους πίσω στην Αγγλία.

Επιπλέον, η YouGov διερεύνησε μερικούς από τους καλύτερους τρόπους στην προσέλκυση της προσοχής των ταξιδιωτών, με το 36% να λέει ότι οι διαφημίσεις σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων θα τραβήξουν την προσοχή τους, με το ποσοστό αυτό να ανέρχεται στο 52% μεταξύ των ενηλίκων ηλικίας 18-34 ετών.

Οι ταξιδιωτικοί ιστότοποι και η τηλεόραση μπορούν, επίσης, να είναι σημαντικές πηγές πληροφοριών, με τρεις στους δέκα ενήλικες στο Ηνωμένο Βασίλειο να δηλώνουν ότι παρατηρούν διαφημίσεις σε ταξιδιωτικούς ιστότοπους (29%) και τηλεοπτικά κανάλια ελεύθερης προβολής (30%). Ένας στους πέντε (18%) δηλώνει, επίσης, ότι έλκεται από διαφημίσεις σε υπηρεσίες ροής βίντεο και ήχου.

Σύμφωνα με τη YouGov είναι ζωτικής σημασίας να διασφαλιστεί η ποιότητα και η σαφήνεια των ταξιδιωτικών οδηγιών και κανόνων, ώστε οι ταξιδιώτες να αισθάνονται καθησυχασμένοι και να ελέγχουν τις επιλογές που έχουν για διακοπές.

“Βρισκόμαστε ακόμη πολύ νωρίς στην περίοδο ανάκαμψης και εξαρτάται από τα ταξιδιωτικά brands και τους ταξιδιωτικούς πράκτορες να παρέχουν βοήθεια, όπου είναι δυνατόν, για να ενημερώνουν τους εν δυνάμει ταξιδιώτες”, υποστηρίζει η Eve Satkute ​​Stewart, επικεφαλής της YouGov.

ksd
adv
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *