money tourism copyright photo
© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

18 εκατ. £ ζητά η Αρχή Ανταγωνισμού να επιστρέψει πρακτορείο για ακυρωμένες κρατήσεις!!!

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Ο γνωστός βρετανικός ταξιδιωτικός πράκτορας LoveHolidays, με μεγάλο πρόγραμμα και στην Ελλάδα, μετά από διαπραγματεύσεις και πιέσεις από την  Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών (CMA), συμφώνησε να επιστρέψει περισσότερα από 18 εκατομμύρια £ για πακέτα διακοπών που ακυρώθηκαν λόγω του Covid-19.

Τα χρήματα που οφείλει η Loveholidays αφορούσαν κρατήσεις πτήσεων, για τα οποία η εταιρεία απάντησε στους καταναλωτές ότι δεν θα τα επιστρέψει, εκτός εάν επιστραφούν σε αυτήν από τις αεροπορικές εταιρείες.

Οι επιστροφές χρημάτων θα “ευθυγραμμίσουν” το LoveHolidays με την πολιτική της ABTA, σχετικά με τις επιστροφές χρημάτων για ακυρώσεις, όταν το υπουργείο Εξωτερικών έχει σε ισχύ ταξιδιωτική συμβουλή ενάντια σε όλα τα μη απαραίτητα ταξίδια προς έναν προορισμό.

Σημειώνεται ότι ο μεγάλος OTA On the Beach, αποχώρησε από την ABTA για το ίδιο θέμα τον Σεπτέμβριο

Η CMA ανακοίνωσε ότι είχε λάβει «εκατοντάδες καταγγελίες» από καταναλωτές που αναμένουν επιστροφές χρημάτων από το LoveHolidays.

Σε μια δήλωση που επιβεβαιώνει τη συμφωνία της LoveHolidays για συμμόρφωση με την άποψη της CMA σχετικά με τις επιστροφές χρημάτων, η αρχή σημείωσε: «Όταν οι πελάτες επικοινώνησαν με την LoveHolidays για να ζητήσουν επιστροφή χρημάτων για ακυρωμένες διακοπές, τους είπαν ότι θα λάβουν πίσω χρήματα για τις πτήσεις τους μόλις η εταιρεία είχε έλαβε επιστροφές χρημάτων από τις αντίστοιχες αεροπορικές εταιρείες. Σύμφωνα με ισχύοντα οι διαδικτυακοί ταξιδιωτικοί πράκτορες υποχρεούνται νομικά να επιστρέψουν τα χρήματα στους πελάτες τους για πακέτα διακοπών που ακυρώθηκαν λόγω του κορονοϊού, ανεξάρτητα από το αν ο πράκτορας έχει λάβει ή όχι χρήματα πίσω από τους προμηθευτές».

Και κατέληξε: «Η LoveHolidays έχει πλέον υπογράψει επίσημες δεσμεύσεις, που διασφαλίζουν ότι αυτοί οι πελάτες θα λάβουν πίσω όλα τα χρήματά τους. Συνολικά, πάνω από 18 εκατομμύρια λίρες θα επιστραφούν σε 44.000 πελάτες του LoveHolidays. Μέχρι στιγμής έχουν επιστραφεί 7 εκατομμύρια £ σε 20.000 πελάτες”.

Η Αρχή Ανταγωνισμού είπε ότι είχε αποδεχτεί τη δέσμευση της LoveHolidays να εξοφλήσει πλήρως τους πελάτες έως τον Μάρτιο του 2021, με τις επιστροφές να γίνονται σε δύο μέρη.

Οι επιστροφές χρημάτων για διαμονή και μεταφορές για διακοπές που ακυρώθηκαν πριν από την 1η Νοεμβρίου θα πρέπει να καταβληθούν έως τις 31 Δεκεμβρίου. Οι επιστροφές πτήσεων που ακυρώθηκαν έως τις 24 Αυγούστου θα πρέπει να καταβληθούν έως τα τέλη Φεβρουαρίου και οι πτήσεις που ακυρώθηκαν έως τις 31 Οκτωβρίου θα πρέπει να πληρωθούν έως τα τέλη Μαρτίου.

Οι ακυρώσεις από την 1η Ιανουαρίου και μετά πρέπει να πληρωθούν εντός 14 ημερών.

Η LoveHolidays συμφώνησε να παρέχει στην Αρχή Ανταγωνισμού τακτικές εκθέσεις σχετικά με την πρόοδο των αποπληρωμών.

Η CMA είπε ότι «είναι διατεθειμένη να παραπέμψει την εταιρεία στο δικαστήριο» εάν δεν αποπληρώσει εγκαίρως τους πελάτες.

Ο διευθύνων σύμβουλος της CMA Andrea Coscelli δήλωσε: «Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες έχουν νομική ευθύνη να κάνουν άμεσες επιστροφές χρημάτων σε πελάτες των οποίων οι διακοπές έχουν ακυρωθεί λόγω κορονοϊού. Η δράση μας σημαίνει ότι οι πελάτες της LoveHolidays έχουν πλέον βεβαιότητα για το πότε θα λάβουν τα χρήματά τους πίσω. Συνεχίζουμε να ερευνούμε ταξιδιωτικές εταιρείες και όπου βρίσκουμε αποδείξεις ότι οι επιχειρήσεις παραβιάζουν τη νομοθεσία των καταναλωτών, δεν θα διστάσουμε να λάβουμε μέτρα».

Εκπρόσωπος της LoveHolidays είπε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να καταλήξουμε σε συμφωνία με την CMA. Η πανδημία έχει προκαλέσει άνευ προηγουμένου διαταραχή σε ολόκληρο τον τουριστικό τομέα και εκτιμούμε την αναγνώριση της CMA για τις εξαιρετικές πιέσεις που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες οργανωμένων διακοπών φέτος. Εργαζόμαστε ακούραστα από τον Μάρτιο για να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες μας θα λάβουν τα χρήματά τους και έχουμε επιστρέψει περισσότερα από 205 εκατομμύρια λίρες που οφείλονται σε περισσότερους από 180.000 πελάτες. Και όπως σημείωσε η CMA, από τότε που υπογράψαμε τις δεσμεύσεις, έχουμε σημειώσει σημαντική πρόοδο στην πληρωμή αυτών των επιστροφών”.

Η CMA είχε προηγουμένως εξασφαλίσει δεσμεύσεις επιστροφής χρημάτων από την Lastminute, την Virgin Holidays και την Tui UK, και από τους παρόχους καταλυμάτων Sykes Cottages και Vacation Rentals.

ksd Αρχή Ανταγωνισμού
adv
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *