Αυξητικά διαμορφώνονται οι πωλήσεις των γερμανικών τουριστικών πρακτορείων για το καλοκαίρι του 2017, οι οποίες σύμφωνα με την τελευταία έρευνα που διενήργησε η GfK σε 1.500 ταξιδιωτικά πρακτορεία της χώρας τον Νοέμβριο διαμορφώνονται στο +6%.
Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με την αύξηση κατά 10% που παρατηρείται στα χειμερινά ταξιδιωτικά πακέτα, οδήγησαν τον Νοέμβριο σε αύξηση των εσόδων των τουριστικών πρακτορείων της Γερμανίας κατά 8%.
Οι πωλήσεις στο σύνολό τους για τη φετινή, χειμερινή περίοδο βελτιώθηκαν μεν, όμως, εξακολουθούν να εμφανίζουν αρνητικό πρόσημο, σε ετήσια βάση,5,8%.
Το 60% των πωλήσεων του περασμένου μήνα αφορούσε το καλοκαίρι του 2017, οι οποίες εμφανίζονται αυξημένες κατά 8,8%, σε σχέση με πέρυσι. Οι βασικοί μήνες Ιούλιος και Αύγουστος είναι σε υψηλότερα επίπεδα σε σχέση με πέρυσι, όπως και ο Ιούνιος και ο Σεπτέμβριος.
Ομοίως, τις θετικές τάσεις, τον Νοέμβριο με άνοδο 2,3% στα έσοδα από κρατήσεις, διαπιστώνουν και οι εταιρίες υπηρεσιών πληροφορικής, σύμφωνα με τη μηνιαία επισκόπηση των πωλήσεις 2.500 ταξιδιωτικών γραφείων. Για άλλη μια φορά, οι διακοπές κρουαζιέρας ήταν ο κύριος μοχλός ανάπτυξης με αύξηση σχεδόν 19%. Η προπώληση για το επόμενο έτος διαφαίνεται επίσης καλή, με αύξηση 10,9% στις κρατήσεις, η οποία καθοδηγείται από την αύξηση κατά 12,2% για τις διακοπές κρουαζιέρας.