Photo by Ron Lach on Pexels

American Express: Περισσότερα ταξίδια και αυξημένο budget για διακοπές εφέτος | Ευ ζην και “Set-Jetting” στις κορυφαίες ταξιδιωτικές τάσεις του 2023

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τις τέσσερις παγκόσμιες τάσεις που εμπνέουν τους ανθρώπους να ταξιδέψουν φέτος παρουσιάζει η American Express Travel® στην έκθεσή της “2023 Global Travel Trends Report”, η οποία αποκαλύπτει, μεταξύ άλλων, ότι το 50% των ταξιδιωτών σχεδιάζουν να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα για ταξίδια το 2023 από ό,τι το 2022. 

Πιο αναλυτικά, οι τέσσερις τάσεις που αναδεικνύει η Express Travel είναι:

1. Άνοδος του “Set-Jetting”: Οι δημοφιλείς ταινίες, οι τηλεοπτικές εκπομπές και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εμπνέουν τους ανθρώπους να ταξιδέψουν σε μέρη που βλέπουν στην οθόνη, όπως η Ιταλία, το Παρίσι, το Yellowstone και το Λονδίνο.

2. Νόστιμοι προορισμοί: Από κορυφαία εστιατόρια μέχρι τοπικές λιχουδιές και μαθήματα μαγειρικής, οι άνθρωποι επιλέγουν τον επόμενο προορισμό τους με βάση το φαγητό.

3. “Κύμα” ευεξίας: Οι διακοπές αναζωογόνησης είναι σε άνοδο, καθώς οι ταξιδιώτες δίνουν προτεραιότητα στην αυτοφροντίδα και στην ψυχική και σωματική υγεία.

4. Ταξιδεύοντας εκτός της πεπατημένης: Οι ταξιδιώτες θέλουν να ανακαλύπτουν κρυμμένα “στολίδια” και να υποστηρίζουν την τοπική κοινότητα που επισκέπτονται.

Η έκθεση, η οποία βασίζεται σε στοιχεία έρευνας από ταξιδιώτες από τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Αυστραλία, τον Καναδά, το Μεξικό, την Ιαπωνία, την Ινδία και το Ηνωμένο Βασίλειο, διαπίστωσε ότι περισσότεροι από τους μισούς (52%) συμμετέχοντες δηλώνουν ότι σχεδιάζουν να κάνουν περισσότερα ταξίδια φέτος από ό,τι πέρυσι και το 50% των ερωτηθέντων σχεδιάζει να δαπανήσει περισσότερα χρήματα για ταξίδια το 2023 από ό,τι το 2022.

Το 84% των ερωτηθέντων, που ανήκουν στην κατηγορία Gen Z και Millennials θα προτιμούσαν να κάνουν τις διακοπές των ονείρων τους παρά να αγοράσουν ένα νέο είδος πολυτελείας και το 79% συμφωνεί ότι τα ταξίδια αποτελούν σημαντική προτεραιότητα όσον αφορά τον προϋπολογισμό.

“Οι διακοπές είναι πολύτιμες και οι ταξιδιώτες δίνουν προτεραιότητα στα εξατομικευμένα δρομολόγια, που είναι χτισμένα γύρω από τα πάθη τους, από τον σχεδιασμό ολόκληρων διακοπών για μια μόνο κράτηση για δείπνο μέχρι το τέλειο βίντεο για το TikTok”, λέει η Audrey Hendley, πρόεδρος της American Express Travel. Για να προσθέσει: “Όποια κι αν είναι η έμπνευση, οι ταξιδιωτικοί σύμβουλοι της American Express έχουν την τεχνογνωσία για να βοηθήσουν κάθε τύπο ταξιδιώτη να σχεδιάσει κάθε είδους ταξίδι”.

Οι σημαντικότερες πληροφορίες από την έκθεση 2023 της American Express Travel για τις παγκόσμιες ταξιδιωτικές τάσεις περιλαμβάνουν:

Η ποπ κουλτούρα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν την άνοδο του “set-jetting”, ιδίως μεταξύ των νεότερων ταξιδιωτών.

-Το 75% των ερωτηθέντων συμφωνούν ότι έχουν εμπνευστεί για να ταξιδέψουν σε έναν συγκεκριμένο προορισμό από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

-Το 70% των ατόμων Gen Z και Millennials που συμμετείχαν στην έρευνα συμφωνούν ότι έχουν εμπνευστεί να επισκεφθούν έναν προορισμό αφού τον είδαν σε τηλεοπτική εκπομπή, ειδησεογραφική πηγή ή ταινία.

-Το 46% των ερωτηθέντων Gen Z και Millennials δηλώνουν ότι έχουν εμπνευστεί να ταξιδέψουν σε έναν προορισμό λόγω του Instagram.

Από την επίσκεψη σε κορυφαία εστιατόρια και τοπικά αγαπημένα εστιατόρια μέχρι την παρακολούθηση μαθημάτων μαγειρικής, το φαγητό έχει τεράστιο αντίκτυπο στο πού ταξιδεύουν οι άνθρωποι.

-Το 81% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι η δοκιμή τοπικών σπεσιαλιτέ και κουζινών είναι το μέρος του ταξιδιού που περιμένουν με μεγαλύτερη ανυπομονησία.

-Το 66% των ερωτηθέντων Gen Z και Millennials συμφωνούν ότι αντλούν την περισσότερη έμπνευση για φαγητό κατά τη διάρκεια του ταξιδιού από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

-Σχεδόν οι μισοί (47%) από τους ερωτηθέντες Gen Z και Millennials συμφωνούν ότι έχουν προγραμματίσει ένα ολόκληρο ταξίδι για να επισκεφθούν ένα συγκεκριμένο εστιατόριο.

Η προτεραιότητα στην αυτοφροντίδα οδηγεί σε αύξηση των διακοπών αναζωογόνησης.

-Το 73% των ερωτηθέντων σχεδιάζουν διακοπές για να βελτιώσουν την ψυχική, σωματική και συναισθηματική τους υγεία φέτος.

-Το 60% των ερωτηθέντων Gen Z και Millennials δηλώνουν ότι κάνουν τα πάντα για να κλείσουν ξενοδοχεία που προσφέρουν υπηρεσίες σπα και ευεξίας.

Οι ταξιδιώτες θέλουν να ανακαλύψουν “κρυμμένα διαμάντια” και να στηρίξουν τις τοπικές κοινότητες που επισκέπτονται.

-Το 85% των ερωτηθέντων θέλουν να επισκεφθούν ένα μέρος όπου μπορούν να βιώσουν πραγματικά την τοπική κουλτούρα.

-Το 78% των ερωτηθέντων ενδιαφέρονται να κάνουν διακοπές που στηρίζουν τις τοπικές κοινότητες το 2023.

Η έκθεση βασίζεται σε στοιχεία που προέκυψαν από δημοσκόπηση, που διεξήγαγε διαδικτυακά η Morning Consult μεταξύ 3-11 Φεβρουαρίου 2023, σε δείγμα 1.000 ταξιδιωτών από την Αυστραλία, τον Καναδά, την Ινδία, την Ιαπωνία, το Μεξικό, το Ηνωμένο Βασίλειο και 2.000 ταξιδιωτών στις ΗΠΑ, οι οποίοι έχουν οικογενειακό εισόδημα τουλάχιστον 70.000 δολαρίων και ταξιδεύουν συνήθως αεροπορικώς τουλάχιστον μία φορά τον χρόνο.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *