airways

Απεργίες εξήγγειλαν οι πιλότοι της British Airways|Χάος με τις ακυρωμένες πτήσεις

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ

Η ένωση Βρετανών  πιλότων BALPA ανακοίνωσε ότι μέλη της θα απεργήσουν σε τρεις ημερομηνίες τον επόμενο μήνα και συγκεκριμένα στις 9, 10 και 27 Σεπτεμβρίου.

Η Βritish Airways, απάντησε αμέσως, λέγοντας ότι η απεργία ήταν «εντελώς απαράδεκτη» και έκανε αλλαγές στο χρονοδιάγραμμα των πτήσεών της, υποσχόμενη ότι «Θα κάνουμε ό, τι μπορούμε για να υπάρξουν περιορισμένες επιπτώσεις και ακυρώσεις προγραμματισμένων ταξιδιών των επιβατών της”.

Προειδοποίησε όμως ότι είναι “… πιθανό ότι πολλοί από τους πελάτες μας δεν θα μπορούν να ταξιδέψουν και θα προσφέρουμε επιστροφές χρημάτων ή νέες πτήσεις, για τους επιβάτες που θα πετούσαν σε ακυρωμένες πτήσεις”.

Ωστόσο, από λάθος εστάλη μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε χιλιάδες επιβάτες, ότι οι πτήσεις τους ακυρώθηκαν και θα πρέπει να επαναπρογραμματίσουν τις μετακινήσεις τους σε άλλες πτήσεις. Αργότερα όμως εστάλη άλλο μήνυμα που ανέφερε ότι το πρώτο μήνυμα ήταν λανθασμένο και ότι οι πτήσεις τους θα πραγματοποιηθούν κανονικά. Στο μεσοδιάστημα όμως, πολλοί επιβάτες, είχαν ήδη κλείσει νέα εισιτήρια.

Στο δεύτερο μάλιστα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, οι επιβάτες δεν έλαβαν έναν σύνδεσμο για να κάνουν αυτόματα την κράτησή τους στην αρχική πτήση και έπρεπε να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με την BA, με αποτέλεσμα πολλοί επιβάτες, να προσπαθούν για ώρες να επικοινωνήσουν, χωρίς επιτυχία.

Μια γυναίκα, δήλωσε στο BBC, ότι κάλεσε την αεροπορική εταιρεία 67 φορές, ενώ μια άλλη είπε ότι είχε κλείσει άλλες πτήσεις προς το Ορλάντο, αλλά στη συνέχεια της είπαν από την ΒΑ ότι δεν είχε δικαίωμα επιστροφής χρημάτων, επειδή η αρχική πτήση της θα γίνει κανονικά.

Σε καταγγεκλία ενός επιβάτη στο Twitter, ένας εκπρόσωπος της BA δήλωσε: “Λυπούμαστε πολύ που αντιμετωπίζετε δυσκολίες στην προσπάθεια προγραμματισμού των πτήσεων σας. Οι ομάδες μας εργάζονται ακούραστα για να βοηθήσουν όσο το δυνατόν περισσότερους πελάτες μας, σε αυτές τις πρωτοφανείς περιστάσεις”.

Εκπρόσωπος της BA δήλωσε ότι οι πελάτες που ενημερώθηκαν ότι οι πτήσεις τους είχαν ακυρωθεί κατά λάθος και είχαν πραγματοποιήσει κράτηση εναλλακτικών πτήσεων ή άλλες δαπάνες, θα δικαιούνται επιστροφές, εάν υποβάλλουν τις σχετικές αποδείξεις.

Η BA δήλωσε ότι έλαβε 38.000 κλήσεις και 33.000 tweets τις πρώτες 24 ώρες από την απεργία που ανακοινώθηκε. Τα τηλεφωνικά κέντρα εξυπηρέτησης πελατών παρέμειναν ανοιχτά 24 ώρες για να βοηθήσουν στην επίλυση ζητημάτων, με 70 επιπλέον άτομα προσωπικό και περίπου 100 άτομα που εργάστηκαν για να απαντήσουν σε ερωτήσεις του Twitter.

Από την άλλη πλευρά παρατηρήθηκαν φαινόμενα “απογείωσης” των τιμών από άλλες αεροπορικές εταιρίες, τις ημέρες των απεργιών. Για παράδειγμα, η easyJet προσέφερε την πτήση Nice-Gatwick στις 10 Σεπτεμβρίου στις £ 676 για μία διαδρομή, χωρίς αποσκευές. Η ίδια πτήση την επόμενη εβδομάδα κοστίζει £ 112.

Η Emma Coulthurst της Travelsupermarket περιέγραψε την κατάσταση ως «ένα χάος». Και τόνισε: “Είναι ζωτικής σημασίας η αεροπορική εταιρεία να διασφαλίζει ότι οποιοσδήποτε πελάτης που ενημερώθηκε αρχικά ότι η πτήση του ακυρώθηκε και έκανε άλλη κράτηση σε εναλλακτική πτήση, θα αποζημιωθεί”.

Η BALPA εκτιμά ότι κάθε ημέρα απεργίας, θα κοστίσει περί τα £ 40 εκατομμύρια, σημειώνοντας: «Οι τρεις μέρες θα κοστίζουν £ 120 εκ. Η διαφορά μεταξύ της θέσης της ΒΑ και της θέσης της BALPA είναι περίπου £ 5 εκ. Η πρότασή μας παραμένει στο τραπέζι εάν η ΒΑ επιθυμεί να καταλήξει σε συμφωνία πριν από την απεργία».

Η BALPA προειδοποίησε ότι μπορεί να υπάρξουν και άλλες απεργίες, εντός του 2019″.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *