Rodos Palladium  Follow us: @money_tourism on Twitter | xrimatourismos on Facebook - Πηγή: https://money-tourism.gr/ayta-ta-11-ellinika-xenodocheia-poy-timithikan-to-koryfaio-vraveio-tui-holly-2019/ | ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ money-tourism.gr

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Αυτή είναι η εικόνα των κρατήσεων στο 7μηνο|Ποιοί προορισμοί είναι “μπροστά”|ΠΙΝΑΚΕΣ

ΜΕΛΕΤΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Θετική εικόνα των κρατήσεων και όλων των σχετικών δεικτών δίνει για την Ελλάδα, το HolidayCheck, στο επτάμηνο Ιανουαρίου-Ιουλίου 2019, στις γερμανόφωνες αγορές. Ωστόσο, η αύξηση των κρατήσεων, δεν αφορά όλους τους προορισμούς, καθώς υπάρχει μια μικτή εικόνα, με κάποιους προορισμούς να κινούνται έντονα θετικά και κάποιους άλλους να βρίσκονται στο “κόκκινο”.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του HolidayCheck, της μεγαλύτερης ταξιδιωτικής ιστοσελίδας για όλες τις γερμανόφωνες χώρες (Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία), στην οποία ο καθένας μπορεί να βρει το ιδανικό ξενοδοχείο, να κλείσει τις διακοπές του και να έρθει σε επαφή με άλλους παραθεριστές, η οποία αντλεί από μια βάση δεδομένων με περισσότερες από 8 εκατομμύρια αξιολογήσεις ξενοδοχείων, εικόνες και βίντεο για να προτείνει την καλύτερη προσφορά, που ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ δημοσιεύει το money-tourism.gr, οι κρατήσεις για Ελλάδα, στο επτάμηνο Ιανουαρίου-Ιουλίου 2019, εμφανίζουν αύξηση 10%, σε σύγκριση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2018.

Παράλληλα, οι διανυκτερεύσεις εμφανίζουν αύξηση 7%, γεγονός που σημαίνει μείωση της διάρκειας του πακέτου, τα έσοδα αύξηση 11%, γεγονός που σημαίνει ότι το κόστος του πακέτου ακρίβυνε και τα άτομα εμφανίζουν αύξηση 10%, “συμβαδίζοντας” με την αύξηση των κρατήσεων.

holiday
money tourism copyright

Από τα στοιχεία του HolidayCheck, προκύπτουν και οι πλέον ευπώλητοι μήνες, αλλά και οι μήνες που οι κρατήσεις, είχαν “κολλήσει”. Συγκεκριμένα, οι καλύτεροι μήνες από πλευράς κρατήσεων, ήταν ο Ιούνιος και ο Ιούλιος, με αυξήσεις 40% και 20%, αντίστοιχα, που επιβεβαιώνουν απολύτως το ρεπορτάζ του money-tourism.gr, στις 16 Ιουλίου, που ανέφερε χαρακτηριστικά: “Σημαντική αύξηση των κρατήσεων για Ελλάδα από την Δυτική Ευρώπη, παρατηρείται το τελευταίο μήνα, σύμφωνα με στοιχεία και συγκλίνουσες πληροφορίες, τόσο από κορυφαίους tour operators, όσο και από το HolidayCheck. Με εξαίρεση την γαλλική αγορά που συνεχίζει να κινείται με υψηλούς μονοψήφιους ή οριακά διψήφιους αρνητικούς ρυθμούς και την σκανδιναβική, αλλά και τον Thomas Cook, ο οποίος με την μείωση του προγράμματος, κινείται στο -10%, όπως ανακοίνωσε ο ίδιος, όλες οι υπόλοιπες αγορές και tour operators, κινούνται ανοδικά. Το πιο σημαντικό, όπως έλεγαν στο money-tourism.gr, κορυφαίοι tour operators, είναι ότι κάθε εβδομάδα τον τελευταίο μήνα, σε απόλυτους αριθμούς, ανά αγορά, είναι σημαντικά αυξημένη σε κρατήσεις, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή εβδομάδα”.

natalie
Η κα. Natalie Humphreys υπεύθυνη του HolidayCheck σε Ελλάδα και Κύπρο

new logoΟ χειρότερος μήνας ήταν ο Ιανουάριος, ενώ και ο Μάϊος είχε οριακά αρνητικές μεταβολές, προκαλώντας τότε σημαντικές ανησυχίες στην ελληνική ξενοδοχειακή βιομηχανία, η οποία -προκειμένου να τονώσει την ζήτηση-, προχώρησε σε προσφορές, τις οποίες όμως είχε δώσει και πέρυσι για να γεμίσει τα κενά Αυγούστου και Σεπτεμβρίου, που είχαν προκύψει από τα stop sales, που έγιναν πολύ νωρίς. Βέβαια ο Μάϊος, ήταν ο πιο αποδοτικός μήνας, από πλευράς όγκου κρατήσεων.

Συνολικά, μέσω του δικτύου του HolidayCheck, στο επτάμηνο Ιανουαρίου – Ιουλίου 2019, στις γερμανόφωνες αγορές, έγιναν 40.231 κρατήσεις πακέτων, που αντιστοιχούν σε 350.000 διανυκτερεύσεις, και έσοδα 83,5 εκατ. €.

Οι προορισμοί

Μικτή όμως είναι η εικόνα των μεγάλων προορισμών: Η Πελοπόννησος, με πολύ μικρό όμως αριθμό κρατήσεων εμφανίζει την μεγαλύτερη αύξηση, με την Κρήτη και την Ρόδο να εμφανίζουν σημαντική αύξηση 13%, αλλά και σημαντικό όγκο κρατήσεων.

rodos
Ρόδος | money tourism copyright photo

Ακολουθούν η Κέρκυρα με 12% και η Κως με 8%, ενώ στα “κόκκινα” βρέθηκε η Χαλκιδική, με 10%.

kos
Κως | money tourism copyright photo

crete_Αξιοπρόσεκτο είναι το “ράλλυ” της Κως το τελευταίο δίμηνο, με αυξήσεις 37% τον Ιούνιο και 28% τον Ιούλιο, αλλά και της Ρόδου με 52% (!!!) και 29% αντίστοιχα. Αντίστοιχη εικόνα εμφάνισε και η Κρήτη με αύξηση 37% τον Ιούνιο και 20% τον Ιούλιο.

Δείτε τους πίνακες με τα αναλυτικά στοιχεία:

money tourism copyright
money tourism copyright
money tourism copyright
money tourism copyright
money tourism copyright
money tourism copyright
money tourism copyright
money tourism copyright
money tourism copyright
money tourism copyright
money tourism copyright
money tourism copyright

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *