Hilton

Αυτά είναι τα νέα standards καθαριότητας και διαδικασιών της Hilton|ΛΙΣΤΑ

ΔΙΕΘΝΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Η ξενοδοχειακή αλυσίδα Hilton ανακοίνωσε τη νέα της συνεργασία με την Mayo Clininc και την RB, για ένα πρόγραμμα καθαριότητας και απολύμανσης των μονάδων της σε όλο τον κόσμο, στο πλαίσιο της προσπάθειας εναντίον του κορωνοϊού.

Ο όμιλος Hilton θα συνεργαστεί με την RB, η οποία είναι δημιουργός του Lysol και του Dettol, καθώς και με την  Mayo Clininc,  με στόχο να δημιουργηθεί μια νέα διαδικασία και να εκπαιδευθούν τα μέλη της ομάδας του Hilton, έτσι ώστε να απολαμβάνουν οι επισκέπτες μια ασφαλή και καθαρή διαμονή από τη στιγμή που κάνουν check-in έως το check-out.

To νέο αυτό πρόγραμμα θα ονομάζεται “Hilton CleanStay” με εφαρμογή στη Β. Αμερική και θα αποτελεί ένα ειδικό πρόγραμμα που θα συνδυάζει τη τεχνογνωσία και την επιστημονική προσέγγιση της RB. Επίσης, εμπειρογνώμονες από την ομάδα Πρόληψης και Ελέγχου της  Mayo Clinic θα παρέχουν συμβουλές και θα ενισχύουν τα πρωτόκολλα καθαριότητας και απολύμανσης των ξενοδοχείων Hilton.

Το πρόγραμμα αυτό έχει 10 κρίσιμους τομείς, στους οποίους θα εστιάζουν οι ενέργειες απολύμανσης και καθαριότητας, με τις αντίστοιχες διαδικασίες, που απεκονίζονται στην παρακάτω εικόνα:

Στόχος του Hilton CleanStay θα είναι η εγγύηση της ασφάλειας των επισκεπτών κατα τη διαμονή τους στα πάνω από 6100 ξενοδοχεία και τις 18 επωνυμίες του Ομίλου. Η πρωτοβουλία αυτή επικεντρώνει στην καθαριότητα, η οποία θα είναι ορατή από τους επισκέπτες σε όλη τη διαμονή τους και θα συμπεριλαμβάνει, τα δωμάτια, τα εστιατόρια, τα γυμναστήρια και άλλους κοινόχρηστους χώρους.

Το Hilton CleanStay αναπτύχθηκε για να ικανοποιηθούν οι προσδοκίες των καταναλωτών κατά τη διάρκεια της κρίσης της πανδημίας. Έρευνες δείχνουν, ότι οι καταναλωτές έχουν αυξημένη ανησυχία σχετικά με την υγιεινή στα ταξίδια τους και τα σωστά πρωτόκολλα υγιεινής θα είναι απαραίτητα για την επανεκκίνηση των ταξιδιών.

hiltonΟ Christopher J. Nassetta, Πρόεδρος και CEO του Ομίλου Hilton, αναφέρει:

“Πρώτη μας προτεραιότητα ήταν πάντα η ασφάλεια των επισκεπτών και των μελών της ομάδας μας. Το Hilton CleanStay δημιουργεί τις καλύτερες πρακτικές και τα πρωτόκολλα, που έχουμε αναπτύξει τους τελευταίους μήνες και επιτρέπει στους επισκέπτες να χαλαρώσουν και να απολαύσουν τις αξέχαστες εμπειρίες που τους παρέχουμε, ενώ ταυτόχρονα θα προστατεύονται και τα μέλη της ομάδας μας”.

Ο εκτελεστικός διευθυντής της RB, Rahul Kadyan, δηλώνει:

“Στην RB επιδιώκουμε έναν πιο καθαρό και υγιή κόσμο. Είναι απαραίτητο να προστατέψουμε όλους τους καταναλωτές και προσδοκούμε να βρούμε νέους τρόπους για επιστροφή στην εργασία και τις δραστηριότητες αναψυχής. Είμαστε ενθουσιασμένοι για τη συνεργασία με τα ξενοδοχεία Hilton και τη Mayo Clinic, και θα παρέχουμε την εξειδίκευση και τα προϊόντα μας στο πρόγραμμα Hilton CleanStay”.

primagel
adv

Η Δρ. Stacey Rizza, ειδική επιδημιολόγος της Mayo Clinic, αναφέρει:

“Η προσωπική ασφάλεια είναι απαραίτητη στην προσπάθεια επανέναρξης των επιχειρήσεων και των δραστηριοτήτων αναψυχής σε όλο τον κόσμο. Είμαστε περήφανοι να συνεισφέρουμε μέσω της εμπειρίας και της γνώσης μας στην αντιμετώπιση του Κορωνοϊού σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με το προσωπικό του Hilton και να τους παρέχουμε συμβουλές”.

Τα standard καθαριότητας των ξενοδοχείων Hilton, τα οποία βρίσκονται υπό επεξεργασία, περιλαμβάνουν τα εξής σημεία:

  • Τοποθέτηση σφραγίδων στα δωμάτια: Μέσω της σφραγίδας CleanStay οι πελάτες θα γνωρίζουν ότι το δωμάτιο τους έχει καθαριστεί με την απαραίτητη προσοχή πριν τη διαμονή τους.
  • Βαθιά απολύμανση στα πιο συχνά σημεία επαφής, όπως οι διακόπτες, τα πόμολα, τα τηλεχειριστήρια και οι θερμοστάτες μεταξύ άλλων.
  • Απομάκρυνση στυλό, και έντυπου υλικού και αντικατάσταση με ψηφιακά μέσα.
  • Βελτιωμένες οδηγίες καθαριότητας για τα γυμναστήρια των ξενοδοχείων με συχνές δράσεις καθαριότητας κεκλεισμένων των θυρών, και εφαρμογή ανώτατου ορίου επισκεπτών.
  • Αύξηση συχνότητας δράσεων καθαριότητας σε κοινόχρηστους χώρους.
  • Σταθμοί στην είσοδο και σε σημαντικούς χώρους, οι οποίοι θα παρέχουν απολυμαντικά μαντήλια.
  • Ανέπαφο Check-in και check-out μέσω ενός ψηφιακού κλειδιού, το οποίο σταδιακά εκτός από το δωμάτιο διαμονής θα εφαρμοστεί και στους κοινόχρηστους χώρους.
  • Εφαρμογή Καινοτόμων Τεχνολογιών Απολύμανσης, όπως ηλεκτροστατικοί ψεκαστές, και υπεριώδης φωτισμός.
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *