Αυτά είναι τα πιο συχνά παράπονα των Αμερικανών στις αεροπορικές εταιρίες | Οι αερομεταφορείς που δέχθηκαν τα περισσότερα παράπονα

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΜΕΛΕΤΕΣ

Οι ακυρώσεις και οι καθυστερήσεις πτήσεων αντιπροσωπεύουν πάνω από το ένα τέταρτο των πιο δυσάρεστων ταξιδιωτικών εμπειριών για τους Αμερικανούς επιβάτες αεροπορικών εταιριών, με τις ακυρώσεις πτήσεων να καταλαμβάνουν την πρώτη θέση, όπως αποκαλύπτει η Upgraded Points.

Αυτό δεν θα πρέπει να αποτελεί έκπληξη, αν αναλογιστεί κανείς ότι περισσότερες από 12.000 πτήσεις καθυστέρησαν και εκατοντάδες πτήσεις ακυρώθηκαν μόνο κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου της 4ης Ιουλίου φέτος. Η Allegiant Air και η Spirit Airlines είχαν και οι δύο το υψηλότερο ποσοστό ακυρωμένων πτήσεων, με αμφότερες να ακυρώνουν κατά μέσο όρο το 3,7% των πτήσεων κάθε μήνα.

Ο τρίτος πιο πιθανός λόγος παραπόνων, σύμφωνα με την έρευνα, αφορά την κακομεταχείριση των αποσκευών, με την American Airlines να “πρωταγωνιστεί”. Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση Air Travel Consumer Reports, πάνω από 170.000 συνολικές αποσκευές σε όλες τις αεροπορικές εταιρίες μεταχειρίστηκαν ακατάλληλα τον Σεπτέμβριο, που αντιστοιχεί σε 480 αποσκευές για κάθε 10.000 πελάτες.

Άλλα παράπονα αφορούν τον χαμένο χρόνο, με σχεδόν το 13% διαμαρτύρεται για το χαμένο χρόνο στις περιπτώσεις ακυρώσεων ή καθυστερήσεων των πτήσεων.

Επίσης, η κακή εξυπηρέτηση πελατών, τα πρόσθετα τέλη, οι αλλαγές πύλης και τα ζώα κατά τη διάρκεια πτήσεις, ολοκληρώνουν την γκάμα των παραπόνων των πελατών αεροπορικών εταιριών

Η έρευνα ρώτησε επίσης τους ταξιδιώτες ποια πιστεύουν ότι θα ήταν η δίκαιη αποζημίωση για μια καθυστερημένη πτήση διάρκειας 6 ωρών ή για απώλεια αποσκευών. Οι μισοί Αμερικανοί πιστεύουν ότι μεταξύ 100 και 500 δολαρίων είναι μια δίκαιη αποζημίωση, ενώ περισσότεροι από το ένα πέμπτο των ερωτηθέντων δήλωσαν μεταξύ 251 και 500 δολαρίων.

Όσον αφορά τις χαμένες αποσκευές, ένας στους πέντε ταξιδιώτες πιστεύει ότι μεταξύ 501 και 1.000 δολαρίων είναι δίκαιη αποζημίωση, ενώ σχεδόν το ένα τέταρτο πιστεύει ότι αυτή θα έπρεπε να είναι μεγαλύτερη, με τις αεροπορικές εταιρίες να παρέχουν αποζημίωση μεταξύ 1.001 και 3.501 δολαρίων.

Ποιες αεροπορικές εταιρίες δέχθηκαν τα περισσότερα παράπονα

Η αμερικανική αεροπορική εταιρία που δέχθηκε τα περισσότερα παράπονα από τον Αύγουστο του 2021 έως τον Αύγουστο του 2022 είναι ο οικονομικός αερομεταφορέας Spirit Airlines, ο οποίος βρέθηκε στην κορυφή της λίστας με 4,74 παράπονα για κάθε 100.000 επιβάτες, αντιπροσωπεύοντας πάνω από 5.000 παράπονα.

Λαμβάνοντας υπόψη τους μέσους όρους ανά 100.000 επιβάτες, η Spirit ακολουθείται από τις Frontier Airlines, JetBlue Airways, American Airlines, Alaska Airlines, United Airlines και Delta Air.

Η American Airlines και η United Airlines συγκέντρωσαν τον μεγαλύτερο αριθμό παραπόνων, δεδομένου ότι δέχονται επίσης μεγαλύτερο αριθμό επιβατών.

Κάθε αεροπορική εταιρία δέχθηκε διαφορετικά παράπονα, με τα περισσότερα παράπονα της Hawaiian Airlines να εμπίπτουν στις κατηγορίες των ναύλων και των επιστροφών, με το 42,53% των παραπόνων της Hawaiian να αφορούν επιστροφές και το 15,91% να αφορούν τους ναύλους γενικά.

Τα μισά παράπονα της περιφερειακής αεροπορικής εταιρίας PSA της American Airlines αφορούσαν προβλήματα πτήσεων, ενώ το 10% των παραπόνων της United αφορούσαν την έκδοση εισιτηρίων ή την επιβίβαση.

Tagged

1 σχόλιο στο “Αυτά είναι τα πιο συχνά παράπονα των Αμερικανών στις αεροπορικές εταιρίες | Οι αερομεταφορείς που δέχθηκαν τα περισσότερα παράπονα

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *