Deloitte: Αυξημένες ταξιδιωτικές δαπάνες, αλλά μειωμένα (;) ταξίδια “κρύβει” αυτό το καλοκαίρι για τους Αμερικανούς

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΜΟΝΕΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Παρά την αύξηση των τιμών, οι Αμερικανοί εξακολουθούν να δίνουν προτεραιότητα στα ταξιδιωτικά τους σχέδια, με το 48% να σχεδιάζουν να ταξιδέψουν και να μείνουν σε καταλύματα, όπως και πέρυσι. Ωστόσο, ο συνολικός αριθμός των ταξιδιών για διακοπές μπορεί να μειωθεί αυτό το καλοκαίρι εξαιτίας του αυξημένου κόστους των διακοπών. Αυτά προέκυψαν σε πρόσφατη έρευνα της Deloitte για τις τάσεις και τις προτιμήσεις των Αμερικανών ταξιδιωτών το καλοκαίρι του 2024.

Με την αύξηση του κόστους, οι ταξιδιωτικοί προϋπολογισμοί διογκώνονται, καθώς το 20% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι θα δαπανήσουν σημαντικά περισσότερα για τα ταξίδια τους εφέτος, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Τα αεροπορικά ταξίδια κερδίζουν έδαφος, τόσο στο εσωτερικό, όσο και στο εξωτερικό, με το 52% των Αμερικανών να προγραμματίζουν αεροπορικά ταξίδια εντός των Ηνωμένων Πολιτειών και το 22% διεθνή ταξίδια αυτό το καλοκαίρι.

Το δημογραφικό προφίλ των καλοκαιρινών ταξιδιωτών εξελίσσεται, με αξιοσημείωτη αύξηση των ταξιδιωτών με υψηλότερο εισόδημα και μεγαλύτερης ηλικίας, επηρεάζοντας σημαντικά τους ταξιδιωτικούς προϋπολογισμούς.

Η τάση της ευελιξίας στον χώρο εργασίας και της εξ αποστάσεως εργασίας διαμορφώνει περαιτέρω τις ταξιδιωτικές συμπεριφορές, με ποσοστό 21% των ταξιδιωτών από τις ΗΠΑ να σχεδιάζουν να εργαστούν κατά τη διάρκεια του μεγαλύτερου ταξιδιού τους αυτό το καλοκαίρι.

Η αντίληψη του αυξανόμενου κόστους και οι οικονομικές προκλήσεις ωθούν ορισμένους Αμερικανούς να επανεξετάσουν τις στρατηγικές τους για τα ταξίδια. Ενώ οι οικονομικές πιέσεις αποτρέπουν ορισμένους, όσοι αποφασίζουν να ταξιδέψουν είναι αποφασισμένοι να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις εμπειρίες τους, όπως προκύπτει στη νέα έκθεση της Deloitte, με τίτλο “Vacations Pass the Value Test: 2024 Deloitte Summer Travel Survey”.

Προτεραιότητα οι διακοπές παρά την οικονομική πίεση

Ενώ οι οικονομικοί παράγοντες μπορεί να οδηγήσουν ορισμένους να επανεξετάσουν τον αριθμό και τη διάρκεια των διακοπών τους, ένας σημαντικός αριθμός ανθρώπων παραμένει προσηλωμένος στα ταξίδια αυτό το καλοκαίρι. Πολλοί επανεξετάζουν τι σημαίνει γι’ αυτούς το ταξίδι, θέτοντας ως προτεραιότητα τη χαλάρωση και την επανασύνδεση και επιδιώκοντας να μεγιστοποιήσουν την αξία των εμπειριών τους.

Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι το 60% των Αμερικανών σκοπεύουν να ταξιδέψουν αυτό το καλοκαίρι, αν και το ποσοστό που σχεδιάζει να μείνει σε καταλύματα επί πληρωμή έχει μειωθεί ελαφρώς σε 48% από 50% το 2023.

Οι Αμερικανοί σχεδιάζουν να ταξιδέψουν όπως και το 2022, πραγματοποιώντας κατά μέσο όρο 2,3 ταξίδια αυτό το καλοκαίρι από 3,1 ταξίδια πέρυσι.

Εν τω μεταξύ σχεδόν ένας στους πέντε (19%) δηλώνει ότι θα δαπανήσει σημαντικά περισσότερα για ταξίδια το 2024, κυρίως λόγω της αύξησης του κόστους και των πιο φιλόδοξων ταξιδιωτικών σχεδίων.

Η αύξηση των ταξιδιωτικών δαπανών οφείλεται σε ταξιδιώτες με υψηλότερο εισόδημα, που αυξάνουν τον μέσο προϋπολογισμό για τα μεγαλύτερης διάρκειας ταξίδια κατά 18%.

Τα νοικοκυριά με εισοδήματα άνω των 100 χιλιάδων δολαρίων, που αποτελούσαν το 35% των ταξιδιωτών το καλοκαίρι του 2023, αντιπροσωπεύουν τώρα το 44%.

Οι προϋπολογισμοί των ταξιδιών επηρεάζονται όλο και περισσότερο από τη συνολική οικονομική ευρωστία, με εκείνους που είδαν βελτίωση της οικονομικής τους κατάστασης κατά το προηγούμενο έτος να σχεδιάζουν να δαπανήσουν 528 δολάρια περισσότερα από τον μέσο όρο για το μεγαλύτερο ταξίδι τους.

Ωστόσο, οι οικονομικοί λόγοι αναγκάζουν ορισμένους να αναθεωρήσουν τα ταξίδια. Το ένα τρίτο (32%) των ατόμων που επιλέγουν να μην ταξιδέψουν αναφέρει ως λόγο το τρέχον ταξιδιωτικό κόστος, ποσοστό αυξημένο σε σχέση με πέρυσι.

Εν τω μεταξύ, η ξεκούραση (53%) και ο ρομαντισμός (35%) αποτελούν πλέον τα πιο σημαντικά κίνητρα για ταξίδια, σε συνδυασμό με τα ταξίδι που σχεδιάζονται για την παρακολούθηση μιας συγκεκριμένης εκδήλωσης, αντανακλώντας μια αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζονται τα ταξίδια.

Πολλοί Αμερικανοί σκοπεύουν να συμμετάσχουν σε εμπειρίες όπως περιπέτειες ή υπαίθριες δραστηριότητες (49%), επίσκεψη σε σημαντικά αξιοθέατα (48%) ή ξεναγήσεις (34%). Το ενδιαφέρον για εκδηλώσεις με εισιτήριο, όπως φεστιβάλ ή συναυλίες, είναι, επίσης, σε άνοδο, με 3 στους 10 (28%) να εκφράζουν αυτή την προτίμηση.

Όσον αφορά τα καταλύματα, ενώ τα ξενοδοχεία εξακολουθούν να κυριαρχούν, παρατηρείται μια αξιοσημείωτη μετατόπιση προς εναλλακτικές επιλογές διαμονής, με το 63% των ταξιδιωτών που διαμένουν σε κατάλυμα να επιλέγουν ξενοδοχείο μόνο κατά το μεγαλύτερο ταξίδι τους, ποσοστό μειωμένο κατά 10%, σε σύγκριση με το 2023.

Εν τω μεταξύ, περισσότεροι επιλέγουν εναλλακτικά καταλύματα, με το 23% των Αμερικανών ταξιδιωτών να σχεδιάζουν να μείνουν σε ενοικιαζόμενο.

Νέα εργαλεία για τον προγραμματισμό των διακοπών

Οι Αμερικανοί αξιοποιούν νέα εργαλεία για να ανακαλύψουν προσφορές καθώς σχεδιάζουν τις καλοκαιρινές τους αποδράσεις.

Ενώ περισσότεροι δηλώνουν ότι σκοπεύουν να κλείσουν το κατάλυμά τους απευθείας, η πρόθεση να κάνουν κρατήσεις μέσω διαδικτυακών ταξιδιωτικών γραφείων (OTA) αυξάνεται (20% έναντι 16% το 2023), κυρίως από νεότερους ταξιδιώτες με υψηλότερο εισόδημα.

Οι νεότεροι ταξιδιώτες (44% της Gen Z και το ένα τρίτο των Millennials) στρέφονται σε βίντεο μικρής διάρκειας για να βρουν δραστηριότητες που θα γεμίσουν το πρόγραμμα των διακοπών τους. Από αυτούς, οι Millennials είναι πιο πιθανό να το κάνουν για να βρουν εστιατόρια (61%).

Η χρήση της GenAI στον προγραμματισμό ταξιδιών έχει επιβραδυνθεί, με έναν στους 10 σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει την GenAI στον προγραμματισμό ταξιδιών, σε σύγκριση με το 8% το 2023.

Χαρά και… εργασία

Η ευελιξία της εξ αποστάσεως εργασίας, ίσως ο πιο μόνιμος αντίκτυπος της πανδημίας στην ταξιδιωτική βιομηχανία, συνεχίζει να δείχνει τον αποτύπωμά της, καθώς όλο και περισσότεροι “laptop luggers” σχεδιάζουν να εργάζονται κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών τους ταξιδιών.

Ένας στους 5 ταξιδιώτες (21%) σχεδιάζει να εργαστεί στο μεγαλύτερο ταξίδι του αυτό το καλοκαίρι, σημειώνοντας μικρή αύξηση σε σχέση με πέρυσι, αλλά περισσότεροι δηλώνουν ότι θα εργαστούν καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού και όχι μόνο κατά ένα μέρος του.

Οι λάτρεις των φορητών υπολογιστών συνεχίζουν να παρατείνουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια λόγω της ευελιξίας να εργάζονται εξ αποστάσεως και θα παρατείνουν το εποχικό τους ταξίδι κατά εννέα ημέρες και το μεγαλύτερο ταξίδι τους κατά τέσσερις ημέρες.

Αυτοί που σχεδιάζουν να εργαστούν κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους είναι επίσης πιο πιθανό να έχουν υψηλότερο προϋπολογισμό από εκείνους που δεν θα εργαστούν (4.157 δολάρια έναντι 3.259 δολαρίων).

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *