Photo by Spencer Davis on Unsplash
Photo by Spencer Davis on Unsplash

DRV: Αίγυπτος, Τουρκική Ριβιέρα και Κανάρια Νησιά στις κορυφαίες επιλογές των Γερμανών το Πάσχα

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Η Αίγυπτος, η Τουρκική Ριβιέρα και τα Κανάρια Νησιά αποτελούν την τριάδα των προορισμών που οι Γερμανοί παραθεριστές επιλέγουν να αποδράσουν εφέτος το Πάσχα, με βάση τις πωλήσεις, σύμφωνα με τα στοιχεία νέας έρευνας της Ένωσης Τουριστικών Πρακτόρων της Γερμανίας (DRV).

Με το Πάσχα των Καθολικών, μία από τις πιο δημοφιλείς παραδοσιακά περιόδους για ταξίδια στο εξωτερικό, να πλησιάζει πολλοί Γερμανοί φτιάχνουν τις βαλίτσες τους και είναι έτοιμοι να εγκαταλείψουν τη χώρα τους για έναν ζεστό, ηλιόλουστο προορισμό στη Μεσόγειο, αλλά και πιο μακριά.

Οι προορισμοί που εμφανίζουν τις καλύτερες πωλήσεις είναι η Χουργκάντα της Αιγύπτου, η Αττάλεια της Τουρκίας, η Φουερτεβεντούρα, τα Γκραν Κανάρια, η Μαγιόρκα, η Τενερίφη και το Λανθαρότε της Ισπανίας.

Ενώ, σε επίπεδο προορισμών μεγάλων αποστάσεων, οι μακρινοί προορισμοί που παρουσιάζουν υψηλή ζήτηση στη γερμανική αγορά για το φετινό Πάσα, είναι οι Μαλδίβες, το Ντουμπάι και το Πουκέτ.

Η πλειοψηφία των Γερμανών που πρόκειται να ταξιδέψουν τη φετινή, πασχαλινή περίοδο έχουν κάνει κράτηση πολύ νωρίς, επωφελούμενοι έτσι από τις εκπτώσεις και πρώιμες προσφορές έγκαιρης κράτησης που προσφέρουν οι τουριστικοί πράκτορες.

Εκτός από τα αεροπορικά ταξίδια, οι Γερμανοί παραθεριστές δείχνουν να επιλέγουν και κρουαζιέρες το φετινό Πάσχα, σύμφωνα με τα στοιχεία των πωλήσεων.

Η DRV προτρέπει τους Γερμανούς που δεν έχουν κάνει ακόμη κράτηση κι επιθυμούν να ταξιδέψουν για τις διακοπές του Πάσχα, να το κάνουν άμεσα, καθώς μπορούν να βρουν τις κατάλληλες προσφορές σε ένα από τα περίπου 9.000 ταξιδιωτικά γραφεία ή στις διαδικτυακές πύλες ταξιδιών.
Ωστόσο, σύμφωνα με την ένωση, όσοι επιθυμούν να κάνουν διακοπές θα πρέπει να είναι ευέλικτοι όταν επιλέγουν τον προορισμό του ταξιδιού, το αεροδρόμιο αναχώρησης και διαμονή, καθώς οι πιο πολύ, δημοφιλείς ταξιδιωτικοί προορισμοί παρουσιάζουν ήδη υψηλές κρατήσεις.

Ήταν ήδη σαφές πριν από δύο μήνες ότι ο Μάρτιος θα ήταν ο ισχυρότερος ταξιδιωτικός μήνας από πλευράς εσόδων και ρυθμών ανάπτυξης κατά τη διάρκεια της τρέχουσας χειμερινής περιόδου, η οποία διαρκεί από την 1η Νοεμβρίου 2023 έως τις 30 Απριλίου 2024, σύμφωνα με την DRV.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *