Σε κορυφαίο προορισμό και off season για διεθνείς ταξιδιώτες καθιερώνεται η Ελλάδα, με τη χώρα τον Νοέμβριο να αποτελεί τον πέμπτο αγαπημένο προορισμό των Γάλλων ταξιδιωτών, όπως αποτυπώνεται στο Baromètre Orchestra της L’Echo touristique.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, οι ταξιδιωτικές πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν από φυσικά και διαδικτυακά τουριστικά πρακτορεία στη γαλλική αγορά, για το σύνολο των προορισμών, τον φετινό Νοέμβριο ήταν αυξημένες κατά 5%, σε σύγκριση με τον Νοέμβριο του 2022.
Αν και η αύξηση αυτή είναι μικρότερη σε σχέση με τον Οκτώβριο (+7%), τον Σεπτέμβριο (+13%), τον Αύγουστο (+10%) και τον Ιούλιο (+15%) είναι καλύτερη, σε σύγκριση με τα αρνητικά μεγέθη του Ιουνίου και του Μαΐου (-3% και -6% αντίστοιχα). Ωστόσο, λαμβάνοντας υπόψη τον πληθωρισμό, ο αριθμός των πελατών των τουριστικών πρακτορείων στο σύνολό τους παρέμεινε σταθερός τον Νοέμβριο.
Η Ελλάδα βρέθηκε στην πέμπτη θέση μεταξύ των προορισμών που προτίμησαν για τα ταξίδια τους οι Γάλλοι, σημειώνοντας αύξηση 39%, σε σχέση με τον περυσινό Νοέμβριο. Ενώ στην πρώτη θέση ήταν η ηπειρωτική Γαλλία (+4%), στη δεύτερη η Ισπανία (+17%), στην τρίτη η Δομινικανή Δημοκρατία (-1%) και στην τέταρτη η Τυνησία (-2%).
Ο προορισμός που κατέγραψε τη μεγαλύτερη αύξηση τον Νοέμβριο ήταν η Ιαπωνία (+430%), ενώ στην αντίπερα όχθη βρέθηκε η Αίγυπτος, σημειώνοντας τη μεγαλύτερη μείωση (-60%), γεγονός που δεν αποτελεί έκπληξη και οφείλεται στον πόλεμο Ισραήλ-Χαμάς. Η Αίγυπτος βρέθηκε στην 13η θέση στην εικοσάδα των προορισμών που επέλεξαν οι Γάλλοι ταξιδιώτες τον περασμένο μήνα.
Μια άλλη χώρα που συνορεύει με το Ισραήλ, η Ιορδανία χάνει μερίδιο της γαλλικής, ταξιδιωτικής αγοράς, σύμφωνα με τους επαγγελματίες του ταξιδιού στη Γαλλία.
Το Βαρόμετρο Προορισμού, που παράγεται από την πλατφόρμα αναψυχής Orchestra για την L’Echo touristique, παρέχει ενδεικτικά στοιχεία για τις πωλήσεις των τουριστικών πρακτόρων (φυσικοί και διαδικτυακοί), αποτελώντας σημείο αναφοράς για την τουριστική βιομηχανία.