money tourism photo
© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ΕΡΕΥΝΑ: Αμετανόητοι… ταξιδιώτες οι Βρετανοί | “Εκτοξεύτηκε” κατά 150% ο αριθμός όσων σχεδιάζουν διακοπές

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι ισχυρές κρατήσεις των Βρετανών για ταξίδια στο εξωτερικό από τις αρχές του τρέχοντος έτους φαίνεται πως θα συνεχιστούν παρά τις πιέσεις στις δαπάνες των νοικοκυριών, όπως προέκυψε σε έρευνα σχετικά με τις προθέσεις των καταναλωτών του Ηνωμένου Βασιλείου για διακοπές εφέτος, που διεξήγαγε η εταιρία Kantar στα τέλη του 2022.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, ένας στους έξι ενήλικες στο Ην. Βασίλειο (17%) έχει ήδη κάνει κράτηση για τις κύριες διακοπές του 2023 -ποσοστό σχεδόν αμετάβλητο σε σχέση με πέρυσι. Αλλά το ποσοστό που εξακολουθεί να σχεδιάζει τις κύριες διακοπές του “εκτινάχθηκε” σχεδόν κατά 150% σε σχέση με πέρυσι, από 20% σε 49%.

Η Kantar διαπίστωσε επίσης ότι διπλάσιοι καταναλωτές σχεδίαζαν να μειώσουν τις δαπάνες για φαγητό απ’ ό,τι σκόπευαν να μειώσουν τις δαπάνες για διακοπές, και περισσότεροι σχεδίαζαν να μειώσουν τις μεγάλες αγορές, παρά τα ταξίδια αναψυχής.

Ένας στους τέσσερις (24%) σκόπευε να μειώσει τις δαπάνες των διακοπών, αλλά περισσότεροι από ένας στους τέσσερις (27%) σχεδίαζαν να ξοδέψουν επιπλέον χρήματα, εκ των οποίων το 24% σχεδίαζε να ξοδέψει περισσότερα χρήματα για τη διαμονή, το 23% για την τοποθεσία των διακοπών ή για φαγητό και ποτό, το 20% για πτήσεις και το 16% για δραστηριότητες.

Η έρευνα διαπίστωσε ότι το ποσοστό των ερωτηθέντων που “απολάμβαναν τον προγραμματισμό των διακοπών” το 2022 (55%) παρέμεινε αμετάβλητο, σε σχέση με το 2019.

Ωστόσο, υπήρχε ένα σημαντικό χάσμα μεταξύ του 20% που έκανε διακοπές στο εξωτερικό το 2022 και του 39% που το έκανε το 2019, γεγονός που υποδηλώνει ότι πολλοί άνθρωποι δεν είχαν επιστρέψει σε διακοπές στο εξωτερικό μέχρι τις αρχές του τρέχοντος έτους -εξηγώντας, ίσως, γιατί οι κρατήσεις φέτος είναι τόσο ισχυρές.

Σχολιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας, ο διευθυντής ανάλυσης της Kantar, Charlie Gordon, είπε ότι υπάρχει λόγος να είναι σίγουροι στην Kantar ότι η “έκρηξη” των έγκαιρων κρατήσεων για το 2023 θα συνεχιστεί, με τα στοιχεία να δείχνουν ότι οι προθέσεις για διακοπές είναι πολύ πιο ισχυρές από πέρυσι.

“Πέρυσι τέτοια εποχή, τα δύο τρίτα των καταναλωτών δεν ήταν σίγουροι για τα σχέδιά τους όσον αφορά τις κύριες διακοπές τους. Φέτος, βλέπουμε τα δύο τρίτα των καταναλωτών να δηλώνουν ότι, είτε έχουν κάνει κράτηση, είτε σκοπεύουν να κάνουν. Στην πραγματικότητα, ένας διακόπτης έχει γυρίσει μπροστά στους ισχυρούς αντίθετους ανέμους για τους οποίους ακούμε τόσα πολλά”.

Σύμφωνα με τον ίδιο τα ταξιδιωτικά σχέδια εφέτος καθοδηγούνται από την προσωπική, οικονομική κατάσταση των καταναλωτών.

Η έρευνα της Kantar διεξήχθη το δίμηνο Νοεμβρίου-Δεκεμβρίου 2022 μεταξύ 24.000 ατόμων, ηλικίας 15 ετών και άνω στο Ην. Βασίλειο.

Tagged

2 σχόλια στο “ΕΡΕΥΝΑ: Αμετανόητοι… ταξιδιώτες οι Βρετανοί | “Εκτοξεύτηκε” κατά 150% ο αριθμός όσων σχεδιάζουν διακοπές

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *