Η φιλικότητα και η εξυπηρέτηση είναι τα στοιχεία εκείνα που φαίνεται να ωθούν τους Βρετανούς ταξιδιώτες να επιλέξουν αεροπορική εταιρία, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της OddsMonkey.
Η κορυφαία εταιρία στοιχημάτων στο Ηνωμένο Βασίλειο ανέλυσε τις κριτικές του Tripadvisor για τους 20 πιο δημοφιλείς αερομεταφορείς για τους Βρετανούς και αποκάλυψε τις αεροπορικές εταιρίες με τα πιο φιλικά πληρώματα καμπίνας.
Για να κατατάξει τις αεροπορικές εταιρίες, η OddsMonkey ανέλυσε των αριθμό των θετικών κριτικών, όπως “φιλικός” και “εξυπηρετικός”, για κάθε 1.000 αξιολογήσεις.
Η Jet2 αποκαλύφθηκε ότι είναι η αεροπορική εταιρία με το πιο φιλικό πλήρωμα καμπίνας, μεταξύ των 20 πιο δημοφιλών αερομεταφορέων στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Το 89,8% των αξιολογήσεων της Jet2 ήταν θετικές -το υψηλότερο ποσοστό από όλες τις αεροπορικές εταιρίες της μελέτης- με τους πελάτες να επαινούν το πλήρωμα καμπίνας για την “καταπληκτική ομαδική εργασία” και την “εστίαση στον πελάτη”.
Πίσω από την Jet2 στη μελέτη βρέθηκαν η Virgin Atlantic και η KLM, στη δεύτερη και τρίτη θέση, αντίστοιχα, με 86% και 85,8% των σχολίων να επαινούν τις ομάδες του πληρώματος καμπίνας τους.
Η Qatar Airways (82,1%), η Aer Lingus (81,9%) και η TUI Airways (78,8%) είχαν επίσης καλές επιδόσεις, καταλαμβάνοντας την τέταρτη, πέμπτη και έκτη θέση.
Στο αντίποδα, στην τελευταία θέση της κατάταξης βρέθηκε η Vueling, με μόλις το 42,1% των κριτικών να επαινούν το πλήρωμα καμπίνας της ισπανικής αεροπορικής εταιρίας.
Ενώ η Ryanair και η British Airways είναι δύο από τις αεροπορικές εταιρίες που χρησιμοποιούνται περισσότερο στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι επιδόσεις τους όσον αφορά την ικανοποίηση των πελατών τους δεν ήταν τόσο καλές.
Με 56,5% θετικές κριτικές, το προσωπικό της Ryanair κατατάχθηκε ως το τρίτο λιγότερο φιλικό.
Εν τω μεταξύ, η British Airways -η οποία αυτοδιαφημιζόταν ως “Η αγαπημένη αεροπορική εταιρία στον κόσμο” τη δεκαετία του ’90- έχει σαφώς πέσει σε δυσμένεια, καταλαμβάνοντας την τέταρτη θέση από το τέλος, με μόλις 62,9% θετικές κριτικές.
Η Jet2 διανύει μια πολύ επιτυχημένη χρονιά, καθώς έχει επίσης ανακηρυχθεί η καλύτερη αεροπορική εταιρία για πτήσεις μικρών αποστάσεων από την Which?, για τέταρτη συνεχή χρονιά.
Σχολιάζοντας τη νέα διάκριση της εταιρία, ο Steve Heapy, διευθύνων σύμβουλος της Jet2.com και της Jet2holidays είπε: “Το πλήρωμα καμπίνας μας είναι υπεύθυνο για τη φροντίδα εκατομμυρίων πελατών που ταξιδεύουν μαζί μας κάθε χρόνο και γνωρίζουμε ότι παίζουν τεράστιο ρόλο στο να κάνουν τις διακοπές τους αξέχαστες για όλους τους σωστούς λόγους. Η αφοσίωσή τους στην παροχή πρώτης τάξεως εξυπηρέτησης πελατών είναι απαράμιλλη και αυτή η μελέτη είναι η τελευταία απόδειξη αυτού”.
“Αυτή η προσέγγιση με γνώμονα τον πελάτη είναι βαθιά ριζωμένη στην επιχειρησιακή κουλτούρα ολόκληρης της εταιρείας μας, όχι μόνο στην κοινότητα του πληρώματος καμπίνας, και θα ήθελα να αποτίσω φόρο τιμής στους εκπληκτικούς συναδέλφους μας για τον τρόπο με τον οποίο το επιτυγχάνουν αυτό”, συμπλήρωσε ο κ. Heapy.
Τα πιο φιλικά και τα λιγότερο πληρώματα καμπίνας για τους Βρετανούς