Photo by Esther Ann on Unsplash

ΈΡΕΥΝΑ: Οι Αμερικανοί Baby Boomers καθοδηγούν την αναζωογόνηση του τουρισμού στην Ευρώπη

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ενώ το μεγαλύτερο μέρος της προσοχής των επαγγελματιών του τουρισμού φαίνεται να είναι στραμμένο στους Millennials και τη γενιά Z, μια έκθεση της αμερικανικής εταιρίας ταξιδιωτικής ασφάλισης Seven Corners διαπιστώνει ότι οι Baby Boomers είναι μεταξύ εκείνων που προωθούν την “αναγέννηση” του τουρισμού, τόσο γενικά, όσο και ειδικά. Είναι εκείνοι οι οποίοι επιστρέφουν εφέτος μαζικά στην Ευρώπη, με τη Γηραιά ήπειρο να αποτελεί τον προτιμώμενο προορισμό τους.

Ειδικότερα, εκείνοι που γεννήθηκαν μεταξύ 1946-1964, επιστρέφουν ορμητικά στα ταξίδια τώρα που η διετής πανδημική κρίση δείχνει να υποχωρεί και η ανησυχία γύρω από αυτή αποκλιμακώνεται. Η γηραιά Ήπειρος αποτελεί αγαπημένη επιλογή, με τις δύο πιο δημοφιλείς χώρες να είναι η Ιταλία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Στην πραγματικότητα, όταν ληφθούν υπόψη όλες οι γενιές, η Ιταλία έρχεται ως ο πιο δημοφιλής προορισμός για το 2022, έναντι των νησιών της Καραϊβικής, Τουρκς και Κάικος, που ήταν ο αγαπημένος προορισμός τους πέρυσι.

Η έκθεση διαπιστώνει ότι περισσότεροι Baby Boomers αγοράζουν φέτος ταξιδιωτικά ασφαλιστήρια συμβόλαια από ό,τι το 2021, με τις πωλήσεις των προγραμμάτων να υπερδιπλασιάζονται σε σχέση με πέρυσι.

Στις τρέχουσες οικονομικές συνθήκες, η παλαιότερη και ως εκ τούτου πιο εύπορη γενιά βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της αναβίωσης των ταξιδιών, κυρίως ίσως επειδή είχαν αποταμιεύσει για να ταξιδέψουν στα χρόνια της συνταξιοδότησής τους.

Οι Boomers, η γενιά με τη μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη

Η έκθεση της Seven Corners δείχνει ότι περισσότεροι Boomers αγοράζουν ασφαλιστήρια συμβόλαια για τα ταξίδια τους, με τις πωλήσεις σε αυτή τη δημογραφική ομάδα να αυξάνονται κατά 54% σε ετήσια βάση. Οι ταξιδιώτες της γενιάς Z, ή όσοι γεννήθηκαν μεταξύ 1997 και 2012, συνέβαλαν στη δεύτερη υψηλότερη αύξηση των πωλήσεων ταξιδιωτικών ασφαλιστήριων προγραμμάτων κατά 37%, ακολουθούμενοι με 22% αύξηση των πωλήσεων ταξιδιωτικής ασφάλισης για τη γενιά X, ή όσους γεννήθηκαν την περίοδο 1965-1981. Οι Millennials, ή όσοι γεννήθηκαν μεταξύ 1982 και 1994, κατέγραψαν την πιο αργή αύξηση αγοράς ταξιδιωτικής ασφάλισης, με μόλις 3% σε ετήσια βάση.

“Κάποιες από τις πιο μέτριες αυξήσεις μπορεί να οφείλονται εν μέρει στο γεγονός ότι αυτές οι γενιές απλώς συνέχισαν να ταξιδεύουν με σταθερότερους ρυθμούς κατά τη διάρκεια και αμέσως μετά την πανδημία”, δήλωσε η υπεύθυνη στρατηγικής μάρκετινγκ προϊόντων της Seven Corners, Angela Borden. “Ο αριθμός των Baby Boomers που ταξίδεψαν το 2020 μειώθηκε αρκετά σημαντικά, περισσότερο από άλλες ηλικιακές ομάδες. Το να τους βλέπουμε να ανακάμπτουν με αυτόν τον ρυθμό αποτελεί καλό σημάδι για την ταξιδιωτική βιομηχανία”, πρόσθεσε η ίδια.

Όσον αφορά τους άλλους λόγους για τους οποίους οι Baby Boomers, ειδικότερα, μπορεί να επανέλθουν στα ταξίδια με επιταχυνόμενο ρυθμό, η Seven Corners εντόπισε δύο βασικούς παράγοντες. Πρώτον, ο αριθμός των ενεργών Boomers παραμένει υψηλός και αποτελεί σημαντικό ποσοστό του πληθυσμού των ΗΠΑ. Η απογραφή του 2020 στις ΗΠΑ εκτιμά ότι 73 εκατομμύρια Αμερικανοί εμπίπτουν σε αυτή την ηλικιακή ομάδα και, το 2019, η Ένωση Προστασίας του Γήρατος (ΑΑΕΡΠ) ανέφερε ότι 46% του πληθυσμού των ΗΠΑ ήταν 50 ετών και άνω.

Η έκθεση της Seven Corners υπογραμμίζει ότι η γηραιότερη γενιά έχει μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη από άλλες. “Έχοντας περισσότερα διαθέσιμα κεφάλαια και μεγαλύτερο ελεύθερο χρόνο στη διάθεσή τους, οι Baby Boomers είναι σε θέση να κάνουν περισσότερα ταξίδια από τις νεότερες γενιές. Καθώς πολλοί από αυτούς είναι ήδη συνταξιούχοι, ή τουλάχιστον διαθέτουν περισσότερες ημέρες διακοπών, είναι επίσης πιο πιθανό να αποτολμήσουν μακρύτερα από το σπίτι τους ταξίδια”, αναφέρει η έκθεση.

 

Tagged

1 σχόλιο στο “ΈΡΕΥΝΑ: Οι Αμερικανοί Baby Boomers καθοδηγούν την αναζωογόνηση του τουρισμού στην Ευρώπη

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *