Photo by Mikhail Nilov on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: Που διαμορφώθηκαν οι διεθνείς αφίξεις στα ξενοδοχεία | Η Booking.com το πιο δημοφιλές κανάλι κρατήσεων | Ποιες είναι οι πιο “ακριβές” ημέρες

ΜΕΛΕΤΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι διεθνείς αφίξεις στα ξενοδοχεία αυξήθηκαν κατά μέσο όρο 33% πέρυσι, παρά την αύξηση στις μέσες ημερήσιες τιμές κατά 11%, σύμφωνα με τη μεγαλύτερη από τις τρεις νέες εκθέσεις που αναλύουν τις τάσεις της Φιλοξενίας το 2023, όπως αποκάλυψε νέα μελέτη της SiteMinder.

Η μελέτη, η οποία επεξεργάστηκε στοιχεία από περισσότερες από 115 εκατομμύρια κρατήσεις σε 40.000 ξενοδοχεία που χρησιμοποίησαν την πλατφόρμα της εταιρίας, διαπίστωσε ότι η Booking.com παρέμεινε το πιο δημοφιλές κανάλι κρατήσεων σε 20 αγορές που περιλαμβάνονται στην έκθεση.

Ακολούθησε η Expedia Group, η οποία κατέλαβε τη δεύτερη ή τρίτη θέση σε κάθε αγορά εκτός από εκείνες της Ασίας, όπου η Agoda είχε μεγαλύτερη επιρροή.

Οι απευθείας κρατήσεις από ιστοσελίδες ξενοδοχείων κατέλαβαν την τρίτη θέση συνολικά και τερμάτισαν στη δεύτερη με τρίτη θέση σε κάθε αγορά.

Τα ευρήματα της έκθεσης δείχνουν ότι οι ταξιδιώτες έχουν ανακτήσει την εμπιστοσύνη τους μέσα στα χρόνια που μεσολάβησαν από την πανδημία του COVID-19, αν και οι συμπεριφορές και οι προτιμήσεις τους έχουν αλλάξει.

“Ο σημερινός ταξιδιώτης δεν είναι ο ίδιος ταξιδιώτης των προηγούμενων ετών”, δήλωσε ο Trent Innes, επικεφαλής ανάπτυξης της SiteMinder. Και πρόσθεσε: “Γνωρίζουμε από τα δεδομένα μας ότι οι ταξιδιώτες κάνουν κρατήσεις πιο νωρίς από ό,τι στο παρελθόν. Γνωρίζουμε επίσης από τη δική μας έρευνα ότι οι ταξιδιώτες είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν χρήματα πέρα από το κόστος του δωματίου τους, αλλά ότι οι αυξημένες τιμές τους αναγκάζουν να προσαρμοστούν επιλέγοντας, για παράδειγμα, πακέτα προσφορών. Επομένως, είναι ζωτικής σημασίας οι ξενοδόχοι να είναι δυναμικοί στον τρόπο με τον οποίο δραστηριοποιούνται, ώστε να διασφαλίζουν ότι συμβαδίζουν με τους πελάτες τους και να κατανοούν πώς κάθε σημείο επαφής με τον πελάτη αποτελεί ευκαιρία για έσοδα”.

Nέα εποχή για τα ταξίδια

Μεταξύ άλλων ευρημάτων, η μελέτης της SiteMinder κατέδειξε ότι τα περισσότερα διεθνή ταξίδια συνέβαλαν στο να πραγματοποιούν οι ταξιδιώτες κράτηση για τη διαμονή τους νωρίτερα. Ο μέσος χρόνος αναμονής αυξήθηκε κατά 20% σε 36 ημέρες -μεγαλύτερος από ό,τι το 2019.

Photo by Junior Teixeira on Pexels

Η μελέτη αποδίδει την αύξηση των εξερχόμενων ταξιδιών στην Ασία ως παράγοντα που ώθησε την αύξηση των διεθνών ταξιδιών.

“Το μείγμα των παγκόσμιων ταξιδιωτών αλλάζει. Η προβλεπόμενη αύξηση του πληθυσμού και του πλούτου της Ασίας, σε συνδυασμό με την έντονη επιθυμία για ταξίδια, θα εξασφαλίσει ένα επίπεδο ευκαιριών κατά την επόμενη δεκαετία, για το οποίο πολλοί ξενοδόχοι δεν είναι ακόμη προετοιμασμένοι”, ανέφερε η SiteMinder.

Σύμφωνα με τη μελέτη, η τάση για περισσότερες κρατήσεις σε ιστοσελίδες ξενοδοχείων δεν μειώνεται. Ακόμα και όταν ο όγκος των διεθνών ταξιδιωτών αυξανόταν, οι απευθείας κρατήσεις διατήρησαν τη δυναμική που οικοδομήθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

“Οι ταξιδιώτες έχουν αποκτήσει μεγαλύτερη άνεση στις κρατήσεις μέσω της ιστοσελίδας ενός καταλύματος τα τελευταία τέσσερα χρόνια, αναζητώντας εξατομικευμένες και κρυφές προσφορές. Οι ξενοδόχοι που προωθούν αποτελεσματικά την επισκεψιμότητα του ιστότοπου και διασφαλίζουν την εύκολη πραγματοποίηση κρατήσεων ανταμείβονται με μια πιο ισχυρή σύνδεση με τους επισκέπτες τους”, ανέφερε η SiteMinder.

Αυξημένες τιμές και οι πιο ακριβές ημέρες

Οι υψηλότερες τιμές οδήγησαν στην αύξηση της μέσης ημερήσιας τιμής σε 192 δολάρια παγκοσμίως. Οι Παρασκευές ήταν οι πιο ακριβές ημέρες στο 90% των χωρών, με τις Πέμπτες και τα Σάββατα να ακολουθούν.

Η εμφάνιση 11 νέων πηγών κρατήσεων στον κατάλογο με τα 12 κορυφαία κανάλια ανά χώρα, ανέδειξε την ανάγκη των ταξιδιωτών για οικονομικά αποδοτικές προσφορές, σύμφωνα με τη μελέτη.

Ίσως ως απάντηση στις ακριβότερες τιμές, οι ταξιδιώτες δεν έκλεισαν πολλές παρατεταμένες διαμονές σε ξενοδοχεία, με μόλις το 3% του συνόλου των κρατήσεων να αφορούν διαμονή μιας εβδομάδας και περισσότερο, ενώ πάνω από 4 στα 5 check-in αφορούσαν μόνο μία ή δύο διανυκτερεύσεις.

“Έχουμε σίγουρα εισέλθει σε μια νέα εποχή για τα ταξίδια. Δεν αλλάζουν μόνο οι συμπεριφορές και οι προτιμήσεις αλλά και οι ίδιοι οι ταξιδιώτες”, δήλωσε ο κ. Innes.

Όπως υποστήριξε ο ίδιος, η παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία περίμενε από καιρό την επιστροφή των Κινέζων ταξιδιωτών και είναι σαφές από τα στοιχεία ότι αρχίζουν να επιστρέφουν, μαζί με τους επισκέπτες από άλλες αγορές προέλευσης σε όλη την Ασία, όπως η Ινδία, η Ιαπωνία και η Νότια Κορέα.

“Τα ξενοδοχεία καλά θα κάνουν να προετοιμαστούν για την αλλαγή στο μείγμα των ταξιδιωτών που φτάνουν στο κατώφλι τους, αναθεωρώντας τις στρατηγικές μάρκετινγκ τους για να προσεγγίσουν τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες ταξιδιωτικές αγορές του κόσμου και αποκτώντας πληροφορίες σχετικά με αυτούς τους δυνητικούς πελάτες για να μεγιστοποιήσουν τα έσοδά τους”, κατέληξε ο επικεφαλής ανάπτυξης της SiteMinder.

Σε καμπή (;) ο τομέας της Φιλοξενίας 

Αύξηση της μέσης ημερήσιας τιμής κατά 6% το 2023, έναντι του 2022, στα 250 δολάρια και άνοδο του μέσου χρόνου εκτέλεσης των κρατήσεων, κατέδειξε νέα μελέτη που πραγματοποίησε ο πάροχος cloud φιλοξενίας Mews, η οποία βασίστηκε σε δεδομένα από 4.000 συνεργαζόμενα ξενοδοχεία σε 85 χώρες.

“Με την αύξηση του πληθωρισμού σε όλο τον κόσμο, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η μέση ημερήσια τιμή έχει αυξηθεί, αλλά αυτό δεν απέτρεψε τις κρατήσεις το 2023. Τα στοιχεία αυτά αποτελούν άλλη μια απόδειξη ότι τα επίπεδα πληρότητας έχουν κάτι παραπάνω από σταθεροποιηθεί”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Mews, Matt Welle.

Ένα άλλο εύρημα από την έκθεση της Mews είναι ότι, 1 στα 5 ξενοδοχεία στη Βόρεια Αμερική διαφοροποίησε τα έσοδά του με την εκμετάλλευση πρόσθετων χώρων -σχεδόν 50% αύξηση από το 2022. Οι πιο συχνά κλεισμένοι πρόσθετοι χώροι ήταν οι θέσεις στάθμευσης και οι αίθουσες συνεδριάσεων.

Εν τω μεταξύ, μελέτη του ειδικού στην τεχνολογία φιλοξενίας SHR Group -που βασίστηκε σε δεδομένα περισσότερων από 2.000 διεθνή ξενοδοχεία, τα οποία αντιπροσωπεύουν 50 εκατομμύρια διανυκτερεύσεις- διαπίστωσε ότι το μερίδιο των κρατήσεων από απευθείας κρατήσεις μειώθηκε από 39% σε 38% το 2023, όταν δεν περιλαμβάνονται οι κρατήσεις για γκρουπ, χονδρικές πωλήσεις και άλλες κρατήσεις με συμβόλαιο.

Τα στοιχεία αυτά δείχνουν ένα σημείο καμπής για τον τομέα της φιλοξενίας, όπως είπε ο διευθύνων σύμβουλος του SHR Group, Rod Jimenez.

“Η ξενοδοχειακή τεχνολογία εξισώνει τους όρους ανταγωνισμού για τους ξενοδόχους και την ικανότητά τους να ανταγωνίζονται για leads, αλλά αυτή η απόδοση της επένδυσης δεν θα παραμείνει για πάντα η ίδια. Ο αγώνας  να φέρουν τους επισκέπτες σε προγράμματα πιστότητας και να αποκτήσουν μεγαλύτερη επιρροή στον τρόπο και τον τόπο που αγοράζουν ταξίδια, ενδεχομένως για το υπόλοιπο της ζωής τους, γίνεται πολύ πιο έντονος. Η εξατομίκευση και η οικειοποίηση του προφίλ του επισκέπτη είναι στην κορυφή της ατζέντας, τόσο για τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία, όσο και για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις”, συμπλήρωσε ο κ. Jimenez.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *