Photo by Pavel Danilyuk on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: Προτεραιότητα τα ταξίδια για τους Γερμανούς | Σε ποσοστό πάνω από 90% τα θεωρούν “αξιόλογη” δαπάνη | ΤΑΣΕΙΣ

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στο συντριπτική πλειοψηφία τους (90,6%) οι Γερμανοί, παρά την αύξηση του κόστους διαβίωσης, θεωρούν τα ταξίδια ως “αξιόλογη” δαπάνη κι αδημονούν για τις διακοπές τους το φετινό καλοκαίρι, σύμφωνα με τα ευρήματα νέας μελέτης του HomeToGo, η οποία παρουσιάζει τις κορυφαίες ταξιδιωτικές τάσεις των Γερμανών καταναλωτών.

Τέσσερις ταξιδιωτικές τάσεις χαρακτηρίζουν το γερμανικό, ταξιδιωτικό κοινό το καλοκαίρι του 2023. Αυτές είναι:

Τάση #1: Κυνήγι ευκαιριών αντί για περικοπή του προϋπολογισμού
Πολλοί ταξιδιώτες από τη Γερμανία επιθυμούν να ταξιδέψουν με συνείδηση του κόστους στις καλοκαιρινές τους διακοπές και να εξοικονομήσουν λίγο περισσότερο (53,6%) ή σημαντικά περισσότερο (19%), σε σύγκριση με τις τελευταίες καλοκαιρινές τους διακοπές. Όταν ρωτήθηκαν σε ποιους τομείς uα εξοικονομήσουν χρήματα, το 35% απάντησε ότι θα απαρνηθεί την άνεση κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και το 23,6% των ερωτηθέντων απάντησε ότι θα εξοικονομήσει χρήματα στις δραστηριότητες, το 20% στη διαμονή και το 15% στο φαγητό και το ποτό.

Τάση #2: Σε αναζήτηση καταφυγίων χαλάρωσης
Η χαλάρωση είναι μία από τις σημαντικότερες ανάγκες των Γερμανών ταξιδιωτών αυτό το καλοκαίρι: το 65% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι προτιμούν τη χαλάρωση από την περιπέτεια. Σε ποσοστό 78,8%, μάλιστα, είπαν ότι η ευεξία είναι πιο σημαντική γι’ αυτούς από το να πάνε για διασκέδαση.

Τάση #3: Σε αναζήτηση φιλικών προς το περιβάλλον επιλογών
Οι ταξιδιώτες από τη Γερμανία δεν ανησυχούν πλέον μόνο για τον ταξιδιωτικό προϋπολογισμό αυτό το καλοκαίρι, αλλά αναζητούν επίσης τη βιωσιμότητα κατά τον προγραμματισμό των διακοπών τους.

Στο πλαίσιο αυτό, το 65,2% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι είναι σημαντικό για αυτούς να ταξιδεύουν πιο βιώσιμα, και σε ποσοστό 19,4% έχουν ήδη λάβει τα πρώτα μέτρα, ενώ το 45,8% δεν είναι ακόμη σίγουρο για το τι μπορεί να κάνει. Επιπλέον, όταν ρωτήθηκαν αν θα πλήρωναν περισσότερο για επιλογές φιλικές προς το περιβάλλον κατά την κράτηση καταλύματος διακοπών, σε ποσοστό 67,6% απάντησαν ότι θα ήταν πρόθυμοι ή περισσότερο πρόθυμοι να το κάνουν.

Τάση #4: Ταινίες ως ταξιδιωτική έμπνευση
Όταν ρωτήθηκαν από πού θα αντλούσαν έμπνευση για ταξίδια, σε ποσοστό 55,4% οι παραθεριστές από τη Γερμανία ανέφεραν τις τηλεοπτικές σειρές και τις ταινίες ως τη σημαντικότερη πηγή έμπνευσης, αμέσως μετά τους φίλους και την οικογένεια. Ακολουθούν τα βιβλία και τα περιοδικά (46%) και στη συνέχεια αναφέρθηκαν τα κοινωνικά δίκτυα: Instagram (44,2%), Facebook (38,2%) και TikTok (30,4%).

Αυτό που έχει ενδιαφέρον εδώ είναι ότι υπήρχαν μεγάλες διαφορές στη σειρά των επιλογών ανάλογα με την ηλικιακή ομάδα, όπως δείχνει το διάγραμμα.

 

 

 

Tagged

1 σχόλιο στο “ΕΡΕΥΝΑ: Προτεραιότητα τα ταξίδια για τους Γερμανούς | Σε ποσοστό πάνω από 90% τα θεωρούν “αξιόλογη” δαπάνη | ΤΑΣΕΙΣ

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *