Photo by Alexandr Podvalny on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: “Κουμπωμένοι” οι Αμερικανοί ταξιδιώτες | Βάζουν (;) φρένο στις ταξιδιωτικές δαπάνες

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η ανησυχία για την οικονομική τους κατάσταση θα επηρεάσει τις ταξιδιωτικές αποφάσεις του ήμισυ των Αμερικανών ταξιδιωτών το επόμενο εξάμηνο, σύμφωνα με τα ευρήματα νέας έρευνας της εταιρίας Longwoods International.

Το 56% των συμμετεχόντων στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε μέσα στον Ιανουάριο, επισημαίνουν την τιμή των αεροπορικών εισιτηρίων ως σημαντικό αποτρεπτικό παράγοντα. Περίπου το 30% υποστηρίζει ότι οι οικονομικές ανησυχίες θα επηρεάσουν “σε μεγάλο βαθμό” τα ταξίδια τους το 2023, ποσοστό αυξημένο κατά επτά μονάδες, από τα τέλη Αυγούστου 2022.

Παρά τις οικονομικές ανησυχίες, εννέα στους 10 Αμερικανούς ταξιδιώτες στην έρευνα της Longwoods λένε ότι έχουν σχέδια να ταξιδέψουν εντός έξι μηνών. Μια αντίστοιχη έρευνα του Δεκεμβρίου 2022 αποκάλυψε ότι, ενώ η ζήτηση παραμένει υψηλή, το αυξημένο κόστος ταξιδιού αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα. Οι μισοί είπαν ότι η υψηλή τιμή του ταξιδιού τους εμπόδισε να ταξιδέψουν τον προηγούμενο μήνα, ενώ το 31% ότι ο πληθωρισμός γενικά και οι υψηλές τιμές καταναλωτή τους οδήγησαν να ακυρώσουν ένα επερχόμενο ταξίδι. 

“Για την πλειονότητα που παραμένει απτόητη, είναι ταξίδι ή αποτυχία”, εξηγεί ο Amir Eylon, διευθύνων σύμβουλος της Longwoods International. “Οι ταξιδιώτες θα μειώσουν ορισμένες πτυχές του ταξιδιού τους. Θα ξοδέψουν λιγότερα σε πράγματα που, δυστυχώς, συνήθως υποστηρίζουν τις μικρές επιχειρήσεις: αγορές λιανικής όπως αναμνηστικά, ψυχαγωγία, αναψυχή και τρόφιμα και ποτά”, προσθέτει.

“Σε ένα οδικό ταξίδι, αυτό μπορεί να μεταφραστεί σε κατανάλωση ενός σάντουιτς αντί για γεύμα σε ένα εστιατόριο ή διαμονή σε ένα ξενοδοχείο με περιορισμένες υπηρεσίες αντί για ένα με πλήρη εξυπηρέτηση”, λέει ο κ. Eylon.

Το ένα τέταρτο των Αμερικανών φαίνεται αποφασισμένο να πραγματοποιήσει κάποιο οδικό ταξίδι αντί για αεροπορικό και ποσοστό 30% υποστηρίζει ότι θα επιλέξει έναν προορισμό πιο κοντά στο σπίτι, στοιχεία, που, όπως εξηγεί ο κ. Eylon, συνδέονται με οικονομικές δυσκολίες.

Ωστόσο, η ζήτηση από τις ΗΠΑ για ταξίδια στην Ευρώπη παραμένει ισχυρή, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού (UNWTO), γεγονός στο οποίο αποφασιστικό ρόλο έχει η ισχύς του δολαρίου έναντι του ευρώ, ενώ ένα  “ράλι” του ευρώ θα μπορούσε να περιορίσει τις… ορέξεις των Αμερικανών ταξιδιωτών.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *