Photo by Kampus Production on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: “Κυνηγοί” προγραμμάτων επιβράβευσης οι Gen Z και Millennials | Αναζητούν φθηνότερες επιλογές για εξοικονόμηση χρημάτων

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το 34% των Αμερικανών ενηλίκων δήλωσε ότι χρησιμοποίησε πόντους ή προγράμματα επιβράβευσης και ανταμοιβής κατά την κράτηση ταξιδιών εφέτος το καλοκαίρι, προκειμένου να εξοικονομήσει χρήματα, μια αύξηση 6 ποσοστιαίων μονάδων από το περασμένο καλοκαίρι.

Οι Gen Z και οι Millennials είναι πιο πιθανό από τις παλαιότερες γενιές να κάνουν κρατήσεις χρησιμοποιώντας αυτό το “εργαλείο”, ενώ κατέχουν επίσης μεγαλύτερο μερίδιο στις κρατήσεις για ενοικιαζόμενα καταλύματα. Αυτά είναι τα βασικά συμπεράσματα της έκθεσης της Morning Consult “Η κατάσταση των Ταξιδιών & της Φιλοξενίας”.

Οι οικονομικές ανησυχίες επισκιάζουν τα σχέδια των ταξιδιωτών, αλλά μετά από πολλά χρόνια ταξιδιωτικών περιορισμών και κανονισμών, οι άνθρωποι δεν θέλουν οι υψηλές τιμές να είναι ένα ακόμη εμπόδιο απέναντι στα ταξίδια. Ως αποτέλεσμα, είναι πιο πιθανό να αναβάλουν τον προγραμματισμό ή να αναζητήσουν φθηνότερες επιλογές παρά να ακυρώσουν εντελώς τα ταξιδιωτικά τους σχέδια για να εξοικονομήσουν χρήματα.

Αν και δεν έχει ακόμη ξεπεράσει τις ακυρώσεις, μια άλλη συμπεριφορά βρίσκεται σε άνοδο: η χρήση πόντων και προγραμμάτων ανταμοιβής. Η πιο αξιοσημείωτη αλλαγή τους τελευταίους οκτώ μήνες αφορά εκείνους που αξιοποιούν πόντους ή προγράμματα ανταμοιβής για να κάνουν κρατήσεις ταξιδιών.

Gen Z και Millennials χρησιμοποιούν προγράμματα επιβράβευσης

Πάνω από το ένα τρίτο των ενηλίκων στις ΗΠΑ (34%) δήλωσαν ότι χρησιμοποίησαν πόντους για να εξοικονομήσουν χρήματα σε ένα επερχόμενο ταξίδι, μια αύξηση 6 ποσοστιαίων μονάδων από το περασμένο καλοκαίρι. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τους Gen Z και τους Millennials, οι οποίοι είναι 2 και 8 μονάδες, αντίστοιχα, πιο πιθανό από το γενικό πληθυσμό να ακολουθήσουν αυτή την προσέγγιση.

Οι νεότερες γενιές είναι επίσης πιο πιθανό να είναι ενεργοί χρήστες πιστωτικών καρτών επιβράβευσης ταξιδιών. Οι κάτοχοι καρτών Gen Z και Millennials δηλώνουν ότι σκοπεύουν να κλείσουν ταξίδια χρησιμοποιώντας προγράμματα ανταμοιβών σε υψηλότερο ποσοστό από ό,τι οι παλαιότερες γενιές, ενώ σχεδόν 2 στους 5 Millennials δηλώνουν ότι σκοπεύουν να το κάνουν μέσα στους επόμενους τρεις μήνες.

Αυτή η συμπεριφορά ευθυγραμμίζεται με τις ηλικιακές αλήθειες: Οι Millennials και οι Gen Z εκτιμούν και δίνουν προτεραιότητα στα ταξίδια, αλλά έχουν επίσης βιώσει σημαντικές οικονομικές δυσκολίες και είναι λιγότερο πιθανό να έχουν τόσες αποταμιεύσεις και διαθέσιμο εισόδημα όσο οι παλαιότερες γενιές, γεγονός που τους ωθεί να αναζητούν εναλλακτικές προσεγγίσεις για τη χρηματοδότηση των ταξιδιών τους.

Με απλά λόγια, οι πόντοι και οι ανταμοιβές είναι εργαλεία που μπορούν να πείσουν τις νεότερες γενιές να ταξιδεύουν.

Το δημογραφικό προφίλ των χρηστών πόντων και ανταμοιβών ταυτίζεται απόλυτα με εκείνο των ταξιδιωτών που χρησιμοποιούν ενοικιαζόμενα καταλύματα για διακοπές.

Τρεις στους 5 από αυτούς που δηλώνουν ότι σκοπεύουν να μείνουν σε κάποιο κατάλυμα βραχυχρόνιας μίσθωσης τους επόμενους τρεις μήνες ανήκουν στην Gen Z ή τη γενιά των Millennials. Συγκριτικά, αυτές οι γενιές αντιπροσωπεύουν περίπου 2 στους 5 από εκείνους που σκοπεύουν να μείνουν σε κάποιο ξενοδοχείο που αποτελεί μέλος αλυσίδας.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *