Photo by George Pak on pexels

ΕΡΕΥΝΑ: Τα ταξίδια η απόλυτη προτεραιότητα των καταναλωτών | Αυξημένες οι ταξιδιωτικές δαπάνες | Περικοπή των διακριτικών δαπανών

ΜΕΛΕΤΕΣ ΜΟΝΕΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Απαραίτητο “συστατικό” του ευ ζην θεωρούν τα ταξίδια οι σύγχρονοι καταναλωτές, οι οποίοι σκοπεύουν να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα για ταξίδια, μειώνοντας παράλληλα τις δαπάνες τους για άλλες δραστηριότητες, λόγω της κρίσης του κόστους διαβίωσης, όπως προκύπτει από παγκόσμια δημοσκόπηση, που διενήργησε η εταιρία Accenture.

Σχεδόν τα τρία τέταρτα (71%) των ανθρώπων σχεδιάζουν να διατηρήσουν ή να αυξήσουν τις τρέχουσες δαπάνες τους για ταξίδια αναψυχής το επόμενο έτος, ακόμη και αν περιορίσουν την πλειοψηφία των διακριτικών δαπανών τους.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, που διεξήγαγε η εταιρία υπηρεσιών πληροφορικής και παροχής συμβουλών, σε 10.000 καταναλωτές, σε 16 χώρες, οκτώ στους 10 (78%) καταναλωτές σχεδιάζουν ταξίδια αναψυχής, με τους μισούς (50%) να επιδιώκουν δύο ή περισσότερα ταξίδια.

Η πλειονότητα (85%) πιστεύει ότι αυτή τη στιγμή ζει σε συνθήκες αβεβαιότητας, ενώ πάνω από τους μισούς (52%) αναμένουν ότι το φαινόμενο αυτό θα διαρκέσει περισσότερο από 12 μήνες.

Μια ξεχωριστή μακροοικονομική ανάλυση της Accenture προειδοποίησε ότι η διατήρηση του πληθωρισμού, τα υψηλά επιτόκια και η αυξανόμενη εισοδηματική και εργασιακή ανασφάλεια θα μπορούσαν να θέσουν περαιτέρω υπό αμφισβήτηση την ανθεκτικότητα των καταναλωτικών δαπανών τους επόμενους μήνες.

Ωστόσο, η έρευνα ανέφερε ότι: “Μετά από αρκετά χρόνια επιβαλλόμενων ταξιδιωτικών περιορισμών που σχετίζονται με την πανδημία, οι καταναλωτές θυμήθηκαν ότι τα ταξίδια είναι κάτι περισσότερο από μια απόδραση. Πρόκειται για την ανθρώπινη επαφή. Μετά από ένα έτος ισχυρής ανάπτυξης για την ταξιδιωτική βιομηχανία, το 71% των καταναλωτών σχεδιάζει να διατηρήσει ή να αυξήσει τις τρέχουσες δαπάνες του για ταξίδια αναψυχής το επόμενο έτος, ακόμη και αν περιορίσει τις δαπάνες στις περισσότερες κατηγορίες διακριτικής ευχέρειας. Το επόμενο έτος, οκτώ στους 10 (78%) καταναλωτές σχεδιάζουν ταξίδια αναψυχής  και οι μισοί (50%) σχεδιάζουν δύο ή περισσότερα ταξίδια αναψυχής. Αυτό σηματοδοτεί ότι οι καταναλωτές εξακολουθούν να θεωρούν τα ταξίδια ως βασικό συστατικό στη ζωή τους”.

Αυξημένες δαπάνες σε ταξίδια αναψυχής και ευεξία

Μια ισχυρή ένδειξη της ανθεκτικότητας των καταναλωτών είναι η πρόθεσή τους να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα, σύμφωνα με τη μελέτη.

Όταν ρωτήθηκαν πώς θα μεταβληθούν οι αναμενόμενες δαπάνες τους κατά τους επόμενους έξι έως 12 μήνες, οι ερωτηθέντες δήλωσαν ότι σκοπεύουν να ξοδέψουν περισσότερα σε οκτώ από τις 15 κατηγορίες, σε τομείς όπως τα ταξίδια αναψυχής και η ευεξία, σε σύγκριση με έξι κατηγορίες το 2022.

Σχολιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας, η Emily Weiss, διευθύνουσα σύμβουλος και παγκόσμια επικεφαλής της δραστηριότητας της Accenture στον τομέα της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, δήλωσε: “Καθώς εστιάζουν στην εκμετάλλευση αυτής της έντονης επιθυμίας για ταξίδια και στην προώθηση της ανάπτυξης μέσω της απόκτησης πελατών, οι ταξιδιωτικές εταιρίες γνωρίζουν ότι πρέπει να θέσουν τον ταξιδιώτη στο επίκεντρο και να προσαρμόσουν τις προσφορές τους για ξεχωριστούς τύπους καταναλωτών. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να ξεπεράσουν τα παραδοσιακά στεγανά και να εξετάσουν ολόκληρο το ταξίδι τους, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία για την καλύτερη σύνδεση όλων των σημείων επαφής με τους πελάτες”.

 

Tagged

1 σχόλιο στο “ΕΡΕΥΝΑ: Τα ταξίδια η απόλυτη προτεραιότητα των καταναλωτών | Αυξημένες οι ταξιδιωτικές δαπάνες | Περικοπή των διακριτικών δαπανών

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *