Photo by Ron Lach on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: Η ευελιξία το δυνατό “χαρτί” στην επιλογή διακοπών εντός προϋπολογισμού για τους Γερμανούς

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η λαχτάρα των Γερμανών για ήλιο, παραλία και θάλασσα είναι μεγαλύτερη από ποτέ, μετά από τρία και πλέον χρόνια πανδημίας, όπως επιβεβαιώνουν τα τελευταία αποτελέσματα έρευνας που διεξήγαγε η YouGov, για λογαριασμό του Readly, του μεγαλύτερου ψηφιακού “περιπτέρου” περιοδικών και εφημερίδων της Γερμανίας. Ωστόσο, η ευελιξία είναι το “κλειδί” για εκείνους οι οποίοι δεν θέλουν ο ταξιδιωτικός τους προϋπολογισμός να “εκτιναχθεί”.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, η οποία πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 1.000 ενήλικων Γερμανών, το διάστημα από 26 Ιανουαρίου 2023 έως 01 Φεβρουαρίου 2023, περισσότεροι από τους μισούς Γερμανούς θέλουν να ταξιδέψουν αυτό το καλοκαίρι, εκ των οποίων το 44% στο εξωτερικό. Πέρυσι, μόνο το 32% σχεδίαζαν ένα ταξίδι στο εξωτερικό.

Τα στοιχεία του Readly δείχνουν επίσης ότι το ενδιαφέρον των αναγνωστών για την κατηγορία “Ταξίδια και περιφερειακά” έχει αυξηθεί μαζί με τον ταξιδιωτικό “πυρετό” και, σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2022, η κατηγορία έχει κερδίσει 11% σε δημοτικότητα το πρώτο τρίμηνο του 2023.

“Τις τελευταίες εβδομάδες, πολλοί άνθρωποι διαβάζουν τα ταξιδιωτικά μας περιοδικά και άρθρα για να κάνουν σχέδια διακοπών. Για πολλούς, είναι οι πρώτες τους μεγάλες διακοπές μετά από αρκετά χρόνια. Τα στοιχεία δείχνουν ότι πολλοί από τους συνδρομητές μας σχεδιάζουν να περάσουν τις διακοπές τους στο εξωτερικό φέτος. Εκτός από τα σιδηροδρομικά ταξίδια και το κάμπινγκ, οι ευρωπαϊκοί παραθαλάσσιοι προορισμοί είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς μεταξύ των αναγνωστών του Readly”, λέει η Marie-Sophie Von Bibra, Chief Marketing Officer της εταιρίας.

Πως επιτυγχάνεται η πολυπόθητη χαλάρωση

Η χαλάρωση είναι το πιο σημαντικό στις διακοπές για τους Γερμανούς, με το 53% των συμμετεχόντων στην έρευνα να σημειώνει ότι αποτελεί το κύριο κίνητρο για το ταξίδι τους, ακολουθούμενο από τις εξερευνήσεις (43%) και τις δραστηριότητες (25%). Επομένως, ο σκοπός είναι πιο σημαντικός από τον προορισμό. Ακολουθούν ορισμένα… τεχνάσματα, τα οποία βοηθούν στην εκπλήρωση αυτής της επιθυμίας, χωρίς όμως να “εκτοξευτεί” ο προϋπολογισμός των διακοπών:

-Ευελιξία: Όσοι ξεφεύγουν από την πεπατημένη εξοικονομούν χρήματα. Αυτό ισχύει τόσο για τη συμπεριφορά των κρατήσεων όσο και για την επιλογή του προορισμού. Έτσι, είναι προτιμότερο να κάνει αναζήτηση κάποιος στο Google το πρωί παρά το βράδυ, να διαφοροποιεί τις ημερομηνίες άφιξης και αναχώρησης, να χρησιμοποιεί πολλά αεροδρόμια, να ερευνά γειτονικές χώρες και να προτιμά λιγότερο γνωστούς προορισμούς. Όπως για παράδειγμα τη Μινόρκα αντί για τη Μαγιόρκα, τη Σλοβενία αντί για την Ισπανία ή την Αλβανία αντί για την Ελλάδα.

-Επιλογή πακέτου: Οι χωρητικότητες πτήσεων και ξενοδοχείων αγοράστηκαν ήδη από τους ταξιδιωτικούς πράκτορες το περασμένο καλοκαίρι. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι τιμές των οργανωμένων ταξιδιών αυξήθηκαν πολύ λιγότερο από τον γενικό πληθωρισμό. Ένα άλλο πλεονέκτημα είναι ότι οι όροι ακύρωσης για τα οργανωμένα ταξίδια είναι συνήθως πιο εξυπηρετικοί από ό,τι για τις μεμονωμένες κρατήσεις.

-Απευθυνθείτε στον ειδικό: Οι επαγγελματίες του ταξιδιωτικού γραφείου γνωρίζουν τα… τεχνάσματα για την καλύτερη δυνατή σχέση ποιότητας-τιμής στις διακοπές. Η πανδημία έδειξε ότι σε περιόδους κρίσης, οι λάτρεις των ταξιδιών βασίζονται όλο και περισσότερο στους ειδικούς. Άλλωστε, όπου υπάρχει άμεσος υπεύθυνος επικοινωνίας, υπάρχει και άμεση βοήθεια.

-Έμπνευση για διακοπές: Τα περιοδικά αποτελούν ιδανική “πηγή” έμπνευσης. Σχεδόν το 47% των ερωτηθέντων διαβάζουν καθημερινά εφημερίδες και περιοδικά και κατατάσσουν τα περιοδικά μεταξύ των πέντε πρώτων σημείων που απευθύνονται για τον προγραμματισμό των διακοπών.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *