Photo by Mikhail Nilov on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: Το 93% των Βρετανών βάζουν βαθιά το χέρι στην… τσέπη για all in διακοπές

ΜΕΛΕΤΕΣ ΜΟΝΕΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με περισσότερους από εννέα στους δέκα Βρετανούς να πραγματοποιούν δαπάνες εκτός των όσων περιλαμβάνονται σε ένα πακέτο all-inclusive διακοπών, τελικά οι οι διακοπές all-inclusive δεν είναι και τόσο “all-in”, σύμφωνα με τα ευρήματα νέας έρευνας της online πλατφόρμας εξοικονόμησης χρημάτων CouponBirds.

Η έρευνα, η οποία ανέλυσε τη στάση και τις καταναλωτικές συνήθειες των Βρετανών απέναντι στα ταξίδια all-inclusive, δείχνει ότι πάνω από τριάντα εκατομμύρια Βρετανοί (67%) πιστεύουν ότι αυτός είναι ο πιο οικονομικός τρόπος για να ταξιδέψουν. Ενώ, μόλις το 14% πιστεύει ότι τα all-inclusive πακέτα δεν είναι καθόλου οικονομικά αποδοτικά.

Φαίνεται όμως ότι μπορεί να μην είναι τόσο αποδοτικά όσο νομίζουμε, καθώς αποδεικνύεται ότι και πάλι πραγματοποιούνται επιπλέον δαπάνες. Τα δείπνα έξω (27%), οι ξεναγήσεις στην πόλη (26%) και οι εκδρομές (25%) είναι τα τρία κορυφαία “πρόσθετα έξοδα” των Βρετανών κατά τη διάρκεια των all in διακοπών τους, που δεν περιλαμβάνονται στο ταξιδιωτικό τους πακέτο.

Επιπλέον, σχεδόν οι μισοί Βρετανοί (49%) ξοδεύουν επιπλέον χρήματα αποκλειστικά για φαγητό και ποτό εκτός του ξενοδοχείου στο οποίο διαμένουν.

Οι Βρετανοί ξοδεύουν επίσης πολλά χρήματα σε μια σειρά από δραστηριότητες (αναλυτικά στον πίνακα που ακολουθεί), με το μέσο συνολικό ποσό των δαπανών εκτός ξενοδοχείου να ανέρχεται στις 336 λίρες. Αυτό σημαίνει ότι με την πάροδο των ετών οι Βρετανοί θα μπορούσαν να έχουν ξοδέψει ένα τεράστιο ποσό 8,7 δισεκατομμυρίων λιρών για επιπλέον παροχές που δεν περιλαμβάνονται στο πακέτο all inclusive.

Περίπου εννέα εκατομμύρια (20%) ισχυρίζονται επίσης ότι ξοδεύουν από 500 έως 1.000 λίρες επιπλέον εκτός του all-inclusive θέρετρου κάθε φορά που ταξιδεύουν, διαψεύδοντας την πεποίθηση ότι αυτό το είδος ταξιδιού είναι  οικονομικά αποδοτικό.

Εντούτοις, ακόμα και αν τα all-inclusives θέρετρα μοιάζουν λιγότερο οικονομικά αποδοτικά, πολλοί Βρετανοί εξακολουθούν να τα προτιμούν. Λίγο περισσότεροι από 26 εκατομμύρια Βρετανοί (58%) έχουν κάνει τουλάχιστον μία φορά στο παρελθόν all inclusive διακοπές, με τα πιο δημοφιλή θέρετρα αυτής της κατηγορίας να είναι τα παραλιακά (44%), τα αποκλειστικά για ενήλικες (32%) και τα πολυτελή (25%).

Οι Βρετανοί επιλέγουν επίσης πιο συγκεκριμένους τύπους all-inclusive, καθώς πάνω από έξι εκατομμύρια έχουν επιλέξει να βελτιώσουν την υγεία τους σε ένα κέντρο ευεξίας, αποτοξίνωσης ή ψυχικής υγείας (15%), ενώ τουλάχιστον 15 εκατομμύρια (35%) πραγματοποιούν all-inclusive κρουαζιέρες.

Σχεδόν οι μισοί Βρετανοί (39%) χρησιμοποίησαν το Booking.com για να διαβάσουν κριτικές προκειμένου να βρουν τον τέλειο προορισμό, ενώ το 18% στήριξε την επιλογή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή σε κάποιον influencer που ακολουθεί. Οι νέοι ηλικίας 18-24 ετών, κατά 1,9 εκατομμύρια (37%), έχουν καταλήξει σε ένα συγκεκριμένο all-inclusive με βάση το TikTok ή τη σύσταση ενός influencer.

Έτσι διαμορφώνονται οι επιπλέον δαπάνες για δραστηριότητες/αγορές εκτός του all-inclusive θέρετρου 

Δραστηριότητα % των ανθρώπων που θα ξοδέψουν επιπλέον χρήματα
Δείπνο 27%
Περιήγηση στην πόλη 26%
Εκδρομή 25%
Ποτά σε μπαρ 23%
Αναμνηστικά 23%
Τρόφιμα και ποτά από καταστήματα 22%
Γεύμα 20%
Αλκοόλ 19%
Ένδυση 18%
Δώρα για φίλους και την οικογένεια 18%

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *