Photo by Kindel Media on Pexels

Expedia: Αδράνεια, η νέα επιλογή-τάση των Αμερικανών ταξιδιωτών το 2023

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Την πλήρη αδράνεια επιζητούν στην πλειοψηφία τους (96%) οι Αμερικανοί ταξιδιώτες στις επόμενες διακοπές τους, καθώς περισσότεροι από το ένα τρίτο (34%) αισθάνονται εξαντλημένοι μετά τις διακοπές, όπως αποκαλύπτει νέα έρευνα της Expedia.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της κορυφαίας ταξιδιωτικής εφαρμογής, η πολυάσχολη περίοδος των διακοπών έχει ωθήσει πολλούς Αμερικανούς να σχεδιάσουν ένα ταξίδι “nothing-cation”, ένα ταξίδι όπου ο ζεστός καιρός και η χαλάρωση θα είναι τα κύρια… αξιοθέατα.

Όπως προκύπτει από την έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 4.000 Αμερικανών ταξιδιωτών, κατά τη διάρκεια του Δεκεμβρίου, σχεδόν οι μισοί (47%)  δηλώνουν ότι τους αρέσει να ξεκινούν το νέο έτος με ένα ταξίδι στο ημερολόγιό τους που συνιστά “φάρμακο” για το άγχος (31%) και την κούραση από τον κρύο και βροχερό καιρό (34%) του Ιανουαρίου. Επιπλέον, οι περισσότεροι (62%) συμφωνούν ότι το “να μην κάνουν τίποτα” είναι το αγαπημένο μέρος των διακοπών τους και θεωρούν ότι πρόκειται για την καλύτερη δαπάνη χρόνου (61%).

Οι γονείς με μικρά παιδιά (4 ετών και κάτω) έχουν ιδιαίτερη ανάγκη από διακοπές “nothing-cation”, καθώς αναφέρουν υψηλότερα επίπεδα εξουθένωσης μετά τις διακοπές από τον μέσο όρο (49% έναντι 34%). Γι’ αυτούς, επιτυχημένες διακοπές συνεπάγεται παρακολούθηση ταινιών στο κρεβάτι, διάβασμα βιβλίων και την παραγγελία room-service αντί για φαγητό έξω.

“Υπάρχει χρόνος και χώρος για ένα πρόγραμμα διακοπών γεμάτο δράση, αλλά τα στοιχεία μας δείχνουν ότι το πρώτο ταξίδι μετά την έντονη εορταστική περίοδο απαιτεί μια πιο χαλαρή ατζέντα”, λέει η Melanie Fish, επικεφαλής των δημοσίων σχέσεων του ομίλου Expedia.

Τα εσωτερικά δεδομένα της Expedia επιβεβαιώνουν ότι ο Ιανουάριος είναι ένας από τους κορυφαίους μήνες για την έρευνα και την κράτηση καλοκαιρινών διακοπών στην παραλία, που είναι ο αγαπημένος τύπος ταξιδιού για όλους όσοι επιδιώκουν τη χαλάρωση κατά τη διάρκεια των διακοπών τους.

Κατά μέσο όρο, περίπου το ένα τέταρτο των αποδράσεων που προγραμματίζονται κατά τη διάρκεια του πρώτου μήνα του έτους είναι σε παραθαλάσσιους, δημοφιλείς προορισμούς, με το Κανκούν, τη Ριβιέρα Μάγια, την Πούντα Κάνα και το Οάχου να σημειώνουν ήδη διψήφια ποσοστά αύξησης της ζήτησης, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2019.

Tagged

1 σχόλιο στο “Expedia: Αδράνεια, η νέα επιλογή-τάση των Αμερικανών ταξιδιωτών το 2023

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *