© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Expedia: Έτοιμοι να βάλουν πιο βαθιά το χέρι στην… τσέπη οι Γερμανοί για ταξίδια εφέτος

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι Γερμανοί είναι έτοιμοι να ξοδέψουν περισσότερα για ταξίδια φέτος, αλλά την ίδια στιγμή αναζητούν πιο ευέλικτες επιλογές κράτησης και βέλτιστες συνδέσεις πτήσεων, σύμφωνα με μια ευρεία έρευνα της Expedia.

Τρεις στους πέντε Γερμανούς δηλώνουν έτοιμοι να ξοδέψουν περισσότερα για ταξίδια φέτος από ό,τι πριν από την πανδημία, ενώ ακόμη περισσότεροι δίνουν υψηλή προτεραιότητα στις ευέλικτες ταξιδιωτικές ρυθμίσεις και ένα σημαντικό ποσοστό τους θα επικεντρωθεί σε ζητήματα βιωσιμότητας ως μέρος του ταξιδιωτικού τους σχεδιασμού.

Αυτά είναι τα βασικά συμπεράσματα στη γερμανική αγορά του νέου “Traveler Value Index” της Expedia, για το οποίο η Wakefield Research εξέτασε δείγμα 5.500 ενηλίκων, σε οκτώ χώρες, τον περασμένο Νοέμβριο. Στη μελέτη ενσωματώθηκαν επίσης δεδομένα από τις διάφορες επιχειρηματικές μονάδες του ομίλου, συμπεριλαμβανομένων των Expedia, Trivago, Hotels.com, Travelocity και Cheaptickets.

Βιωσιμότητα και ευέλικτες επιλογές ναύλων πρώτη προτεραιότητα

Στη Γερμανία, το 62% των ενηλίκων που ερωτήθηκαν δήλωσαν έτοιμοι να ξοδέψουν περισσότερα για ταξίδια φέτος, σε σύγκριση με το 54% σε όλες τις διεθνείς αγορές. Ωστόσο, μόνο το 38% των Γερμανών είχε σίγουρα σχέδια για ταξίδια διακοπών μέχρι τα μέσα του 2022, σε σύγκριση με 48% των συμμετεχόντων στην έρευνα στη Μεγάλη Βρετανία και το 46% στη Γαλλία.

Κορυφαία προτεραιότητα για το 77% των Γερμανών είναι οι ευέλικτες επιλογές ναύλων (αν και το διεθνές ποσοστό είναι ακόμη υψηλότερο στο 83%) και οι βέλτιστες συνδέσεις πτήσεων (85%), οι οποίες είναι υψηλότερες από οποιαδήποτε άλλη αγορά.

Ταυτόχρονα, η βιωσιμότητα είναι μείζον ζήτημα, καθώς σχεδόν τρεις στους πέντε Γερμανούς (58%) είναι έτοιμοι να ξοδέψουν περισσότερα για να ταξιδέψουν με βιώσιμο τρόπο. Επίσης, σχεδόν οι μισοί είναι έτοιμοι να επιλέξουν έναν προορισμό με λιγότερες επισκέψεις, προκειμένου να μειώσουν τις συνέπειες του υπερτουρισμού σε δημοφιλείς προορισμούς.

Σύμφωνα με την Expedia, πολλοί ταξιδιώτες σε όλες τις αγορές προέλευσης έχουν αρχίσει να προσαρμόζονται στη “νέα πραγματικότητα” του Covid-19, όπως φαίνεται από την υψηλή προτεραιότητα για ευελιξία και το ενδιαφέρον για βιωσιμότητα.

Ο ταξιδιωτικός όμιλος τόνισε, επίσης, τους κατά τόπους περιορισμούς για τον Covid-19, την έντονη ζήτηση, τις ποικίλες προσδοκίες ανά γενιά και τη σημασία των προγραμμάτων επιβράβευσης των ξενοδοχείων ως βασικούς παράγοντες για τις κρατήσεις το 2022.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *