berlin
©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Γερμανία, η χώρα με το πιο ισχυρό τουριστικό brand

ΜΕΛΕΤΕΣ

Η Γερμανία τοποθετείται και πάλι στην πρώτη θέση, στην αντίληψη που έχουν οι καταναλωτές για το brand της, σύμφωνα με τον δείκτη Anholt-Ipsos Nation Brands Index (NBI) 2022, συνεχίζοντας το εξαετές “σερί” στην κορυφή.

Η Γερμανία κατατάσσεται στην πρώτη θέση μεταξύ 60 χωρών στον δείκτη Nation Brands για όγδοη φορά συνολικά και έκτη συνεχόμενη χρονιά.

Τα δυνατά σημεία της φήμης της Γερμανίας συνεχίζουν να προέρχονται από τους δείκτες Εξαγωγών, Μετανάστευσης & Επενδύσεων και Πολιτισμού. Το 2022, υπάρχουν ιδιαίτερα θετικές απόψεις σχετικά με το να νιώθεις καλά με την αγορά γερμανικών προϊόντων, την απασχολησιμότητα των Γερμανών, τον γερμανικό αθλητισμό και την ελκυστικότητα της επένδυσης στις γερμανικές επιχειρήσεις =όλα χαρακτηριστικά στα οποία κατατάσσεται στις δύο πρώτες θέσεις.

Η Ιαπωνία ακολουθεί στη δεύτερη θέση για πρώτη φορά από το 2018 που διεξάγεται η μελέτη, με τον Καναδά να μετακινείται και πάλι στην τρίτη θέση, από τη δεύτερη πέρυσι.

Ενώ το Ηνωμένο Βασίλειο παραμένει σταθερά στο Top 10 του NBI, για πρώτη φορά στην ιστορία του δείκτη είναι εκτός της πρώτης πεντάδας.

Ακολουθούν η Ιταλία στην τέταρτη θέση, η Γαλλία στην πέμπτη, το Ην. Βασίλειο στην έκτη, η Ελβετία στην έβδομη, οι Ηνωμένες Πολιτείες στην όγδοη, η Σουηδία στην ένατη και η Αυστραλία στη δέκατη θέση.

Στην 58η θέση η Ρωσία

Το 2021, η Ρωσία κατατάχθηκε στην 27η θέση, στον NBI, με ισχυρή φήμη στους δείκτες “Πολιτισμός”, “Εξαγωγές” και “Τουρισμός”. Ωστόσο, το 2022, η Ρωσία σημειώνει απότομες μειώσεις σε όλους τους δείκτες, με αποτέλεσμα την καταπόντισή της στην 58η θέση.

Η 58η θέση της Ρωσίας αποδίδεται στην πτώση της θετικής αξιολόγησης των τομέων Διακυβέρνηση, Μετανάστευση και Επενδύσεις και Άνθρωποι -ιδιαίτερα όσον αφορά την ειρήνη και την ασφάλεια, την προθυμία να εργαστεί και να ζήσει κανείς στη Ρωσία για σημαντικό χρονικό διάστημα και τον φιλόξενο χαρακτήρα του λαού της.

Ταλαντεύεται η επιθυμία για ταξίδια

Μια διαχρονική ανάλυση 50 χωρών του Nation Brands Index (NBI) μεταξύ 2015 και 2020 και 60 χωρών που αναλύθηκαν το 2021 και το 2022, δείχνει πώς η επιθυμία για ταξίδια μειώθηκε μεταξύ 2015-2016 και αυξήθηκε μεταξύ 2016-2018, για να μειωθεί και πάλι μεταξύ 2018 και 2020. Το 2022 παρατηρείται μείωση της επιθυμίας για ταξίδια, οδηγώντας την στο χαμηλότερο επίπεδο από το 2016. Από τα 58 έθνη του NBI που μετρήθηκαν, τόσο το 2021, όσο και το 2022, τα περισσότερα έθνη παρατηρούν μείωση σε αυτή την κατηγορία.

 

 

 

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *