Ρεκόρ κερδοφορίας και εσόδων για τον όμιλο Expedia | Από τον τομέα των καταλυμάτων το 80% των εσόδων

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΟΝΕΥ

Τα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου Expedia για την περίοδο από τον Ιούλιο έως τον Σεπτέμβριο παρέχουν περισσότερες αποδείξεις για την ταξιδιωτική άνοδο που παρατηρείται -σχεδόν- σε όλο τον κόσμο.

Ειδικότερα, ο όμιλος Expedia αναφέρει τα υψηλότερα προσαρμοσμένα EBITDA και έσοδα και τις υψηλότερες κρατήσεις καταλυμάτων κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου.

“Το τρίτο τρίμηνο σηματοδότησε άλλη μια περίοδο έντονης ταξιδιωτικής ζήτησης παρά το αβέβαιο μακροοικονομικό περιβάλλον. Προσφέραμε ισχυρές οικονομικές επιδόσεις με τριμηνιαία έσοδα ρεκόρ και προσαρμοσμένα EBITDA, τα οποία ξεπέρασαν το 1 δισεκατομμύριο δολάρια για πρώτη φορά. Αυτά τα αποτελέσματα αντικατοπτρίζουν την έμφαση που δίνουμε στην προώθηση της ανάπτυξης, βελτιώνοντας παράλληλα τα περιθώρια κέρδους”, είπε ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, κ. Peter Kern.

Τα έσοδα ανήλθαν σε 3,6 δισεκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με 2,9 δισεκατομμύρια δολάρια το τρίτο τρίμηνο του 2021, σημειώνοντας αύξηση 22%.

Η ακαθάριστη αξία κράτησης ήταν 23,99 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένη κατά 28% σε ετήσια βάση, αλλά κάτω από τον μέσο όρο που ανέμεναν οι αναλυτές της Wall Street των 25,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Ως ποσοστό των συνολικών εσόδων το τρίτο τρίμηνο του 2022, τα καταλύματα αντιπροσώπευαν το 80%, οι διαφημίσεις και τα μέσα ενημέρωσης το 6%, ο τομέας των αερομεταφορών το 3% και όλα τα άλλα έσοδα αντιπροσώπευαν το υπόλοιπο 11%.

Τα έσοδα από καταλύματα αυξήθηκαν κατά 25%, το φετινό τρίτο τρίμηνο, σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο το 2021, λόγω της αύξησης των διανυκτερεύσεων και των μέσων ημερήσιων χρεώσεων. Τα αεροπορικά έσοδα αυξήθηκαν ακόμη περισσότερο -κατά 61% σε ετήσια βάση- λόγω της αύξησης των εσόδων ανά αεροπορικό εισιτήριο.

Τα έξοδα πώλησης και μάρκετινγκ το τρίτο τρίμηνο εφέτος ανήλθαν σε 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια, από 1,13 δισεκατομμύρια δολάρια το ίδιο τρίμηνο του 2021, με την Expedia να λέει ότι η αύξηση οφείλεται κυρίως στην “αύξηση των προμηθειών συνεργατών B2B, καθώς και στην αύξηση των δαπανών στα κανάλια μάρκετινγκ λιανικής”.

Από τα συνολικά έσοδα της εταιρίας ύψους 3,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων, τα 788 εκατομμύρια δολάρια προήλθαν από τις B2B δραστηριότητές της, εξακολουθώντας να αποτελεί ένα μικρό ποσοστό του συνόλου, αλλά αυξημένο κατά 61% σε ετήσια βάση.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *