chinese

Hotelbeds: Πως επιλέγουν να ταξιδέψουν οι Κινέζοι για το Κινέζικο νέο έτος

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Hotelbeds έχει ετοιμάσει μια αναφορά σχετικά με το επερχόμενο Κινέζικο Νέο Έτος και πως αυτό επηρεάζει την τουριστική βιομηχανία. 

Ο Hui-Wan Chua, διευθυντής της APAC για τις χονδρικές πωλήσεις ξενοδοχείων, έδωσε τις κατάλληλες απάντησεις, προκειμένου να αναδείξει την σωστή διαμόρφωση της τουριστικής προσέλκυσης των Κινέζων.

Δείτε τις απάντησεις του:

1. Ποιες είναι οι βασικές ημερομηνίες για το ταξίδι της κινεζικής Πρωτοχρονιάς;

«Το κινεζικό νέο έτος είναι ένα φεστιβάλ που γιορτάζει την αρχή μιας νέας χρονιάς στο σεληνιακό ημερολόγιο. Το φεστιβάλ είναι επίσης γνωστό ως ‘Spring Festival’, το οποίο είναι η μεγαλύτερη γιορτή στην Κίνα.

Το 2019, το φεστιβάλ της κινεζικής Πρωτοχρονιάς πέφτει την Τρίτη 5 Φεβρουαρίου. Ωστόσο, οι επταήμερες διακοπές αρχίζουν τη Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου (παραμονή της Πρωτοχρονιάς) και λήγουν την Κυριακή 10 Φεβρουαρίου. Πολλοί τουρίστες που ταξιδεύουν κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ της Άνοιξης επιλέγουν να φύγουν μία εβδομάδα νωρίτερα ή να επιστρέψουν αργότερα, ειδικά για ταξίδια σε μακρινά ταξίδια στην Ευρώπη και την Αμερική. Σύμφωνα με τα στοιχεία κράτησης της Ctrip από τις 7 Ιανουαρίου 2019, ο αριθμός των τουριστών θα αυξηθεί σημαντικά την Πέμπτη 31 Ιανουαρίου και το μέγιστο επίπεδο ταξιδιού θα σημειωθεί την πρώτη ημέρα του νέου έτους (Τρίτη 5 Φεβρουαρίου)».

2. Αληθεύει ότι οι περισσότεροι κινεζικοί ταξιδιώτες κάνουν κράτηση για ταξίδια τελευταίας στιγμής;

Πολλοί Κινέζοι ταξιδιώτες κάνουν κράτηση των ταξιδιών τους δύο έως τέσσερις εβδομάδες προτού το κάνουν. Σε σύγκριση με τους δυτικούς ταξιδιώτες που σχεδιάζουν το ταξίδι τους έξι μήνες ή περισσότερο πριν από την αναχώρηση τους, οι Κινέζοι κάνουνν όντως κράτηση τελευταίας στιγμής όταν πρόκειται για διακοπές.

Ωστόσο, για τις διεθνείς μετακινήσεις μεγάλων αποστάσεων, όπως στην Αμερική ή την Ευρώπη, οι περισσότεροι Κινέζοι ταξιδιώτες θα κάνουν κράτηση εκ των προτέρων.

3. Πώς θα πρέπει τα ξενοδοχεία ή οι ταξιδιωτικοί διαμεσολαβητές να προσελκύσουν αυτούς τους πελάτες, που κάνουν κράτηση τελευταίας στιγμής; 

«Πολλά ξενοδοχεία προσφέρουν κρατήσεις τελευταίας στιγμής και στη Hotelbeds πραγματοποιούμε προσφορές τελευταίας στιγμής με έκπτωση ή σταθερό επιτόκιο με βάση τις συμβάσεις και τις ρήτρες των 170.000 ξενοδοχείων που έχουμε στην πλατφόρμα μας.Λαμβάνοντας υπόψην τους κανόνες της ισοτιμίας των επιτοκίων, πολλά ξενοδοχεία και ταξιδιωτικοί διαμεσολαβητές προσφέρουν μόνο χαμηλότερα τέλη στους πελάτες κράτησης τελευταίας στιγμής στο πρόγραμμα πιστότητας. Επιπλέον, τα προγράμματα πίστης προσφέρουν πάντα αναβαθμίσεις που δεν είναι διαθέσιμες σε άλλους».

4. Τι είδους εμπειρία διακοπών ψάχνουν οι Κινέζοι ταξιδιώτες που θέλουν να πάνε στο εξωτερικό στη διάρκεια της Κινεζικής Πρωτοχρονιάς;

«Το κινεζικό νέο έτος έρχεται συνήθως στις πιο κρύες μέρες του χρόνου στην Κίνα. Ως εκ τούτου, οι Κινέζοι ταξιδιώτες θέλουν να απολαύσουν όλα τα κύρια θέματα αναψυχής που μπορούν να βρεθούν στο εξωτερικό, συμπεριλαμβανομένων παραλιών, σκι, οικογενειακή διασκέδαση, κρουαζιέρες ή φυσικό τοπίο.

Τα τελευταία χρόνια, ορισμένοι κινέζοι ταξιδιώτες επιλέγουν να κατευθυνθούν σε αξιόλογα θέρετρα για να απολαύσουν τις διακοπές τους με την οικογένεια. Ορισμένα χιονοδρομικά κέντρα, ιδιωτικά παραλιακά θέρετρα και ιαματικά λουτρά είναι ακόμη κάποιες  οικογενειακές επιλογές».

5. Είναι συγκρίσιμο με τη Δυτική περίοδο των Χριστουγέννων;

«Από ορισμένες απόψεις, τα Χριστούγεννα και το Κινεζικό Νέο Έτος έχουν ομοιότητες, αλλά με ορισμένες μικρές παραλλαγές. Το πιο σημαντικό μέρος των δύο διακοπών είναι, ότι θέλουν να περνούν χρόνο με την οικογένεια.

Για τους κινέζους ταξιδιώτες που ταξιδεύουν στο εξωτερικό κατά τη διάρκεια της περιόδου, θα αναζητήσουν εστιατόρια με κινέζικη κουζίνα για να γιορτάσουν το νέο έτος. Επιπλέον, πόλεις όπως το Λονδίνο, τη Νέα Υόρκη και το Σαν Φρανσίσκο είναι συχνά δημοφιλείς καθώς έχουν περιοχές Chinatown με  τις κατάλληλες διακοσμήσεις και ακόμη το γιορτάζουν με παρελάσεις ή παραδοσιακούς χορούς με δράκους και λιοντάρια που θα προσθέσουν στην απόλαυση των κινέζων ταξιδιωτών».

 6. Οι ταξιδιώτες του κινεζικού νέου έτους θέλουν να ταξιδεύουν μαζί με την οικογένειά τους ή με φίλους ή μόνο με έναν σύντροφο; Φέρνουν παιδιά;

«Είναι ώρα για οικογενειακές συγκεντρώσεις, έτσι γενικά οι περισσότεροι Κινέζοι θα μείνουν στο σπίτι τους κατά τη διάρκεια του κινεζικού νέου έτους. Αλλά για εκείνους που θα αποφασίζουν να ταξιδέψουν, θα ταξιδέψουν κανονικά με την οικογένεια τους και θα πάρουν μαζί τους και τα παιδιά».

7. Από ποιες πόλεις και περιοχές της Κίνας προέρχονται πολλοί από τους διεθνείς ταξιδιώτες;

«Οι 10 πρώτες εξερχόμενες πόλεις είναι πόλεις όπως τη Σαγκάη, το Πεκίνο, το Guangzhou, το Chengdu, το Shenzhen, το Nanjing, το Hangzhou, το Harbin, το Tianjin και το Wuhan. Για πολλούς δυτικούς ξενοδόχους, ίσως μερικές από αυτές τις πόλεις δεν είναι τόσο εξοικειωμένες, αλλά αντιπροσωπεύουν ένα τεράστιο δυνητικό κοινό για τους δυτικούς ξενοδόχους να στοχεύσουν. Για παράδειγμα, η Guangzhou έχει πάνω από 13 εκατομμύρια κατοίκους – δηλαδή τρεις φορές τον πληθυσμό της Δημοκρατίας της Ιρλανδίας».

8. Ποιες είναι οι επιπτώσεις που έχουν οι περιορισμοί των θεωρήσεων σχετικά με τους Κινέζους ταξιδιώτες, κατά τη διάρκεια της Πρωτοχρονιάς;

«Ο συνολικός αριθμός των κινεζικών εξερχόμενων ταξιδιωτών αυξάνεται κάθε χρόνο και φέτος η κοινή εκτίμηση είναι ότι 7 εκατομμύρια κινέζοι ταξιδιώτες θα βγούν στο εξωτερικό κατά τη διάρκεια του κινεζικού νέου έτους και αυτό είναι μια σαφώς ευνοϊκή πολιτική θεωρήσεων, που θα συμβάλλει στην αύξηση του αριθμού των τουριστών.

Στην πραγματικότητα, ο αριθμός των χωρών με ευνοϊκή πολιτική θεωρήσεων αυξήθηκε από 60 χώρες, που ήταν το 2017 σε 74 χώρες το 2019.

9. Είναι αλήθεια ότι πολλοί κινέζοι ταξιδιώτες δεν έχουν πιστωτικές κάρτες; Τι θα πρέπει να κάνουν στα δυτικά ξενοδοχεία όταν πρόκειται για επιλογές πληρωμών όπως η WeChat Pay και η Alipay;

«Όλο και περισσότεροι Κινέζοι ταξιδιώτες κατέχουν πιστωτικές κάρτες, αλλά μόνο ένας περιορισμένος αριθμός ταξιδιωτών κάνει χρήση πιστωτικών καρτών, όταν ταξιδεύουν. Πολλοί κατέχουν μια κινεζική κάρτα που ονομάζεται UnionPay και όχι κάρτες που εκδίδονται από δυτικές τράπεζες. Αλλά με τη συνεχή επέκταση του δικτύου αποδοχής της Union Pay, είναι πιο βολικό για τους κινέζους ταξιδιώτες να ταξιδεύουν στο εξωτερικό από ποτέ. Οι Κινέζοι πελάτες συχνά ζητούν επίσης επιλογές πολλαπλών πληρωμών, συμπεριλαμβανομένης τραπεζικής μεταφοράς, Alipay και WeChat Pay.

Επιπλέον, οι υπηρεσίες UnionPay και Alipay Refund μπορούν να βοηθήσουν τους κατόχους καρτών της UnionPay και τους χρήστες της Alipay να λάβουν επιστροφές αμέσως μετά την αγορά σε κινεζικό νόμισμα χωρίς να χρειάζεται μετατροπή νομισμάτων και επίσης εξοικονομεί χρόνο στους ταξιδιώτες – προσθέτοντας έτσι αυτές τις επιλογές αυξάνετε την πιθανότητα ενός κινέζου ταξιδιώτη αγοράζοντας μαζί σας. ”

10. Ποιος είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας που οι Κινέζοι ταξιδιώτες  θα εξετάσουν κατά την κράτηση ενός ξενοδοχείου;

«Αν και οι Κινέζοι τουρίστες προσέχουντις τιμές, είναι ακόμα πρόθυμοι να δαπανήσουν για τη διαμονή τους.  Ο τύπος δωματίου είναι απαραίτητος, καθώς κανονικά οι Κινέζοι ταξιδιώτες ζητούν δίκλινο, με βραστήρα, αλλά και με πρωινό και συνιστούν πολύ σημαντικούς παράγοντες στην κράτηση ενός ξενοδοχείου στο εξωτερικό».

11. Και ποιος είναι ο μοναδικός σημαντικός παράγοντας , πουείναι πιθανό να κάνει έναν Κινέζο ταξιδιώτη να μην κλείσει ένα ξενοδοχείο για την Πρωτοχρονιά;

«Εάν υπάρχουν αρνητικά σχόλια σχετικά με την ασφάλεια ενός ξενοδοχείου ή την ασφάλεια της περιοχής στην οποία βρίσκεται, οι κινέζοι ταξιδιώτες δεν θα κάνουν κράτηση, ειδικά όταν σκέφτονται να κάνουν διεθνείς κρατήσεις».

12. Ποιά είναι τα κανάλια, των κοινωνικών μέσων που χρησιμοποιούν οι Κινέζοι ταξιδιώτες για να ερευνήσουν για το ταξίδι τους για το Νέο Έτος στο εξωτερικό; 

«Τα δυτικά ξενοδοχεία πρέπει να επωφεληθούν από τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων για την προβολή των ανέσεων και των υπηρεσιών τους. Αλλά, πρώτα απ ‘όλα, πρέπει να μεταφράσουν τις πληροφορίες των ξενοδοχείων τους στα κινέζικα. Το βίντεο έχει πάντα υψηλότερο ποσοστό αλληλεπίσρασης από τις φωτογραφίες.

Η WeChat είναι μια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων all-in-one στην Κίνα που είναι εξαιρετικά δημοφιλής. Η Sina Weibo είναι το Twitter της Κίνας. Dazhong Dianping και Meituan είναι οι κινεζικές εκδόσεις του Yelp. Meipai και Douyin είνα ται κινέζικα Instagram για βίντεο. Πολλά τουριστικά γραφεία και ξενοδοχεία έχουν τώρα τους επίσημους λογαριασμούς τους σε αυτά τα κανάλια κοινωνικών μέσων και όχι στα δημοφιλή social media, όπως είναι διαμορφωμένα στο Δυτικό κόσμο.

13. Η τελευταία συμβουλή για τα δυτικά ξενοδοχεία σχετικά με τον τρόπο προσέλκυσης περισσότερων ταξιδιωτών για τη νέα χρονιά.

«Στην ουσία η κατανόηση των κινεζικών πολιτιστικών κανόνων είναι το κλειδί για την προσέλκυση κινεζικών τουριστών. Τα δυτικά ξενοδοχεία πρέπει να κάνουν τους Κινέζους τουρίστες να αισθάνονται σαν στο σπίτι τους, αυτή είναι η στρατηγική. Μεταφράζοντας το μενού, παρέχοντας τα ευπρόσδεκτα σημάδια στα κινέζικα, εγκαθιστώντας κινεζικά τηλεοπτικά κανάλια, διαθέτοντας ζεστό νερό ή βραστήρα, δίνοντας ασιατικές επιλογές πρωινού και προσθέτοντας επιλογές πληρωμής είτε με Alipay είτε με WeChat Pay, όλα θα αποδειχθούν πολύ δημοφιλή με τους Κινέζους επισκέπτες».

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *