money tourism copyright photo
©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Ιταλία έχει γίνει η πιο δημοφιλής χώρα στην Ευρώπη μεταξύ των Ρώσων τουριστών για το νέο έτος

ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Ευρώπη παραμένει δημοφιλής προορισμός για τους Ρώσους τουρίστες για τις διακοπές και ειδικά της Πρωτοχρονιάς. Η Ιταλία και η Γαλλία είναι οι πιο δημοφιλείς στην ήπειρο, ανέφερε η υπηρεσία Τύπου της Ρωσικής Ένωσης Τουριστικής Βιομηχανίας (RST).

«Η ροή των τουριστών στην Ευρώπη παρεμποδίζεται κυρίως από την πολυπλοκότητα της απόκτησης βίζας, καθώς και από τις ακριβές πτήσεις. Η μόνη απευθείας πτήση προς την ήπειρο εκτελείται από την Air Serbia, αλλά οι τιμές είναι αστρονομικές. Πριν από δύο εβδομάδες ένα εισιτήριο για ημερομηνίες διακοπών κόστιζε έως και 2 222 $ στην οικονομική θέση», δήλωσε η Svetlana Krechkina, αναπληρώτρια διευθύντρια της εταιρείας Vand. Σύμφωνα με αυτήν, οι τουρίστες επιλέγουν κυρίως την Ιταλία, τη Γαλλία, την Ισπανία και την Πορτογαλία.

Η ταξιδιωτική εταιρία Intourist προσφέρει κυρίως διακοπές στην Ιταλία ανάμεσα στους εκδρομικούς προορισμούς στην Ευρώπη. Μερικές φορές τα πακέτα συνδυάζονται με επίσκεψη στη Γαλλία, το Βέλγιο, την Ολλανδία, τη Γερμανία και την Ελβετία. Οι τουρίστες ζητούν από την εταιρεία ημερομηνίες, αλλά δεν υπάρχουν πολλές κρατήσεις. «Οι ιταλικές κλασικές περιοδείες, Ρώμη – Βενετία ή Ρώμη – Μιλάνο, είναι οι καλύτερες σε πωλήσεις», δήλωσε η διευθύντρια δημοσίων σχέσεων Daria Domostroeva.

Σύμφωνα με τη Διευθύντρια δημοσίων σχέσεων της Tez Tour Zhanna Bogacheva, στις αρχές Δεκεμβρίου ο όγκος των κρατήσεων περιηγήσεων για τις διακοπές της Πρωτοχρονιάς ήταν 1,5 φορές υψηλότερος από πέρυσι.

Η εταιρεία Russian Express ανέφερε μεμονωμένες κρατήσεις ευρωπαϊκών χωρών κατά τη διάρκεια των εορτών της Πρωτοχρονιάς. Η εταιρία προσφέρει έναν μικρό αριθμό εκδρομικών προγραμμάτων στη Σερβία, την Ουγγαρία και την Ιταλία. «Δεν έχουν κλείσει τόσες εκδρομές στην Ευρώπη όσο θα θέλαμε. Κυρίως, οι άνθρωποι πηγαίνουν εκεί σε εκδρομές με ατομική εξυπηρέτηση. Κατά κανόνα, το χειμώνα πρόκειται για θέρετρα σκι και πολυτελή ξενοδοχεία σε μεγάλες πόλεις», δήλωσε η Άννα Φιλατόφσκαγια, διευθύντρια του τμήματος διαφήμισης και δημοσίων σχέσεων.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *