Αεροσκάφος της Jet2 στο αεροδρόμιο Ηρακλείου | ©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Jet2: Ρεκόρ προβλέπει επιβατών για το Σαββατοκύριακο | Πάνω από 150.000 επιβάτες προς μεσογειακούς προορισμούς | Η Ελλάδα στις πρώτες επιλογές

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότεροι από 150.000 ταξιδιώτες θα πετάξουν με την Jet2 και την Jet2holidays προς δημοφιλείς, μεσογειακούς προορισμούς, ανάμεσά τους και η Ελλάδα αυτό το Σαββατοκύριακο, που ξεκινούν οι θερινές, σχολικές διακοπές στο Ηνωμένο Βασίλειο, σημειώνοντας νέο ρεκόρ.

Το μεγαλύτερο καλοκαιρινό πρόγραμμα της εταιρίας σημείωσε αύξηση της χωρητικότητας κατά 14%, σε σχέση με το καλοκαίρι του 2019, πριν από την πανδημία.

Ο δεύτερος μεγαλύτερος ταξιδιωτικός όμιλος του Ηνωμένου Βασιλείου ισχυρίζεται ότι δεν έχει ακυρώσει ούτε μία πτήση λόγω έλλειψης προσωπικού, παρά τις δυσλειτουργίες που παρατηρούνται στα αεροδρόμια, που επηρεάζουν τον τομέα, καθώς ξεκίνησε εντατικά τις προσλήψεις το περασμένο φθινόπωρο.

Ένας στόλος 106 αεροσκαφών θα επιχειρεί το Σαββατοκύριακο, εξυπηρετώντας περισσότερους από 50 προορισμούς από δέκα αεροδρόμια του Ηνωμένου Βασιλείου και περισσότερες από 800 πτήσεις θα πραγματοποιηθούν, με πάνω από 425 μόνο το Σάββατο.

Η Μαγιόρκα, η Τενερίφη και το Φάρο είναι οι τρεις πιο πολυσύχναστοι προορισμοί αυτό το Σαββατοκύριακο, ενώ δημοφιλείς είναι επίσης οι Βαλεαρίδες, τα Κανάρια νησιά, η ηπειρωτική Ισπανία, η Ελλάδα, η Τουρκία, η Κύπρος και η Μάλτα.

Η Jet2.com και η Jet2holidays ανέλαβαν δράση για την ενεργή πρόσληψη προσωπικού πολύ πριν από την ανάκαμψη των ταξιδιών και διαθέτουν εμφανή παρουσία στα αεροδρόμια του Ηνωμένου Βασιλείου, καθώς και στα κυριότερα αεροδρόμια και θέρετρα του εξωτερικού.

Σε δηλώσεις του ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Jet2, Steve Heapy, είπε: “Αυτό το Σαββατοκύριακο σηματοδοτεί την έναρξη της υψηλής περιόδου των καλοκαιρινών διακοπών και, χάρη στη συνεχή ανάπτυξή μας, αποτελεί το πιο πολυσύχναστο Σαββατοκύριακο που είχαμε ποτέ. Γνωρίζαμε πάντα ότι αυτό το καλοκαίρι θα ήταν ένα πολύ καλό καλοκαίρι, με όλους τους τύπους πελατών  οικογένειες, ζευγάρια, ομάδες και μοναχικούς ταξιδιώτες- να αρπάζουν την ευκαιρία να φύγουν για τις διακοπές που τόσο πολύ έχουν ανάγκη. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο αναλάβαμε έγκαιρα δράση για να διασφαλίσουμε ότι είχαμε τη σωστή ομάδα για να λειτουργήσει ένα τεράστιο πρόγραμμα, παρέχοντας παράλληλα την κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών για την οποία φημιζόμαστε”.

“Είμαι εξαιρετικά υπερήφανος για τον τρόπο με τον οποίο οι συνάδελφοί μας συνέχισαν να φροντίζουν τους πελάτες και για το γεγονός ότι δεν ακυρώσαμε ούτε μία πτήση λόγω έλλειψης προσωπικού. Καθώς αρχίζει η υψηλή περίοδος των καλοκαιρινών διακοπών και οι παραθεριστές ταξιδεύουν σε ηλιόλουστους προορισμούς, είμαστε βέβαιοι ότι οι πελάτες θα θυμούνται ποιος τους φρόντισε και ποιος όχι”, κατέληξε ο κ. Heapy.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *