jet
Αεροσκάφος της Jet2holidays

Κορυφαία διάκριση για την Jet2holidays | Καλύτερη εταιρία στην εξυπηρέτηση πελατών

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην κορυφή της κατάταξης με τις εταιρίες που ξεχωρίζουν για την εξυπηρέτηση πελατών στο Ηνωμένο Βασίλειο κατατάχθηκε η Jet2holidays.

Ο βρετανικός, τουριστικός πράκτορας βρέθηκε στην έκτη καλύτερη θέση συνολικά στον τελευταίο δείκτη ικανοποίησης πελατών (UKCSI) με την ίδια βαθμολογία (84,2) με τη λιανική εταιρία Costco.

Βρέθηκε πίσω από την εταιρία λιανικής Ocado, στην πρώτη θέση με βαθμολογία 85,7, σύμφωνα με τον δείκτη που δημοσιεύθηκε από το Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών και αφορούσε περισσότερες από 200 εταιρίες. Η First direct, η Nationwide και η Tesco Mobile ακολούθησαν στη δεύτερη, τρίτη και τέταρτη θέση, αντίστοιχα.

Η αδελφή αεροπορική εταιρία, Jet2.com, βρέθηκε στην 11η θέση, με βαθμολογία 83,5, ακριβώς μπροστά από την Hoseasons στη 12η θέση (83,3). Η αεροπορική εταιρία ανακηρύχθηκε “Καλύτερη στις μεταφορές” και ήταν η μόνη αεροπορική εταιρία στην πρώτη 50άδα.

Η Hotels.com βρέθηκε στην 20ή θέση (82,2), η Haven Holidays στην 24η (81,5) και τρεις ήταν ισόβαθμες στην 28η θέση: Booking.com, Holiday Inn και Premier Inn (81,3). Η Expedia ήταν 33η με 81,1 και η P&O Cruises ήταν 47η, με 80,4.

Συνολικά, ο τομέας του τουρισμού βαθμολογήθηκε με 79,6, από 80,9 τον Ιανουάριο του 2023.

Εξετάζοντας την κατάταξη για τους πιο βελτιωμένους οργανισμούς κατά το προηγούμενο έτος, η P&O Ferries βρέθηκε στην κορυφή, με βαθμολογία 76,3, από 70,5 πέρυσι. Ενώ, στη δεύτερη θέση ήταν η Haven Holidays, σημειώνοντας άνοδο από 76,3 σε 81,5.

Ο δείκτης βασίζεται στις εμπειρίες και τις σχέσεις που είχαν περισσότεροι από 10.000 πελάτες με περισσότερους από 200 οργανισμούς σε 13 τύπους τομέων. Εξετάζει δε, περισσότερες από 25 παραμέτρους, όπως ο επαγγελματισμός των εργαζομένων, η ποιότητα των προϊόντων/υπηρεσιών, η ευκολία συναλλαγής με έναν οργανισμό, η ηθική συμπεριφορά και ο χειρισμός των παραπόνων.

Σε δηλώσεις του για τη νέα διάκριση, ο Steve Heapy, διευθύνων σύμβουλος της Jet2.com και της Jet2holidays, είπε: “Είμαστε απίστευτα υπερήφανοι που αναγνωριζόμαστε για άλλη μια φορά από το Institute of Customer Service ως η κορυφαία αεροπορική εταιρία και ταξιδιωτικός πράκτορας όσον αφορά την παροχή εκπληκτικής εξυπηρέτησης πελατών. Με τόσους πολλούς ανθρώπους να επιθυμούν να ταξιδέψουν φέτος και να επωφεληθούν από την βραβευμένη εξυπηρέτηση πελατών μας, μπορούμε να διαβεβαιώσουμε όλους ότι θα συνεχίσουμε την ίδια προσέγγιση που μας επέτρεψε να επιτύχουμε αυτή τη διάκριση κύρους”.

“Για να ανταποκριθούμε σταθερά σε αυτά τα πρότυπα, χρειάζεται μια αφοσιωμένη ομάδα λαμπρών συναδέλφων που εργάζονται ακούραστα για να διασφαλίσουν ότι παρέχουμε την κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών μας. Αυτή η αναγνώριση αποτελεί απόδειξη της σκληρής δουλειάς και της αφοσίωσής τους, που συμβάλλει στο να διασφαλίζεται ότι κάθε πελάτης αισθάνεται σαν VIP όταν ταξιδεύει στις πτήσεις και τις διακοπές του μαζί μας”, συμπλήρωσε ο κ. Heapy.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *