gastronomikos

Ο Γαστρονομικός τουρισμός πόλος έλξης για τους επισκέπτες | Όλες οι τελευταίες τάσεις

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Παγκόσμια Ένωση Γαστρονομικου Τουρισμού (WFTA), δημοσίευσε μια πλήρως ανανεωμένη έκθεση, σχετικά με τη σημασία της γαστρονομίας, στον Tουρισμό. 

Για την έκθεση

Η έκθεση των 62 σελίδων συγκεντρώνει τις απόψεις, τις προτάσεις και τις παρατηρήσεις 71 εμπειρογνωμόνων της βιομηχανίας του τουρισμού, των  τροφίμων και των ποτών από 20 χώρες. Η έκθεση εξετάζει τα βασικά ζητήματα του τουρισμού στον τομέα των τροφίμων συνολικά, καθώς και τρόπους με τους οποίους η βιομηχανία μπορεί να τα ταιριάξει καλύτερα με τις προσδοκίες των ταξιδιωτών. Δίνεται μεγάλη προσοχή στη διατήρηση της γαστρονομικής αυθεντικότητας και αυτό γιατί στόχος συνιστά να υπάρξουν μνήμες και όχι απλή παράθεση  γεύματος.

Τι έδειξε η έκθεση

Οι ταξιδιώτες και οι καταναλωτές είναι πιο εμμονικοί από ποτέ σε σχέση με όλα όσα έχουν να κάνουν με τα τρόφιμα και τα ποτά. Το ενδιαφέρον συνεχίζει να αυξάνεται χάρη στο ρόλο των social media.

Η παροχή ενός πραγματικά αυθεντικού προϊόντος ή εμπειρίας είναι απαραίτητη. Οι επισκέπτες είναι όλο και περισσότερο ενημερωμένοι και απαιτούν αυθεντικότητα στα τρόφιμα / ποτά και στις εμπειρίες τους συνολικά.

Η ανάγκη για πολιτιστική διαφύλαξη είναι επείγουσα και δεν περιορίζεται στην κουζίνα, καθώς άλλες εκδηλώσεις του πολιτισμού, όπως η μουσική, η ένδυση / η μόδα, η αρχιτεκτονική  απειλούνται από την παγκοσμιοποίηση.

Η αδυναμία υποστήριξης των μικρών επιχειρήσεων φαγητών / ποτών θα οδηγήσει στην επιτάχυνση της παγκοσμιοποίησης της λεγόμενης «τοπικής» εμπειρίας, με αποτέλεσμα να μην ισχύει εντελώς ότι εένας από τους κύριους λόγους ταξιδιού θα είναι για φαγητό και ποτό, καθώς οι προορισμοί αρχίζουν να μοιάζουν περισσότερο μεταξύ τους περισσότερο.

Ταυτόχρονα, οι κάτοικοι θα επωφεληθούν εάν  μάθουν περισσότερα για την ιστορία των ιδιαίτερων μαγειρικών προϊόντων και παραδόσεων στην περιοχή τους και στο γιατι η διατήρηση της μαγειρικής κουλτούρας είναι ένα εργαλείο οικονομικής ανάπτυξης.

Επομένως, οι κάτοικοι της περιοχής πρέπει να θεωρούνται σημαντική αγορά-στόχος.

Οι εμπειρίες φαγητών / ποτών που παρέχονται από τις επιχειρήσεις και τους προορισμούς συχνά δεν ταιριάζουν με τις προσδοκίες των επισκεπτών. Οι επιχειρήσεις πρέπει να καταλάβουν ότι πωλούν όχι μόνο ένα προϊόν τροφίμων / ποτών αλλά και μια εμπειρία. Εάν οι προσδοκίες των επισκεπτών (πελατών) δεν ικανοποιηθούν, προκύπτει η αρνητική φήμη διά στόματος.

Τα οφέλη από την ανάπτυξη του γαστρονομικού τουρισμού ξεπερνά τον πραγματικό τουρισμό. Ο γαστρονομικός τουρισμός δεν είναι μόνο για να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες για θετικότερη οικονομία. Μπορεί επίσης να συμβάλλει στην προστασία της τοπικής κληρονομιάς, τοποθετώντας τον, ως «προβολέα» στα τοπικά τρόφιμα και ποτά, μεταφέροντας την αίσθηση της υπερηφάνειας στους κατοίκους της περιοχής, και μάλιστα ενισχύοντας τη ζήτηση με την αποστολή  προϊόντων για εξαγωγές.

Η Παγκόσμια Ένωση Ταξιδιωτικών Τροφίμων (WFTA) ιδρύθηκε το 2003 ως μη κερδοσκοπικός και μη κυβερνητικός οργανισμός (ΜΚΟ) και θεωρείται  κορυφαία αρχή  στον κόσμο για τον γαστρονομικό τουρισμό.

Tagged

2 σχόλια στο “Ο Γαστρονομικός τουρισμός πόλος έλξης για τους επισκέπτες | Όλες οι τελευταίες τάσεις

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *