family

Αυτές είναι οι 5 κορυφαίες τάσεις στα οικογενειακά ταξίδια|Πως θα γίνει το ξενοδοχείο κατάλληλο για οικογένειες

ΜΕΛΕΤΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Η αγορά των οικογενειακών ταξιδιών βρίσκεται σε έκρηξη ανάπτυξης και αναμένεται να αυξηθεί κατά 25% έως το 2022, όπως αναφέρει η GlobalData στη μελέτη της με τίτλο «Key Trends in Family Travel». Σε μια άλλη μελέτη με τίτλο «Summer Travel Trends», η ThinkwithGoogle καταλήγει: «Οι αναζητήσεις σχετικά με οικογενειακές διακοπές έχουν σημειώσει τη μεγαλύτερη αύξηση από χρόνο σε χρόνο». Επομένως, είναι το ξενοδοχείο σας κατάλληλο για οικογένειες, ώστε να καρπωθείτε τα οφέλη αυτής της προβλεπόμενης αύξησης των ταξιδιωτών που κάνουν οικογενειακές διακοπές;

Εάν δεν είναι, πιστεύουμε ότι ήρθε επιτέλους η στιγμή να αρχίσετε να παρέχετε πακέτα και προσφορές για οικογένειες, ώστε να προσελκύσετε περισσότερες οικογένειες στο ξενοδοχείο σας. Παράλληλα, θα πρέπει να δημιουργήσετε μια ατμόσφαιρα που θα είναι κατάλληλη για οικογένειες, ώστε να αισθάνονται καλοδεχούμενες στο κατάλυμά σας.

Ωστόσο, οι συμπεριφορές των ταξιδιωτών που κάνουν οικογενειακές διακοπές έχουν αλλάξει ολοσχερώς σε σύγκριση με το παρελθόν. Από τις οικογένειες που προτιμούν να ταξιδεύουν με τα παιδιά και τα εγγόνια τους έως τη γενιά άλφα που επηρεάζει στον μέγιστο βαθμό τη λήψη αποφάσεων για οικογενειακά ταξίδια, η έννοια των οικογενειακών ταξιδιών μεταβάλλεται ραγδαία. Ως εκ τούτου, είναι απαραίτητο να κατανοήσετε τι θέλουν και τι προσδοκούν οι σημερινές οικογένειες από ένα ξενοδοχείο που είναι κατάλληλο για οικογένειες.

Διαβάστε παρακάτω, για να πάρετε μια ιδέα σχετικά με τις τάσεις στα οικογενειακά ταξίδια και ορισμένα σημαντικά στοιχεία της trivago*, που μπορούν να σας βοηθήσουν να κατανοήσετε πώς να κάνετε το ξενοδοχείο σας κατάλληλο για οικογένειες:

1. Οι οικογένειες αγαπούν τις παροχές ψυχαγωγίας

Οι οικογένειες ταξιδεύουν μαζί για να διασκεδάσουν και να δημιουργήσουν αναμνήσεις που θα αντέξουν στον χρόνο. Και οι θετικές αναμνήσεις προϋποθέτουν μια άνετη διαμονή. Σύμφωνα με τα στοιχεία της trivago*, κατά την online αναζήτηση του ιδανικού καταλύματος για εκείνες, οι οικογένειες προτιμούν να επιλέγουν καταλύματα 5 αστέρων, 4 αστέρων ή 3 αστέρων με εξαιρετικές βαθμολογίες.

Επίσης, είναι πολύ σημαντικό για τις οικογένειες να έχουν εύκολη πρόσβαση σε παροχές ψυχαγωγίας και προνόμια που απευθύνονται σε οικογένειες. Σύμφωνα με στοιχεία της trivago*, οι οικογένειες προτιμούν καταλύματα που διαθέτουν πισίνα ή ιδιωτική παραλία ή που βρίσκονται σε κοντινή απόσταση από την παραλία. Εκτός αυτού, τα τηλεοπτικά προγράμματα που είναι κατάλληλα για οικογένειες, το δωρεάν πρωινό και η υπηρεσία καθαριστηρίου εντός του καταλύματος είναι απαραίτητα για τις οικογένειες.

Είναι όμως αρκετό στις μέρες μας να έχετε αυτές τις βασικές παροχές, για να ξεχωρίσει το κατάλυμά σας από τόσα άλλα; Θα σας δείξουμε στη συνέχεια πώς να δημιουργήσετε μια βιωματική διαμονή για ολόκληρη την οικογένεια.

2. Οι οικογένειες ενδιαφέρονται για τα ταξίδια εμπειρίας

Για τις περισσότερες οικογένειες ανά τον κόσμο, το οικογενειακό ταξίδι ήταν βασικό στοιχείο του ετήσιου προγραμματισμού για χρόνια. Αν και αυτό εξακολουθεί να ισχύει, οι οικογένειες δεν περιορίζονται πλέον στις παραδοσιακές οικογενειακές αποδράσεις του παρελθόντος.  Αυτό σημαίνει ότι εσείς, ως ξενοδόχος, θα πρέπει να υπερβείτε την πεπατημένη, για να αποκτήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Στην εποχή μας, οι οικογένειες θέλουν να αποκτούν εμπειρίες και όχι απλώς να επισκέπτονται αξιοθέατα. Για τις οικογένειες, αυτό που θέλουν να αποκομίσουν από τις εμπειρίες των διακοπών είναι να περάσουν χρόνο με την οικογένεια, συμμετέχοντας ταυτόχρονα σε ψυχαγωγικές δραστηριότητες που δημιουργούν θετικές αναμνήσεις. Σύμφωνα με το Forbes Travel Guide, «Όταν ταξιδεύεις σέρνοντας μαζί σου έναν ολόκληρο λόχο, σαφέστατα οι εμπειρίες είναι η καλύτερη λύση».

Για να δημιουργήσετε μια βιωματική διαμονή για οικογένειες, εξετάστε το ενδεχόμενο να δημιουργήσετε έναν χώρο παιχνιδιού, να παρέχετε παιχνίδια για οικογένειες, υπηρεσίες φύλαξης παιδιών, δωρεάν ξαπλώστρες παραλίας και παιχνίδια πισίνας, ένα θεματικό πάρκο, γήπεδο μίνι γκολφ, εκδηλώσεις με επιτραπέζια, παιδική βιβλιοθήκη, μέριμνα για προμήθειες σε πάνες και βρεφικές τροφές και ούτω καθεξής.

3. Η εκπαιδευτική περιπέτεια για οικογένειες σημειώνει άνοδο

Αποτελούν παρελθόν οι εποχές όπου η έλευση παιδιών σήμαινε περιορισμένα ταξίδια και λιγότερη περιπέτεια για τους γονείς. Ολοένα και περισσότερες οικογένειες κάνουν πλέον ένα διάλειμμα από την καθημερινότητά τους για ένα διάστημα και πραγματοποιούν ποιοτικά ταξίδια με τα παιδιά τους, επιζητώντας να τα εκπαιδεύσουν μέσα από τα ταξίδια και την ίδια τη ζωή (έννοια κοινώς γνωστή ως edventure).

Ενώ οι περισσότεροι από αυτούς ταξιδεύουν για κάποιους μήνες, αναζητώντας ιδανικά ξενοδοχεία ή επιλογές ενοικίασης στην πορεία, ώστε να κάνουν αξέχαστη την ταξιδιωτική τους εμπειρία, ορισμένοι υπερβαίνουν τα όρια των συμβατικών ταξιδιών και αντικαθιστούν τη δουλειά και το σχολείο με ένα ή δύο χρόνια περιπέτειας για οικογενειακές διακοπές πραγματικά μεγάλης διάρκειας.

4. Η γενιά Άλφα επηρεάζει τις αποφάσεις σχετικά με τα οικογενειακά ταξίδια

Στη δημοσίευση με τίτλο Trends in Family Tourism, επισημαίνεται ότι «Τα παιδιά στις μέρες μας είναι εκλεπτυσμένοι καταναλωτές. Οι επιχειρήσεις γρήγορα συνειδητοποίησαν ότι η αυξανόμενη διάκριση μεταξύ των ηλικιών των παιδιών είναι αρκετά έκδηλη ώστε να δικαιολογεί την ύπαρξη προϊόντων και υπηρεσιών που εστιάζουν συγκεκριμένα σε αυτά τα παιδιά 10-14 ετών, τα οποία φιλοδοξούν να μοιάσουν περισσότερο με εφήβους και ενήλικες».

Αυτό δείχνει ξεκάθαρα ότι η Γενιά Άλφα, η οποία αντιπροσωπεύει όσους γεννήθηκαν μετά το 2010, μπορεί να είναι νεαρής ηλικίας, αλλά έχει ιδέες και απόψεις που ήδη επηρεάζουν τις οικογενειακές αποφάσεις, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που αφορούν στα ταξίδια. Η μελέτη με τίτλο Gen Alpha & Family Travel Trends, την οποία διεξήγαγε η Northstar Research Partners, καταλήγει: «Παρόλο που οι τελικές αποφάσεις λαμβάνονται από τους ενήλικες, η Γενιά Άλφα επηρεάζει τις επιλογές σε ό,τι αφορά τα οικογενειακά ταξίδια. Για τα οικογενειακά ταξίδια με τη Γενιά Άλφα, η επιλογή προορισμού (64%) και οι δραστηριότητες του ταξιδιού (57%) αποτελούν κορυφαία ζητήματα».

5. Τα ταξίδια με παιδιά και εγγόνια σημειώνουν άνοδο

Καθώς ολοένα και περισσότεροι υγιείς και δραστήριοι 50άρηδες, 60άρηδες και 70άρηδες γίνονται παππούδες, τα ταξίδια παππούδων-εγγονών (γνωστά και ως gramping) ή/και τα ταξίδια με όλες τις γενιές της οικογένειας σημειώνουν άνοδο. Αυτοί οι ταξιδιώτες θέλουν να περάσουν ποιοτικό, ψυχαγωγικό χρόνο με τα εγγόνια τους, για να δεθούν μαζί τους και να δημιουργήσουν αξέχαστες αναμνήσεις.

Η Telegraph, στο ένθετο Travel News, αναφέρεται στο gramping και σχολιάζει: «Η έννοια της πραγματοποίησης διακοπών με τρεις γενιές εμφανίζει κατακόρυφη άνοδο σε ολοένα και περισσότερες οικογένειες, όχι μόνο ως ένας τρόπος εξοικονόμησης δαπανών για τη φύλαξη των παιδιών, αλλά και ως ένας τρόπος να διατηρηθεί η επαφή μεταξύ ετερόκλητων μελών της οικογένειας».

*Στοιχεία της trivago: Τα δεδομένα βασίζονται στη συμπεριφορά των ταξιδιωτών κατά την αναζήτηση ξενοδοχείων στην trivago το διάστημα μεταξύ 01.09.2018 και 01.09.2019. Τα δεδομένα στην αναφορά βασίζονται σε αναζητήσεις με χρήση φίλτρων που περιελάμβαναν τουλάχιστον 1 παιδί και οικογενειακό δωμάτιο. Έχετε υπόψη ότι τα ποσοστά έχουν στρογγυλοποιηθεί.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *