money tourism copyright photo
© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι Γερμανοί αυξάνουν τον προϋπολογισμό για τη διαφήμιση του τουρισμού | Πάνω από 42 εκατομμύρια ευρώ

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Όχι μόνο δεν θα περικοπεί, αλλά θα αυξηθεί ο προϋπολογισμός για τη διαφήμιση του τουρισμού στη Γερμανία, για το επόμενο έτος, όπως αποφάσισε η ομοσπονδιακή κυβέρνηση.

Η περικοπή της χρηματοδότησης για τον τουρισμό στη Γερμανία που προβλέπεται στο σχέδιο προϋπολογισμού της ομοσπονδιακής κυβέρνησης δεν θα υλοποιηθεί, καθώς η επιτροπή προϋπολογισμού της Μπούντεσταγκ προχώρησε σε αύξηση του προϋπολογισμού. Έτσι, η ομοσπονδιακή κυβέρνηση θα δαπανήσει 42,1 εκατομμύρια ευρώ για την προώθηση του τουρισμού στη Γερμανία, το επόμενο έτος.

Αρχικά, η ομοσπονδιακή κυβέρνηση είχε ορίσει τον προϋπολογισμό του Γερμανικού Οργανισμού Τουρισμού σε 34,5 εκατομμύρια ευρώ για φέτος, ποσό που κρίθηκε μικρό από τις κοινοβουλευτικές ομάδες των κομμάτων, με αποτέλεσμα την αύξησή του σε 39,1 εκατομμύρια ευρώ.

“Η τουριστική βιομηχανία παλεύει με την πανδημία, την άνοδο των τιμών της ενέργειας και τον πληθωρισμό και βλέπει μπροστά στο φθινόπωρο και το χειμώνα με την ανάλογη ανησυχία”, λέει ο Stefan Schmidt, εκπρόσωπος τουριστικής πολιτικής των Πρασίνων. “Με τα κονδύλια αυτά, δίνουμε τη δυνατότητα στον Γερμανικό Οργανισμό Τουρισμού να προωθήσει τη Γερμανία ως έναν βιώσιμο, ειρηνικό και ασφαλή προορισμό στο εξωτερικό, ιδίως τώρα.”

Οι βουλευτές αύξησαν επίσης τη χρηματοδότηση για τη βελτίωση των επιδόσεων της τουριστικής βιομηχανίας. Αντί του εκτιμώμενου 1,4 εκατ. ευρώ, τώρα σχεδόν τρία εκατ. ευρώ είναι διαθέσιμα γι’ αυτό. Τα χρήματα θα χρησιμοποιηθούν για την προώθηση μέτρων ψηφιοποίησης και προστασίας του περιβάλλοντος στον γερμανικό τουρισμό. “Επίσης, σύμφωνα με τον κ. Schmidt, η Εθνική Πλατφόρμα Μέλλον του Τουρισμού μπορεί επίσης να συσταθεί το 2023, με βάση το χρονοδιάγραμμα προγραμματισμού της.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *