EXPEDIA: Περισσότερες προσφορές και καλύτερη εξυπηρέτηση, επιθυμούν οι τουρίστες|ΕΡΕΥΝΑ|ΠΙΝΑΚΕΣ

ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι ειδικές προσφορές και οι προωθητικές ενέργειες βρίσκονται στην κορυφή των απαιτούμενων από τους τουρίστες, όπως προκύπτει από την έρευνα The Global Travelers Expectations Study, που πραγματοποιήθηκε από την Expedia Partner Solutions.

Στην έρευνα συμμετείχαν 25 χιλιάδες τουρίστες και ερωτήθηκαν, τι είναι αυτό που επιθυμούν να προσέχουν περισσότερο οι ταξιδιωτικοί πράκτορες. Σχεδόν το ένα τρίτο (28%) δήλωσε πως επιθυμεί περισσότερες προσφορές και το 26% βελτιωμένη εξυπηρέτηση. Στην τρίτη θέση κατατάσσονται οι επιλογές που ταιριάζουν καλύτερα στις προσωπικές ανάγκες των τουριστών, με ποσοστό 14%.

Σχετικά με την εξυπηρέτηση πελατών, η έρευνα αποκάλυψε πως η ικανότητα λύσης προβλημάτων κατά τη διάρκεια του ταξιδιού κυριαρχεί με ποσοστό 36%, ακολουθούμενο από την ανάγκη για γρήγορες απαντήσεις και την ικανότητα να αλλάζουν από μόνοι τους οι τουρίστες τις κρατήσεις (30%).

expediaΌσον αφορά τους τακτικούς τουρίστες, δηλαδή αυτούς που πραγματοποιούν 10 ή και περισσότερα ταξίδια ετησίως, προτεραιότητα είναι η ταχύτητα απόκρισης σε ποσοστό 40%.

Στο 35% της θετικής εμπειρίας στις κρατήσεις βρίσκεται η εύκολα προσβάσιμη εξυπηρέτηση και η άμεση απόκριση. Στη δεύτερη θέση και με πολύ μικρή διαφορά (34%) εντοπίζεται η ανάγκη για εύκολα διαχειρισίμες ιστοσελίδες μαζί με το περιεχόμενο του καταλύματος.expedia

Ολόκληρη η πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα, ΕΔΩ.
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *