money tourism photo
© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ρήτρα Brexit προτείνει η ABTA!!!

ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Η ABTA δήλωσε ότι οι παραθεριστές πρέπει να λάβουν επιστροφή χρημάτων για πακέτα που δεν θα μπορέσουν να εκτελεστούν λόγω του επικείμενου Brexit, αλλά έχει επιβεβαιώσει ότι δεν θα υπάρχει αποζημίωση.

Η Ένωση Βρετανών Ταξιδιωτικών Πρακτόρων, ανταποκρινόμενη σε ένα άρθρο της Daily Mail την Κυριακή ισχυρίστηκε ότι  η Abta συμβουλεύει τα μέλη της να προσθέσουν ρήτρες Brexit στους όρους και τις προϋποθέσεις των ταξιδιωτικών πακέτων που πωλούν.

Η εφημερίδα ανέφερε ότι το “εμπιστευτικό σχέδιο” για ένα non deal Brexit, απεστάλη για πρώτη φορά στα μέλη τον Αύγουστο και θα ενημερωθεί πριν από την προθεσμία που το Ηνωμένο Βασίλειο εγκαταλείψει την ΕΕ το Μάρτιο του 2019.

Το σενάριο που παρουσιάστηκε στο έγγραφο αντικατοπτρίζει την πιο απαισιόδοξη άποψη για το Brexit από τον διευθύνοντα της Ryanair Michael O’Leary, αν και δημοσιεύματα και αναφορές του Σαββατοκύριακου, υποδηλώνουν ότι μια συμφωνία θα μπορούσε να σφραγιστεί εντός εβδομάδων.

Η Mail στο Κυριακάτικο φύλλο της αναφέρει ότιι παραθεριστές θα μπορούσαν όχι μόνο να μην αποζημιωθούν αν οι διακοπές τους ακυρώνονταν λόγω Brexit, αλλά θα μπορούσε επίσης να τους ζητηθεί να πληρώσουν περισσότερα εάν η έξοδος από την ΕΕ χτυπήσει την αξία της λίρας.

Το έγγραφο αναφέρει ότι οι εταιρείες καλούνται να προσθέσουν ρήτρες Brexit στους όρους και τις προϋποθέσεις τους, οι οποίες θα τους επιτρέψουν να αποφύγουν να καταβάλουν αποζημίωση με το σκεπτικό ότι ο αντίκτυπος του Brexit ήταν «απρόβλεπτος και αναπόφευκτος».

Ένας εκπρόσωπος της Abta αναφέρει στην Κυριακάτικη Mail: “Όποιος κάνει κράτηση και πληρώσει για πακέτο διακοπών μέσω βρετανικής ταξιδιωτικής εταιρείας θα λάβει πλήρη επιστροφή για το πακέτο διακοπών του, αν δεν μπορεί να παρασχεθεί λόγω του Brexit.  Δεδομένου ότι αυτή είναι μια κατάσταση που δεν εμπίπτει στον έλεγχο των ταξιδιωτικών εταιρειών, οι πελάτες δεν θα δικαιούνται αποζημίωση.  Αν γίνει κράτηση μιας μεμονωμένης ταξιδιωτικής υπηρεσίας – π.χ. μια πτήση ή ένα ξενοδοχείο – ισχύουν οι όροι και οι προϋποθέσεις του προμηθευτή. Συνήθως θα παρέχουν επιστροφή χρημάτων εάν η υπηρεσία δεν μπορεί να παρασχεθεί.  Εάν ο λόγος θα είναι το Brexit, θα είναι απίθανο να δοθεί η αποζημίωση, καθώς θα θεωρείται ότι δεν είναι υπό τον έλεγχο του ταξιδιωτικού πράκτορα”.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *