Πάνω στα 2 στοιχεία που επισημαίνετε: 1. Το αν είν…

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Πάνω στα 2 στοιχεία που επισημαίνετε:
1. Το αν είναι θετικό ή όχι δεν το καθορίζει ότι κάποια εταιρεία θα αναλάβει τη διαχείριση αλλά το τί είδους διαχείριση πρόκειται να γίνει. Είπαμε, θέλουμε ανάπτυξη, τουρισμό κτλ αλλά όχι και να παραχωρούμε εγκαταστάσεις στα κουτουρού μόνο και μόνο για να μην είναι κλειστές. Προσωπικά, είμαι υπέρ του project αλλά χρειάζονται κάποιες απαντήσεις και διευκρινίσεις προτού παραχωρηθεί ένας τόσο σημαντικός χώρος.
2. Δεν απαγορεύουν κάτι τέτοιο, ζητάνε την απαγόρευση της πρόσθηκης επιπλέον α/φων απο αυτά που προφανώς αναφέρονται στη σύμβαση ότι θα χρησιμοποιηθούν αρχικά και βάσει των οποίων θα εγκριθούν μελέτες επιπτώσεων κτλ.

Όσον αφορά το γενικό σας σχόλιο περί κλειστών αεροδρομίων, τουρισμού κτλ, θα σας δώσω 3 απλά παραδείγματα του ότι δεν μπορούμε να γενικεύουμε πάνω στο συγκεκριμένο κομμάτι:
α. Στη Πελοπόννησο τη δεδομένη στιγμή λειτουργούν 2 επιβατικά α/δ, του Αράξου στα ΒΔ και της Καλαμάτας στα ΝΔ. Και στα 2 έχουν πέσει ήδη χρήματα, ίσως όχι αυτά που έπρεπε, και καλώς ή κακώς αποτελούν πλέον τις 2 απο αέρος πύλες εισόδου. Υπάρχει λοιπόν καμιά λογική στο να λειτουργήσει αυτό της Ανδραβίδας και αυτό της Τρίπολης έστω και με ιδιωτικά κεφάλαια και η περιοχή πλέον να διαθέτει 4 διεθνείς αερολιμένες?
β. Στη Κάλυμνο κατασκευάστηκε πρόσφατα α/δ την ώρα που το νησί προσπαθεί να αναπτύξει τον τουρισμό και να ξεφύγει από τη χρόνια ανεργία λόγω της ενασχόλησης με τα επαγγέλματα της θάλασσας. Λοιπόν, το αεροδρόμιο κατασκεύαστηκε αλλά ένας χριστιανός δε βρέθηκε να επιβάλλει μεγαλύτερο μήκος διαδρόμου ώστε να δέχεται μεγάλα α/φη.
γ. Στην Πάρο έχουν ξεκινήσει διαδικασίες για μεταφορά του α/δ σε νέα τοποθεσία ωστόσο πάλι το μήκος διαδρόμου που προβλέπεται υπολείπεται του απαιτούμενου για χρήση από jet.

Βλέπετε, δεν είναι απλή η γενίκευση περί αεροδρομίων, ειδικά τώρα που προωθούνται και οι ιδιωτικοποιήσεις κάποιων. Η επένδυση στα Μαριτσά ας πούμε αν λάβει το πράσινο φώς θα προλάβει την ιδιωτικοποίηση του γειτονικού διεθνή αερολιμένα της Ρόδου. Υπάρχει πρόβλεψη να απαγορευτεί οποιαδήποτε εμπορική χρήση του ή θα τρέχουμε και δεν θα φτάνουμε όταν θα τρέχει η ιδιωτικοποιήση του Διαγόρα να αλλάζουμε συμβάσεις και να πληρώνομε ενδεχομένως και ρήτρες?