XRHMA & TOURISMOS

Με συνέντευξη του Μπόρις Μουζενίδη, κυκλοφορεί το πρώτο τεύχος του “Χ&Τ» για το 2019

ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΜΑΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με συνεντεύξεις που θα συζητηθούν, πολλά αποκλειστικά θέματα, έγκυρα ρεπορτάζ και τα πιο επιτυχημένα success stories στον ευρύ κόσμο των επιχειρήσεων, κυκλοφόρησε στην έκθεση HORECA, το τεύχος Ιανουαρίου του περιοδικού «ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ».

Σημείο αναφοράς στο νέο τεύχος αποτελεί η συνέντευξη του Μπόρις Μουζενίδη, του Έλληνα ομογενούς από τη Γεωργία, που μέσα σε μία περίπου εικοσαετία, από όταν έφτασε στη Θεσσαλονίκη με μια βαλίτσα, με τα λιγοστά υπάρχοντά του, κατόρθωσε να στήσει μια επιχειρηματική αυτοκρατορία και να «πρωταγωνιστεί» σήμερα στη διαμόρφωση των τουριστικών ροών από τη Ρωσία προς την Ελλάδα, αλλά και γενικότερα στη διαμόρφωση των ελληνο-ρωσικών σχέσεων.

Στην πρώτη συνέντευξή του στην Ελλάδα, για την οποία επέλεξε το «ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ», ο κ. Μουζενίδης, μιλάει για τη διαδρομή, τις επιχειρήσεις, την οικογένεια και την αγάπη του για την πατρίδα Ελλάδα και την Ιστορία της.

Μία ακόμη αποκλειστικότητα συνιστά για το περιοδικό η συνέντευξη του διευθυντή του τομέα Hotel & Resorts, του ταξιδιωτικού κολοσσού Thomas Cook, Enric Noguer. Το πολύπειρο στέλεχος της ξενοδοχειακής βιομηχανίας, αναλύει στο «Χ&Τ» τη στρατηγική του ομίλου και τονίζει τη σημασία που δίνει ο tour operator στη χώρα μας, όπως αποδεικνύει άλλωστε το άνοιγμα νέων ξενοδοχείων και προορισμών.

Επίσης, στο νέο τεύχος του «ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ» φιλοξενείται συνέντευξη της διευθύνουσας συμβούλου των Mediterranean Hotels και προέδρου της Ένωσης Ξενοδόχων Πιερίας, κας Ευαγγελίας Ξυπτερά, η οποία αναφέρεται στα επενδυτικά και επιχειρηματικά σχέδια του ομίλου, ενώ, παράλληλα, παίρνει θέση για μια σειρά, κρίσιμων για την τουριστική-ξενοδοχειακή επιχειρηματικότητα, θεμάτων.

Εξαιρετικό ενδιαφέρον στο πρώτο τεύχος για το 2019 του περιοδικού, παρουσιάζει η τελευταία έρευνα κόστους διακοπών των Βρετανικών Ταχυδρομείων, σύμφωνα με την οποία, η Κέρκυρα συνιστά για τους Βρετανούς τον πιο value for money ελληνικό προορισμό, για το φετινό καλοκαίρι.

Παράλληλα, ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα ευρήματα του δείκτη Family Beach, που συνέταξε το βρετανικό on line ταξιδιωτικό πρακτορείο On the Beach, όπου η Κρήτη αναδείχθηκε στον πιο φιλικό, παραλιακό προορισμό για οικογενειακές διακοπές στην Ευρώπη. Αλλά και τα στοιχεία της εταιρίας ερευνών Euromonitor International, σύμφωνα με τα οποία, η Αθήνα συναντάται στην 49η θέση, στο Top 100 με τις πιο δημοφιλείς πόλεις στον κόσμο, με βάση τις διεθνείς τουριστικές αφίξεις.

Ακόμη, στο νέο τεύχος του «ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ»:

-Hyatt Regency Thessaloniki: Το ξενοδοχείο, που με την «υπογραφή» της διεθνούς Hyatt, προσδίδει στην έννοια της Φιλοξενίας νέα, αναβαθμισμένη διάσταση.

-Μελέτη του Ινστιτούτου Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων (ΙΝΣΕΤΕ), για τον τουρισμό στην Ελλάδα και στους κύριους ανταγωνιστικούς προορισμούς την περίοδο 2012 – 2016.

-Το τελευταίο Βαρόμετρο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού.

-Κάποια από τα πιο επιτυχημένα ελληνικά success stories και όλες οι μόνιμες στήλες του περιοδικού με πλούσιο, πρωτογενές και έγκυρο περιεχόμενο.

Δείτε ολόκληρο το τεύχος, ηλεκτρονικά, ΕΔΩ.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *