Photo by Soroush Karimi on Unsplash
Photo by Soroush Karimi on Unsplash

Συνεργασία ETC – Euronews για την καμπάνια “Open up to Europe”

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το Euronews, από τα κορυφαία διεθνή μέσα ενημέρωσης της Ευρώπης, συνεργάζεται με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδιών (ETC), που εκπροσωπεί τα εθνικά τουριστικά συμβούλια της Ευρώπης, για να υποστηρίξει τον τομέα των ταξιδιών και του τουρισμού, στο πλαίσιο μιας νέας διαφημιστικής καμπάνια, που “ακούει” στο όνομα “Open up to Europe”

Η καμπάνια της ETC, ξεκίνησε πρόσφατα να προβάλλεται σε τηλεοπτικές και ψηφιακές πλατφόρμες του Euronews και στοχεύει να υποστηρίξει την επανέναρξη του ευρωπαϊκού τουρισμού και να ενισχύσει την τουριστική εμπιστοσύνη αυτό το καλοκαίρι.

Το Euronews προβάλλει τη διαφημιστική καμπάνια καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού στις πλατφόρμες του, επιτρέποντας στο μήνυμα της ETC και των 30+ συνεργατών της να έχει πρόσβαση στο κοινό του Euronews, σε 12 γλώσσες, φτάνοντας στον Ευρωπαίο ταξιδιωτικό καταναλωτή, σε μια κρίσιμη στιγμή για τη βιομηχανία. Ένα σποτ 30 δευτερολέπτων, που δημιουργήθηκε από την ETC και εστιάζει στην επιθυμία των Ευρωπαίων να συνδεθούν με τη φύση, τον πολιτισμό και τις γαστρονομικές εμπειρίες.

Η πολυκαναλική καμπάνια, που στοχεύει να προσεγγίσει 26 εκατομμύρια ταξιδιώτες, έχει σχεδιαστεί για να διαβεβαιώσει τους πιθανούς τουρίστες ότι, προορισμοί και τουριστικές επιχειρήσεις στην Ευρώπη έχουν εφαρμόσει όλα τα απαραίτητα πρωτόκολλα υγείας και υγιεινής και στέλνουν ένα σαφές μήνυμα ότι, ο τομέας είναι ανοιχτός στην Ευρώπη. Προορίζεται, επίσης, να εμπνεύσει τους καταναλωτές να διευρύνουν τις αντιλήψεις τους σχετικά με το τι έχει να προσφέρει η Ευρώπη, ενθαρρύνοντάς τους να ταξιδεύουν με πιο υπεύθυνο και βιώσιμο τρόπο.

Η καμπάνια “Open up to Europe” συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, με την υποστήριξη περισσότερων από 30 προορισμών και ταξιδιωτικών σημάτων, σε μια άνευ προηγουμένου συνεργασία μεταξύ του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα. Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η ETC και οι συνεργάτες της έχουν αναπτύξει το microsite OpenUpToEurope.eu, το οποίο θα είναι ένα ενιαίο κατάστημα, για όσους εξετάζουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια, για το καλοκαίρι του 2021.

Μιλώντας για την καμπάνια, ο Luís Araújo, πρόεδρος της ETC, δήλωσε: “Μέσω αυτής της εκστρατείας και της συνεργασίας μας με το Euronews, θέλουμε να προσφέρουμε αισιοδοξία για αυτό που είμαστε σίγουροι ότι, θα είναι ένα συναρπαστικό καλοκαίρι για τους ευρωπαϊκούς προορισμούς. Οι ETC, Euronews και οι κορυφαίες φωνές στον ευρωπαϊκό τουρισμό είναι εδώ, για να πουν ότι η Ευρώπη είναι ανοιχτή για τα ταξίδια. Οι ευρωπαϊκοί προορισμοί και οι τουριστικές επιχειρήσεις είναι έτοιμες να προσφέρουν αυτή την ομαλή, αρμονική εμπειρία στους ταξιδιώτες, που λείπει εδώ και πολύ καιρό”.

Από την πλευρά της η Carolyn Gibson, διευθύντρια εσόδων του Euronews, σημείωσε: “Υπάρχει μεγάλη αιτία αισιοδοξίας για τον τουρισμό και τον ταξιδιωτικό τομέα: μια δημοσκόπηση του Euronews έδειξε πρόσφατα ότι, 7 στους 10 Ευρωπαίους προτίθενται να ταξιδέψουν φέτος για διακοπές. Είμαστε περήφανοι που συνεργαζόμαστε ξανά με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδιών  φέτος και διαδραματίζουμε τον ρόλο μας, βοηθώντας τον τουρισμό και τον ταξιδιωτικό τομέα στην Ευρώπη να απολαύσει μια γόνιμη θερινή περίοδο, μετά από μήνες αβεβαιότητας, που συνδέεται με τον Covid”.

Για σχεδόν τρεις δεκαετίες, το Euronews συνεργάστηκε με τους μεγαλύτερους “παίκτες” στον κλάδο των ταξιδιών και του τουρισμού, από αεροπορικές εταιρίες, ξενοδοχεία έως τουριστικά συμβούλια, χώρες, περιοχές και επενδυτικά γραφεία, δημιουργώντας εμπνευσμένο περιεχόμενο, σε 12 γλώσσες, παρέχοντας λύσεις στόχευσης μέσων και κοινού στις πλατφόρμες του.

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Δείκτη Web, κάθε μήνα 96 εκατομμύρια άνθρωποι που λένε ότι “τους αρέσει να εξερευνούν τον κόσμο γύρω τους”, “καταναλώνουν” το εμπορικό σήμα Euronews (είτε στην τηλεόραση, είτε σε ψηφιακές πλατφόρμες). Πάνω από 32 εκατομμύρια από αυτούς βρίσκονται στην Ευρώπη.

Για να ικανοποιήσει τη ζήτηση του κοινού για περισσότερο τουριστικό και ταξιδιωτικό περιεχόμενο, το Euronews ξεκίνησε πέρυσι το Euronews Travel, έναν ψηφιακό προορισμό που απευθύνεται, σε όσους αναζητούν μοναδικές εμπειρίες και αναμνήσεις, αλλά όχι εις βάρος του πλανήτη και των τοπικών κοινοτήτων.

Το Euronews είναι ένα αξιόπιστο, ευρωπαϊκό, μέσο ενημέρωσης, που παρέχει ποιοτικές πληροφορίες για σχεδόν τρεις δεκαετίες, καλωσορίζοντας όλες τις απόψεις, επιτρέποντας έτσι στο κοινό να διαμορφώσει τις δικές του απόψεις. Μεταδίδει σε 160 χώρες και διανέμεται σε περισσότερα από 400 εκατομμύρια σπίτια – συμπεριλαμβανομένου του 67% των σπιτιών στην Ευρωπαϊκή Ένωση και το Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ διατίθεται σε 15 γλώσσες και έχει ισχυρή και αυξανόμενη παρουσία σε ψηφιακές πλατφόρμες.

ksd
adv
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *