Με ένα εξαιρετικό σποτ, που επιχειρεί να καταδείξει την ασφάλεια της Τουρκίας για διακοπές, εν μέσω κορωνοϊού, που δημοσιεύτηκε στις 26 Ιουνίου, η γειτονική χώρα, επιχειρεί το come back στο διεθνές τουριστικό σκηνικό, αν και οι μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, παραμένουν κλειστές γι’ αυτήν.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι το σποτ σε 14 ημέρες, έχει κάνει 15.596.673 προβολές, έναντι 442.151 προβολών που έχει κάνει το ελληνικό “Greek Summer”, που δημοσιεύτηκε, στις 4 Ιουνίου και 12.443 προβολές που έχει κάνει το «Destination Greece Health First», που “ανέβηκε”, πριν από 3 μόλις ημέρες.
Βεβαίως μικρή σημασία έχουν οι προβολές, αλλά επειδή έχει χρησιμοποιηθεί το συγκεκριμένο επιχείρημα στο παρελθόν, προκειμένου να στηριχθεί η επιχειρηματολογία για επιτυχημένο σποτ, για τον λόγο αυτό, το ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, δημοσιεύει τους αριθμούς αυτούς.
Στο σποτ, που διαρκεί ένα λεπτό και απευθύνεται κυρίως σε οικογένειες, εκτός από το κλασικό λογότυπο της Τουρκίας, προβάλλεται και η Turkish Airlines.
Δείτε το!!!
Αλλα και μηδεν σχολια…Περιεργο δεν ειναι αυτό ?